.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:49:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: b3 jn 1.8 pw 90r co może być przyczyną?
PostNapisane: 07.sie.2008 14:25:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
mam taki problem po włączeniu silnika chodzi na 3 gary po lekkim podgrzaniu efekt mija kopci na czarno obroty warjują raz 400 raz 1200 po nagrzaniu silnika do temp. tak 90 st. czasami jak zachamuję i zdejmę nogę z gazu to potrafi całkowicie zgasnąć i omal dwa razy nie zaparkowałem na innym samochodzie bo wspomaganie siadało uszczelka pod głowicą wymieniona jakiś miesiąc temu kopułka i przewody oraz palec też przewoduy podciśnieniowe szczelne niewiem co dalej proszę o jakąś pomoc :( :!!:odpaliłem go teraz bo wczoraj nie jeżdziłem i o zgrozo pali na 3 gary czarny dym jak z komina zero mocy świece wykręciłem całe czarne ale żedna nie była mokra np. od nie spalenia mieszanki po rozgrzaniu silnika pojechałem na miasto a tu na rondzie kicha stoję i nie mogę odpalić po paru prubach ok pomocy bo mam dłuższy wyjazd i głupio by było żeby niunia się rozsypała na dobre :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 19:16:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
Zacznij od wymiany świec , dobierz tutaj :

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... ion=search

do twojego modelu , potem kod świec w wyszukiwarkę na Allegro , trzeba od czegoś zacząć :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 19:25:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
świece funkiel nówki wymieniłem sprawdzałem też na świecach o zwiększonej ciepłocie czyli ngk 9 i dalej to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 19:35:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
jeżeli pali na 3 gary , to szukałbym jednak w układzie zapłonowym , morze palec , kopułka lub przewody które kupiłeś jakieś felerne ?


ps. jeszcze czujnik temperatury może padł i go zalewa , sprawdź oporność, to niebieski czujnik który podaje na kompa jaką silnik ma temperaturę .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 19:50:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
a jaką oporność musi mieć ten czujnik to jutro sprawdzę?kabelki stare były i taki sam efekt był więc je wymianiłem i dalej to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 20:27:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2005 11:20:10
Posty: 59
Lokalizacja: Małopolska
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... nik+wykres masz wszystko w ostatnim poście .

20*C - 2500 omów
40*C - 1250
60*C - 575
80*C - 325

Kod:
2 pinowy niebieski jest od ECU .
to ten .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2008 20:36:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
no wielkie dzięki za pomoc jutro się pobawię a z tą opornością napewno będzie miało coś wspólnego :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2008 10:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
a jednak nie miało nic wspulnego wartości nieznacznie się różnią więc jest dobry dzisiaj pogrzebałem w silniku troche przesmarowałem co nieco wd efekt był taki że ładnie odpalił pochodził trochę na 1000 obrotów ale jak tylko dodałem gazu tak na 2500 obr to zaczął silnik walić na trzy gary i znowu kupa czarnego dymu niemam pojęcia skąd ten czarny dym może się zapłon trochę przestawił? co o tym myślicie bo ja zbaraniałem :(czy ktoś się orientuje bo dzisiaj jak chciałem odpalić to chodził już tylko na dwa gary


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 15:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
a nie ubywa Ci płynu chłodzącego?? może zabrzmi to zbyt okrutnie ale ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2008 16:41:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
uszczelka pod głowicą była wymieniana a teraz chciałem odpalić auto a tu kicha pali na jeden gar i gaśnie wogóle żadnej innej reakcji wykręciłem świece jak wcześniej były całe okopcone to teraz zalane ale paliwem bo moment schną totalna klapa brak pomysłów a na mechaniora znowu wydawać aż mnie ściska :( nie darowałem 1 godz pużniej zaczołem sprawdzać świece wkręcałem stare nowe i trzy elektrodowe wkońcu zaskoczył ale do 50 st.c.pali dalej na trzy gary pużniej mija potrafi jeszcze w czasie jazdy pyrknąć na 3 gary więc to mnie martwi i kopci na czarno świece dalej czarne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 13:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
No to zostaje Ci do sprawdzenia wtrysk (zdejmij pokrywkę filtra powietrza i zobacz jak on podaje paliwo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 16:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
jakbyś mógł jaśniej bo nie kumam z tą pokrywką


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 19:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
z tego co kojarzę jest to to silnik na wtrysku jednopunktowym. Więc powinieneś mieć tam duży okrągły filtr powietrza (tak jak w gaźnikowcu) tyle żę na miejscu gaźnika z standardowym pływakiem jest wtryskiwacz. sprawdź na odpalonym silniku jak on podaje paliwo czy ładnie "cyka" mgiełką czy może leje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 19:51:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
no ja akurat mam pełny wtrysk więc jest inaczej filtr jest prostokątny a na nim jest rozdzielacz paliwa i przewody do wtrysków silnik jn od automata zaadoptowany do skrzyni manualnej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 21:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
no to mnie zagiąłeś :):
ja bym jeszcze stawiał na sterownik wtrysku ale wiem że nie będzie łatwo załatwić drugi na podmiankę żeby sprawdzić :<
Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2008 18:51:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
ok dzięki :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2008 19:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2008 16:49:58
Posty: 35
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
dzisiaj się dopytałem i podpowiedzieli mi żebyś sprawdził piąty wtrysk (tzw. ssanie) czy czasem nie zaciął się i nie podaje cały czas paliwa. Odłącz go i zobacz jak się zachowuje bez niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2008 16:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
ok sprawdzę jest to wtrysk wolnych obrotów :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2008 20:41:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2004 00:13:31
Posty: 141
Lokalizacja: Płock
z tego co kojarze to jn jest na mechanicznym wtrysku. Daj do jakiegos gościa co sie zna na mechanicznym wtrysku albo dobrze przeszperaj forum. A może masz jakas dziure w podcisnieniu i czerpie gdzies lewe powietrze??

_________________
Jest:Audi A8 D3 4.2 BFM, Audi 80 Competition 1160/2500, Audi 80 2,0 ABT
Było A80B3 1.6PP, A80B3 1.8JN, A90B3 2.3 NG Quattro A80B4 2.0 ABT quattro, A6C5 2.5AFB A4B51.9 AJM A4B5 AFN A43.0 ASN quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2008 08:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2006 18:26:32
Posty: 75
Lokalizacja: koszalin
oglądałem wszelkie przewody od powietrza i wyglądają na całe martwi mnie jak już pisałem tan czarny dym i jeszcze to że odpalając pali na 4 gary a za chwilę na trzy dzisiaj jak ręką odjoł wszystko mineło niewiem co się znowu porobiło zostało tylko lekkie falowanie na obrotach pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc :peace: :D


Ostatnio edytowano 21.sie.2008 17:41:16 przez jarosław szydłowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: