.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 20:06:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI A6 c4 2.5TDI Vacum pompa
PostNapisane: 22.sie.2008 14:31:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
witam
mam pytanie
jak sprawdzim pompe vacum pod wzgledem wydajnosci
jakie podcisnienie :?:
bo hamulce mam tepe
klocki nowki ferodo+ nowe tarcze
dalej to samo :|
nowa vacum to 300zl :/ dlatego wole sie upewnic
z gory dzieki

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2008 11:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2007 08:51:34
Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
pompa ma wytworzyc podciśnienie żeby to sprawdzić to zdejmij przewód od pompy i na pracującym silniku ma zasysać. Tak w ogóle to po zapaleniu silnika powinieneś czuć zdecydowanie różnicę w pedale hamulca. Jeśli nie czujesz to zdejmij przewód i zobacz czy zasysa jeśli tak to serwo jeśli nie to sprawdź czy ma wolny wypływ powietrza z pompy. Jak będzie zatkany(załamany przewód) to też będzie kicha.
Odnośnie pytania to nie wiem czy kotś mierzył kiedyś podciśnienie pompy.

_________________
Audi A6 C4 1994 2,5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 09:42:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
zdejmowalem przewod podcisnienie jest
ale nie zaspecjalne
po zapaleniu pedal opada
generalnie chodzi o sllabe a raczej (tepe)hamulce
dodam ze klocki zalozylem ferrodo i nowe tarcze

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 10:12:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2007 08:51:34
Posty: 30
Lokalizacja: Kraków
to w takim układzie pewnie czeka Cię regeneracja zacisków. Koszt (w Krakowie u moich ulubionych mechaników) 100zł/koło. Ja osobiscie wjechałbym na rolki i sprawdził skuteczność hamulców. Jak dobrze zagadasz na stacji to dajesz na piwo i wiesz czym jeździsz. Różne cuda już miałem w moich samochodach z hamulcami. Korektory hamowania, rozwarstwione przewody giętkie, zatarte zaciski itd. Z mojego doświadczenia wynika że dobrze czasem wcześniej wjechać na rolki i widzieć ONLINE jak hamuje każde koło z osbona.
Pozdrawiam i życze powodzenia.

_________________
Audi A6 C4 1994 2,5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 13:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
dzieki
tak tez chyba zrobie :)

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: