turbojan napisał(a):
Kiedyś mieliśmy podobny problem na serwisie tylko że w mutitronicu a z tego co Ty piszesz masz tiptronic. Trzeba było wymienić płytke sterującą od przełącznika czyli od dźwigni zmiany biegów. Może u Ciebie właśnie sterownik nie widzi położenia lewarka. Tylko że jak się zabierzesz za zmiane tej płytki to potem ją trzeba dopasować VASem
nie wprowadzaj kolegi w błąd tylko przeczytaj uważnie temat - to A6 C4 - tam nie ma tiptronica tylko zwykły stary automat....
do autora: nie lekceważ błędu który pokazał ci komp tylko zajrzyj do tylnych świateł. Stop może działać normalnie a zwarcie będzie robiła lampa wstecznego czy inna - miałem kiedyś taki objaw że skrzynia weszła w awarię właśnie z powodu zwarcia w tylnej klapie.
Próbowałeś odłączyć na jakiś czas akumulator i z powrotem go wpiąć - spróbuj - może skrzynia "wróci do żywych".