.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 11:02:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 c4 2.6 problem z automatem
PostNapisane: 10.sie.2008 17:17:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Witam wszystkich.
Przeszukałem całe forum inie znalazłem takiego problemu jak mój. Mianowicie: zapragnąłem mieć a6 w automacie, no i się doczekałem (problemów oczywiście ;)
Autko jeździ tylko do tyłu. Po załączeniu D, 1, 2. lub 3 nic się nie dzieje - stoi jak wryty. Gdy załączam R wrzuca wsteczny i jeździ normalnie. Podpięliśmy go pod kompa vagiem i pokazało tylko, że "zwarcie do masy wyłącznika świateł stopu" co sie nijak ma do rzeczywistości. (STOP działa normalnie)
Proszę ratujcieee :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 18:49:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 14:30:58
Posty: 94
Lokalizacja: W-wa,A6 ABC,Quattro,sedan-bylo,jest A8 d2
u mnie tez pokazuje zwarcie ,ale jezdzi normalnie

_________________
była 200 a teraz A6/C4 i vw lt camper


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 19:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Właśnie dla tego uważam ze to nie ma związku z tym co się dzieje :<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 20:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2008 00:10:32
Posty: 13
Kiedyś mieliśmy podobny problem na serwisie tylko że w mutitronicu a z tego co Ty piszesz masz tiptronic. Trzeba było wymienić płytke sterującą od przełącznika czyli od dźwigni zmiany biegów. Może u Ciebie właśnie sterownik nie widzi położenia lewarka. Tylko że jak się zabierzesz za zmiane tej płytki to potem ją trzeba dopasować VASem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 21:49:22 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
turbojan napisał(a):
Kiedyś mieliśmy podobny problem na serwisie tylko że w mutitronicu a z tego co Ty piszesz masz tiptronic. Trzeba było wymienić płytke sterującą od przełącznika czyli od dźwigni zmiany biegów. Może u Ciebie właśnie sterownik nie widzi położenia lewarka. Tylko że jak się zabierzesz za zmiane tej płytki to potem ją trzeba dopasować VASem


nie wprowadzaj kolegi w błąd tylko przeczytaj uważnie temat - to A6 C4 - tam nie ma tiptronica tylko zwykły stary automat....

do autora: nie lekceważ błędu który pokazał ci komp tylko zajrzyj do tylnych świateł. Stop może działać normalnie a zwarcie będzie robiła lampa wstecznego czy inna - miałem kiedyś taki objaw że skrzynia weszła w awarię właśnie z powodu zwarcia w tylnej klapie.
Próbowałeś odłączyć na jakiś czas akumulator i z powrotem go wpiąć - spróbuj - może skrzynia "wróci do żywych".

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 06:18:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Dzięki chłopaki za rady. Aku już odłączałem i nic a co do tylnych lamp to muszę im się przyjrzeć troche bardziej bo tylko tak pobieżnie to zrobiłem i nic nie znalazłem. Czekam na jeszcze jakieś propozycje.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 22:26:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2008 16:32:36
Posty: 180
Niestety, skrzynka do wymontowania i naprawy, uszkodzony kosz prowadzący /forward/.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 10:30:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lis.2003 18:02:20
Posty: 532
Lokalizacja: Olsztyn
jesli zas chodzi o blad "zwarcie do masy wyłącznika świateł stopu", to jest to testowanie i po wcisnieciu hamulca blad powinien zniknac

_________________
AEL POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 12:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
AR Wiesław napisał(a):
Niestety, skrzynka do wymontowania i naprawy, uszkodzony kosz prowadzący /forward/.

Jeśli była by to skrzynia to czy załączeniu jazdy w przód nie powinny dochodzić z niej jakieś odgłosy?? Bo po wrzuceniu R słychać że przekaźnik "tyka" i bieg zostaje załączony a do przodu zero odgłosów zupełna cisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: