booyaka napisał(a):
moge w tym stanie jeszcze pojeździć dzisiaj?
jeśli byłaby to cewka, jakie są orientacyjne koszty wymiany?
znajomy ma 3.7 w gazie i mówił właśnie że musiał wymieniać cewki i świece, może to to samo, zobaczymy...
EDIT: aha, jeszcze wczoraj po dłuższej jeździe otworzyłem mache i silnik się trząsł cały lekko, i przy odpalaniu troche bylo czuc gaz w srodku auta, a nigdy wczesniej to sie nie zdarzało...
Jezdzic mozesz , aż padnie jedna cela i wtedy nie bedzie palił na któryś gar .
Nie jest to objaw do wymiany świec lecz , bym tymbardziej też zrobił jeśli pomykasz na LPG , tylko w/g mnie NGK sie tutaj liczy .
Głownie przycznyna leży w cewce lub przewodach , lecz gdy dopiero coś padnie na amen wtedy stwierdzisz na 100% czy to cewka czy przewody .
Gazem Ci zaśmierdziało bo któryś gar niedopala
Ps. jeśli w/g katalogu wyjdą ci platynowe (świece), to nie pakuj takowych bo na skarpetki Ci nie starczy , bierz który numer wyjdzie z serii V LINE.
![n :):](./images/smilies/052.gif)