witam forumowiczow
sprawa wyglada tak ze musze zmienic rozrzad w moim KG
poniewaz stwierdzilem ze to nie moze byc trudne zajechalem z autem do normalnego warsztatu w mojej okolicy. Niestety panowie polegli na srubie glownej mocujacej kolo pasowe do walu. postraszyli ze tego wogole nie da sie odkrecic itd
i teraz potrzebuje porady zeby cokolwiek o tym wiedziec:
czy ta srubę trzeba odkrecac zeby zmienic pasek i rolke?
czym jest napinany pasek (bo z ksiazki sam naprawiam wyczytalem ze pompa wody napina pasek rozrzadu
)
co z klinem na wale (czy trzeba to zmieniac razem z rorzadem bo slyszalem ze lubi go scinac)
na czwartek jestem umowiony na warsztacie ktory robil mi moje drugie auto (A3 1.8) tam poradzili sobie bez problemu. takze do tego czasu musialbym wiedziec co i jak i czy cos dokupywac oprocz oczywiscie paska i rolki ktora juz mam.
Pozdrawiam