.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 15:48:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 115PS AJM - nowy IC + turbo...
PostNapisane: 26.sie.2008 10:41:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
Witam wszystkich. :peace:

Mam kilka pytań związanych z tym silnikiem i jego tuningiem:
- jaki jest oryginalny IC w tym silniczku ( wymiary itc. ) ?
- jaka jest oryginalna turbina ( wydaje mi sie, że GT17, ale nie jestem pewiem ) ?

- jakich przyrostów mocy moge spodziewać sie po wymianie IC na np taki jaki ma Kowicz w swej a4 i turbiny na GT20, oczywiście wszystko zestrojone dobrym chipem.
- i tak samo jak wyżej z tym ze z większymi pompowtryskami, o większym przepływie

- po takich przeróbkach jakiego moge spodziewać sie spalania ?
- i jak z żywotnością tego silnika ( z tym, że wymiana oleju co 8 tys. oczywiście full syntetyk, i bez "żyłowania" silnika )

jeśli macie jakieś propozycje piszcie
z góry dzieki za odpowiedzi i zapraszam do debaty :d :d :d
Woyti


Ostatnio edytowano 29.sie.2008 18:16:03 przez Woyti93, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2008 12:16:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
-> http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptun ... czny-b7.0/

poczytaj tutaj... bo jest sporo na ten temat i mozesz uzupełnic swoja wiedze...

tylko uwaznie bo jak czytam :

Woyti93 napisał(a):

- i tak samo jak wyżej z tym ze z większymi pompowtryskami np. 0.216



to wiesz gdzie dzwonia ale nie wiesz w ktorym kosciele ... ;)

milej lektury ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 08:08:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
dzieki sporo mi to pomogło.

dalsze moje pytania to tylko o IC w AJM'ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 08:43:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Woyti93 napisał(a):
dzieki sporo mi to pomogło.

dalsze moje pytania to tylko o IC w AJM'ie


zdejmij osłone silnika i pomierz ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2008 10:10:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
w tym żecz że mam AFN a on sie jednak sporo różni od AJM

nawet obudową :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 115PS AJM - nowy IC + turbo...
PostNapisane: 28.sie.2008 09:28:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Woyti93 napisał(a):
bez "żyłowania" silnika

tak się zastanawiam po co kombinujesz z podnoszeniem momentu i mocy jak nie chcesz z tego skorzystać w pełni :/

no chyba , że to poprostu robisz dla lepszego samopoczucia i cieńszego portfela

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 115PS AJM - nowy IC + turbo...
PostNapisane: 28.sie.2008 10:13:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 09:03:41
Posty: 21
Lokalizacja: Brzeg
Dred napisał(a):
Woyti93 napisał(a):
bez "żyłowania" silnika

tak się zastanawiam po co kombinujesz z podnoszeniem momentu i mocy jak nie chcesz z tego skorzystać w pełni :/

no chyba , że to poprostu robisz dla lepszego samopoczucia i cieńszego portfela


Wiesz w przyszłym miesiącu szykuje sie do zakupu takiej audi. A wykorzystywać to chce np. do wyprzedzania. Chociaż z tym samopoczuciem też :D . A z tym "żyłowaniem" miałem na myśli to, że dbam o samochody. :):

Sporo jeździłem paskiem b4 z silnikiem 1.8 (benzyna) i uważam, że to niebezpieczne auto, bo nie razy miałem sytuacje w czasie wyprzedzania, kiedy to ledwo zdążyłem. Dopiero jak przesiadłem sie do identycznego paska z silnikiem sV6 to dało sie jeździć. Teraz Nissan Primera 2.0 TD. Do kiedy nie dodałem mu IC i nie przestroiłem go chipem to też ledwo jechał. No i wkońcu moja "srebna szczała" ( ponalepiałem na nią kwiatki z farb witrażowych tam gdzie były jakieś odpryski :D jak znajde zdjecia to wstawie) jak miała 26 lat była zapakowana " po burty" z przeprowadzki i jechałem nią 175km/h a na 3 biegu rwała sie jak szalona. A teraz a4 z AFN 1.9 tdi i też daje rade, oczywiście z-chipowana :621:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2008 21:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Do AJM warto wstawic wieksze turbo bo te co jest to spuchnie przy mocach wiekszych niz 145KM-150KM napewno. Polecam albo od AWX albo od BRD. Jak cos to mam w ofercie nowki szt hybrydy mocniejsze od AWX a ciut slabsze od BRD za 1600zl z roczna gwarancja. Na takim setupie ok 160KM powinno byc bez problemu. Dalej to juz FMIC i pompki.

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: