.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:05:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Notlauf i blad 575 prosba o interpretacje logow
PostNapisane: 17.sie.2008 12:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Witam serdecznie szanownych forumowiczow, wczoraj dopadl mnie blad 575, autko stracilo moc i nie przyspiesza, zapalila sie kontrolka od analizy spalin i nie chciala zgasnac prawie przez caly dzien, jak w koncu zgasla to nic nie pomoglo bo przy gwaltownym wcisnieciu gazu znowu sie zapala i nie slychac turbiny. Dodatkowo dziwnie glosno i dlugo przelacza bieg przy okolo 50 km/h chyba trojke. Zrobilem logi statyczne i prosze o interpretacje gdzie moze tkwic przyczyna tego bledu.
Logow dynamicznych nie zrobilem bo bylem sam ale tak sobie mysle ze przy notlaufie trudno bedzie sie rozpedzic do 4200 rpm.

Please o pomoc, zonka w ciazy i autko jest niezbedne!!!

basic 000
Obrazek

basic 003
Obrazek

basic 004
Obrazek

basic 011
Obrazek

001
Obrazek

000
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

007
Obrazek

013
Obrazek

014
Obrazek

018
Obrazek

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 13:22:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
bez logów dynamicznych się nie obędzie

p.s : albo EGR się całkowicie zaciął albo jest zaślepiony , ładne korekcje :peace:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 19:11:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
faktycznie coś z egr-em,albo ze sterowaniem,obejzyj dobrze instalacje podciśnienia.[/quote]

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 20:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Dzieki za odpowiedzi, udalo mi sie dzisiaj zrobic dynamiczne logi ale niestety max obrotow to byl kolo 3000 rpm a max predkosc jaka uzyskalo Autko to w pierwszej probie 75 km/h a w drugiej cos kolo 95 km/h, w ciagu dnia zapalila sie tez kontrolke i po odczycie byl to blad 00560

podaje logi dynamiczne i prosze o interpretacje, wiem ze cos jest nie tak z instalacja podcisnienia i jutro bede do niej zagladal tylko nie bardzo wiem od czego zaczac, moze cos podpowiecie, z gory dzieki za sugestie.

dyn 000
Obrazek

dyn 001
Obrazek

dyn 003
Obrazek

dyn 004
Obrazek

dyn 008
Obrazek

dyn 010
Obrazek

dyn 011
Obrazek

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Ostatnio edytowano 17.sie.2008 21:49:03 przez subzer0, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 20:33:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
popraw te logi , zrób porządek , coś ich za dużo ,poza tym wykonuj logi z "butem w podłodze" !!

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 20:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
00560-układ recyrkulacji spalin EGR,taki jest opis do tego błędu.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2008 21:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Poprawilem 011, reszta logow jest zrobiona wg przepisu. Co do nogi w podlodze to wlasnie tak je robilem (oczywiscie zeby nie zredukowalo mi o dwa biegi) ale niestety moje autko ma teraz tyle mocy co w tabelkach. Gaz do dechy a tu nic, rozpedza sie jak Titanic :(:

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 00:51:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
turbina wogule ci niepompuje to jak to ma jechac zobacz czy sztanga od turbiny chodzi :!: :!: niby z bs wychodzi ze tak ale sprawdz pogladowo jaki ruch jednostajny czy sie niezacina itp :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 06:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Sprawdzalem wczesniej przy BS 11 ze sztanga chodzi, ruch pionowy w gore, przerwa i w dol tak jak na filmie. Z dodatkowych dziwnych zjawisk to jak wylacze zaplon to sa dwa dosyc glosne stuki (odglosy) zanim silnik stanie.

Czy moze ktos mi podac jaki zestaw uszczelek/oringow jest potrzebny przy czyszczeniu calego dolotu wraz z EGRem...? Mam dzisiaj samochod w Opolu i moglby mi to wszystko przywiezc z ASO.
Silnik 2.5 TDI AKE

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 07:45:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
jaki przebieg ? ja miałem podobny problem tylko w AEL'u - przyczyną spadku mocy okazał się KATALIZATOR , w logach widać jednoznacznie że doładowanie jest na poziomie 0,6 bar'a , to nie sztanga [a może] coś jest nie tak z dynamiką gazów ....

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 07:52:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Przebieg 238 tys

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 08:01:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
odłącz wydech i zobacz jak jedzie :)

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 08:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
W ktorym miejscu odlaczyc...?

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 08:15:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
odrazu za turbospręzarką

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 13:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
subzer0 napisał(a):
Sprawdzalem wczesniej przy BS 11 ze sztanga chodzi, ruch pionowy w gore, przerwa i w dol tak jak na filmie. Z dodatkowych dziwnych zjawisk to jak wylacze zaplon to sa dwa dosyc glosne stuki (odglosy) zanim silnik stanie.

Czy moze ktos mi podac jaki zestaw uszczelek/oringow jest potrzebny przy czyszczeniu calego dolotu wraz z EGRem...? Mam dzisiaj samochod w Opolu i moglby mi to wszystko przywiezc z ASO.
Silnik 2.5 TDI AKE


to moze zawor od klapy gaszacej niechodzi i tu jest problem :!: dlatego stuka przy gaszeniu sprawdz umiejscowiony on jest na kolektorze patrzac na silnik po prawej stronie kolo lampy :!: uszczelki dostaniesz w aso sprawdza ci w etce jakie potrzebne :-)

EDIT:
subzer0 napisał(a):
W ktorym miejscu odlaczyc...?
takie trzy sroby na kluczyk 12

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 16:34:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
subzer0 - wprawdzie z logów gów..zik widać ale niczego nie rozpinaj, bo katalizator nie zapchał Ci się w kilka chwil (a jak rozumiem - wcześniej auto jeździło prawidłowo ?).

Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu (opcja "szukaj" baaardzo Ci się przyda, a jeśli to nie pomoże - to podciśnienie sterujące N75 i N18 (ale o tym juz wiesz) .

Moim zdaniem - tyle możesz zrobić samodzielnie ... . Aha - pomysł ze sprawdzeniem klapy gaszącej - też ma sens

Badyl - jeszcze raz wywalisz posta pod postem i wezmę Cię pod szczególną opiekę ... :): :| ;) ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2008 20:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Dzieki koledzy za podpowiedzi, jutro bede sie bral do roboty i powolutku posprawdzam wszystko jak mi sie nie uda to na czwartek jestem umowiony z mechanikiem.

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 20:24:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 21:14:56
Posty: 75
Lokalizacja: Południe
Witam ponownie, dzisiaj mechanicy stwierdzili, ze zepsuty jest zawor ktory steruje turbina taki metalowy grzybek znajdujacy sie na turbinie, ponoc w nim jest jakas membrana i ona jest dziurawa...
Pytanko czy ta czesc wystepuje w serwisie ASO jako osobna pozycja i ile ewentualnie kosztuje???

_________________
Carpe diem, quam minimum credula postero
A6 2003 - Avant - V6 AKE - Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2008 23:51:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
niewystepuje osobno tylko razem z turbina bardzo droga sprawa szukaj na allegro sa te gruchy nieraz i mozna kupic w cenie okolo 200-300 zl

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2008 06:46:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mam dwa na sprzedaż jakby co, z turbin garretta, z diesla, powinny pasować

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: