.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:55:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zaciski hamulcowe A8
PostNapisane: 09.sie.2008 12:53:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2007 20:40:24
Posty: 114
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pytanie jest następujące:
czy wymienia się prowadnice zacisków bo wydaje mi się że mają za duży luz.

Byłem w serwisie i powiedzieli że trza wymienić cały zacisk.Oczywiście o nowym nie ma mowy (2100 w ASO)

Mechanik powiedział że do wymiany są dolne wahacze wymieniłem sam bo wyszło taniej a poza tym to proste zadanie i co? kicha jak puka tak puka.

Używki nie kupię bo może być to samo.

Co z tym fantem zrobić panowie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 13:25:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
witam miałem to samo nie dawno u siebie a S8 to jest stukanie na zacisku na tych prowadnicach tam sie zrobił malutki luz dosłownie dziesiąte milimetra i to już słychać przy hamowaniu jaki i puszczaniu hamulca. U mnie mechanik zastosował jakiś taki środek niemiecki który twardnieje jak metal no i na razie jest cisza w aso tak jak mówisz tylko cały zacisk występuje koszt 2100 zł bo też pytałem.Mój mechanik podpowiedział mi jeszcze że jak to nie będzie trzymać to można jeszcze gdzieś w profesjonalnym zakładzie tokarskim przewiercić ten zacisk żeby miał większa średnicę i zastosować tulejkę z twardego materiału tylko to trzeba zrobić bardzo idealnie i precyzyjnie np. u mnie w Rzeszowie na WSK gdzie robią części do samolotów
napisz jak coś z tym zrobisz jakie efekty
a i to chyba typowa usterka A8/S8 bo ja to u siebie miałem już przy przebiegu 119 tyś a wszystko za sprawą tego że auto jest ciężkie ma ogromne hamulce a cała siła hamowania musi sie na coś przenosić.
pozdrawiam

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 13:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2007 20:40:24
Posty: 114
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Nie wiem czy to jest możliwe ale myślałem o wykręceniu tych prowadnic (w końcu jakoś to zamontowali) i dotoczeniu nowych.

Może zna ktoś średnice nowych prowadnic i gniazd w których są zamocowane ułatwiło by to znacznie zadanie.

Mógł byś się dowiedzieć co to za tajemniczy preparat?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2008 14:37:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
dowiem sie ale dopiero pod koniec tyg a co do tych prowadnic to nie wiem czy one nie są jakoś na stałe zamontowane do zacisku no i na pewno są z twardszego materiału jak wyrobiły otwór w zacisku chyba lepszym jednak rozwiązaniem będzie rozwiercenie i zastosowanie tulejki z twardego materiału będzie to pewne rozwiązanie

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2008 11:17:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Panowie, coś Wam głupoty w tych serwisach opowiadają. Można kupić samo jarzmo zacisku, które ma w komplecie te prowadnice. Kosztują też nie mało bo jakieś 430zł sztuka ale to już nie 2100

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 12:07:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lis.2007 01:29:28
Posty: 92
witam a możesz dokładnie pokazać jak to wygląda na schemacie bo pytając w serwisie powiedzieli że zacisk w całości występuje

Maroonio napisał(a):
Panowie, coś Wam głupoty w tych serwisach opowiadają. Można kupić samo jarzmo zacisku, które ma w komplecie te prowadnice. Kosztują też nie mało bo jakieś 430zł sztuka ale to już nie 2100

_________________
Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2008 17:15:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
jeśli masz z tyłu tarcze 269mm to jarzmo będzie miało numer 4D0 615 425 a jak 280 to z literką C na końcu

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 16:54:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2007 20:40:24
Posty: 114
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Klepanie zacisków usunięte :) Wystarczyło dorobić nowe tulejki do prowadnic i gitara żadnego stukania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: