.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 11:30:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C6 Klimatyzacja
PostNapisane: 15.sie.2008 13:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:43:18
Posty: 19
Lokalizacja: Rzeszów
Witam!
Posiadam Audi A6 C6 z 2004r z klimatyzacją bez wyświetlacza. Mój problem polega na tym że po przejechaniu około 40km czasami i więcej klimatyzacja wariuje. Z bocznych i tylnego nawiewu zaczyna lecieć gorące powietrze natomiast ze środkowych słupków leci zimne. Czasami po zatrzymaniu wyłączeniu auta wszystko wraca na jakiś czas do normy a czasami nic sie nie da zrobić. Dodam że klimatyzacja była ponownie nabijana i kasowane były błędy jednak nic to nie dało.
Czy ktoś miał podobny problem? Co może być tego przyczyną? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2008 14:33:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Kasowane błędy? Błędy się kasuje - oczywiście - ale zaraz po usunięciu przyczyn tych błędów! Masz jakąś usterkę - zobacz co pokazuje VAG i napraw te problemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 10:19:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:43:18
Posty: 19
Lokalizacja: Rzeszów
Błędy były kasowane przez serwis który powiedział że po kasowaniu powinno być wszystko ok. Nie znam sie na tym dlatego do nich pojechałem i z ich gadki niby wszystko miało być ok. Nie chce jechać do serwisu żeby skasowali mnie za wymiane pół auta bo nie będą wiedzieć o co chodzi dlatego pisze może ktoś miał podobny problem żeby poznać jakieś konkrety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 14:11:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Każdy problem jest inny. Podaj błędy jakie Ci wywaliło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 15:04:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:43:18
Posty: 19
Lokalizacja: Rzeszów
Kolego nie wiem jakie wywaliło błędy ponieważ robił to serwis a nie ja... z tego co zrozumiałem ale nie jestem pewien chodziło o jakąś pompę ... Może mógłbyś mi polecić jakiś dobry warsztat gdzie potrafili by rozwiązać ten problem bo w serwisie byli bardzo zdziwieni takim problemem bo naprawde nie chciałbym wydać 5000zł a potem okazało by sie że można było ten problem rozwiązać za 200 zł...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 18:47:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie bądź bezczelny ;-) Wpisz w profilu skąd jesteś to Ci moze ktoś pomoże...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 01:36:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2008 22:38:15
Posty: 2
Jeżeli mieszkasz blisko sosnowca zapraszam postaram się pomóc za free przynajmniej zobaczymy jakie błędy masz w kompie, posiadam Vaga PL do celów edukacyjnych:P:P:P:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 16:52:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:43:18
Posty: 19
Lokalizacja: Rzeszów
jestem z okolic Rzeszowa i prosiłbym o polecenie jakiegoś dobrego zakładu mogącego naprawić tą usterke. Chaber86 wielkie dzieki ale wolałbym pojechać na konkretną naprawe a nie tylko na sprawdzenie vagiem :) ale i tak dzieki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 22:30:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 21:43:22
Posty: 6
Witam Wszystkich ! Panowie mam identyczny problem z autem .. czy ktos juz to rozwiazal ? Co jest powodem takiego zachowania auta ? jakie byly koszty naprawy ? Z Gory dzieki za odpowiedz ! Pozdrawiam Robert !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2008 23:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:43:18
Posty: 19
Lokalizacja: Rzeszów
Witam!
Mi udało się rozwiązać ten problem jakiś czas temu. W warsztacie w którym naprawiałem klimatyzacje powiedziano mi że ten problem jest podobno bardzo dobrze znany. W moim przypadku skończyło się na przeczyszczeniu jakiś tam dysz w climatroniku, po prostu z czasem osadziło się na nich tyle brudu że dysze nie mogły blokować ciepłego powietrza z silnika, przynajmniej ja to tak zrozumiałem :) Mechanicy mówili również o drugiej przyczynie tego typu zachowania ale nie pamiętam dokładnie o co chodziło. Jak na razie wszystko działa bez zarzutu, koszt naprawy wyniósł około 200 zł . Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2008 07:40:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 21:43:22
Posty: 6
Dzieki bardzo za info, uspokoiles mnie bo balem sie ze to jakis grubszy problem :) przy nastepnym serwisie powiem o tym mechanikom i moze mi pomoga :P Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 18:24:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 14:28:34
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Problem tkwi w zaworkach nagrzewnicy na podszybiu!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 15:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2006 21:43:22
Posty: 6
Kristoforo napisał(a):
Problem tkwi w zaworkach nagrzewnicy na podszybiu!!


