Witam
Panowie mam mały problem z zidentyfikowaniem sprężyn,
mianowicie na przednich sprężynkach są 3 paski kolorystyczne
jak na fotce wg. mnie to 2 białe lub srebrne i 1 pomarańczowy
i tu pojawia się problem, o ile nie jestem daltonistą
to
nie mogę znaleźć takich oznaczeń w ETCE (kiedyś trafiłem na
posta o błędach w tłumaczeniu może tu jest pies pogrzebany).
Spręzyny z przodu wyglądają tak:
oryginalnie z przodu w tej sprężynie były założone takie amory
4B0 412 031 CB z tego co ustaliłem to model Advantage
Na tylnich wygląda to tak, żółty i dwa niebieskie
takie oznaczenie jest w ETCE ale co to za opis
POLICJA
Chciałem założyć takie same jak te stare (stare wykazały po testach 50% przód i 63% tył sprawności)
ale w InterCars coś pochrzanili i zamiast przednich typ Advantage dostałem Super Touring,
stwierdziłem niech tak zostanie ale zastanawiam się czy mogę je włożyć w te sprężyny o ile tylne amory się zgadzają
to przód by przykręcić górny kielich amora trzeba bardzo zgnieść sprężyny praktycznie na zero jest różnica w długości jak na zdjęciu poniżej
(może sprężyna po rozlużnieniu ściągaczy go wyciągnie ale nie chciałem ryzykować utraty gwarancji)
i tu zaczynam się zastanawić
czy coś nie jest z tym autkiem namieszane czy sprężyny z takim oznaczeniem to standatrowe
czy może do zawieszenia sportowego czy coś, czy po prostu tak ma być i sprężyna po poluzowaniu
wyciągnie amortyzator. Tak więc mogę te amortyzatory założyć do tych sprężyn?
I jeszcze na koniec pytanie jak można i czym zabezpieczyć takie
nadgryzienie farby ochronnej sprężyny by uniemożliwić dalszą chorobę.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
ps. wszystkie dane sachsa są na stronie
http://webcat.sachs.de/index.asp?MODE=N ... &KMODNR=0&