Jeśli enspritzregullung to po niemiecku nastawnik to regulowałem go na wyłączonym silniku.
Jeśłi enspritzregullung to po niemiecku pompa wtryskowa to regulowałem ją na dokręconej jedynie jednej śrubie, tej widocznej z góry.
Przepraszam ale nie bardzo z moim niemieckim więc mogę się domyślać o co wam chodzi
Mówicie, że dawka jest wysoka? Jak ją obniżyć? Może stuknąć jeszcze raz w nastawnik?
Przyznam, że czuć że dawka jest zwiększona bo autko ma lepszego kopa
A może nastała epoka nowego tuningu? Wszyscy stukamy w nastawniki, zwiększając dawkę
Pewnie pomyślicie, że "zabrał się amator za profeskę".
Jak narazie w AFNie po raz drugi reguluję kąt wtrysku, wymieniałem już sprzęgło, rozrząd wraz z pompą wody, płukałem cały układ chłodzenia, wymieniałem uszczelkę miski - wszystko sam, własnymi rękoma
...no może podczas zrzucania i zakładania skrzyni pomagał mi ojciec
Lubię dłubać i nawet jak coś spartolę to jestem zadowolony że miałem możliwość dłubania
A niedługo szykuję się na wymianę wtrysków na 216 ale to dopiero jak odświerzę serię... przede mną czyszczenie kierownic turbiny i zaworu EGR - a co, ja nie truję śrdowiska