Widzisz bylem juz w klima serwisie Przedmuchali mi caly ukłąd azotem . Niestety nie pomoglo. Stwierdzili teraz ze bedzie trzeba wymienic dlawki bo moze to przyczyna koszt 30 zl. A jesli to nie dlawik to zapewne sterowniki klimatyzacji... I to ponoc grubszy koszt. U mnie Objawy jak wyzej - po nagrzaniu silnika bocznymi nawiewami i na szybe idzie gorace powietrze ze az parzy, a srodkowymi ZIMNE jak lod.

Co do tych zaworkow to droga jest naprawa? duzo roboty? Przerabialas juz to moze ?pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 16:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 14:28:34
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Sciagasz obudowe na podszybiu ze strony pasażera są tam dwa elektrozawory przykrecone torksami 6 śrubkami wyciągasz wtyczke i odkrecasz ostrożnie są tam dwa metalowe cylinderki i dwie małe spręzynki jak na wkładzie do długopisa, sciagasz to do góry czyścisz te cylinderki z nalotu który tam powstał jak również czyścisz cewki od srodka gdzie poruszają się cylinderki, skręcasz z powrotem i gotowe kima działa jak nowa, ja kombinowałem pół roku i inni "fachowcy" też a roboty na 15min. płyn chłodniczy nie wycieknie tego nie musisz się obawiać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 11:53:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2009 15:18:54
Posty: 20
Dopisuję się do tego wątku... Dokładnie te same objawy, climatronic oszalał. Z podszybia dmucha jak suszarka do włosów.

Skorzystam z rad Kristoforo i mam nadzieję, że będzie dobrze. Ktoś już próbował odtworzyć te kroki u siebie?

_________________
Audi A6 2.0 TDI '05


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 15:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 14:28:34
Posty: 21
Lokalizacja: Śląsk
Kilka osób już to robiło - wiem po kontakcie telefonicznym - i zadziałało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 08:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2009 09:46:01
Posty: 29
Lokalizacja: Władysławowo
widze zbiorowa przypadlosc , u mnie tez wystepuje , musze sie zebrac i to odkrecic bo czasami robi sie naprawde goraco :) niby na zime jak znalazl , ale przecie mamy wiosne juz ... jutro zabiore sie za rozkrecanie ...
ps. czy podszybie jest tylko na zatrzaskach ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 17:28:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2009 15:18:54
Posty: 20
Niestety to nie to. Wyczyściłem porządnie, ale brak efektu.
Zauważyłem, że tylko z prawej strony leci ciepłe powietrze...

Jakieś inne pomysły?

_________________
Audi A6 2.0 TDI '05


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 18:06:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2009 15:18:54
Posty: 20
iaqbec napisał(a):
...
ps. czy podszybie jest tylko na zatrzaskach ?

Same zatrzaski są.

_________________
Audi A6 2.0 TDI '05


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 19:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2009 09:46:01
Posty: 29
Lokalizacja: Władysławowo
Wlasciwie to wystarczylo zdjac uszczelke i schodzi samo ;-)
Szczerze to nie bylo tam zadnego nalotu w tych cylinderkach, same tloczki sa chyba wykonane z innego materialu a ich zakonczenia mosiezne, wszystko ladnie blyszczy , te czesci ze sprezynkami - chyba nierdzewne tez czysciutkie... popryskalem wszystko wd ;-)
Po skreceniu poki co dziala ok , ale wczesniej tez nie zawsze ten problem wystepowal wiec trzeba bedzie w "praniu" sprawdzic ... w ciagu kilku dni powinno sie okazac czy cos to zmienilo ...
W tym ukladzie chyba bylo cisnienie przed rozkreceniem bo u mnie jak odkrecilem i sie rozszczelnilo wylecialo okolo 50 - 150 ml plynu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: