.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 18:32:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Porada przy kupnie A8 - dylemat
PostNapisane: 04.maja.2008 19:03:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 18:37:13
Posty: 17
Lokalizacja: wieś warszawa
Witam,
Przesiadam się obecnie z MB na Audi. Wybór padł na A8 - lubie duże auta.
Upatrzyłem ze znajomym A8 2001 3,3 TDi w naprawde pięknym stanie - przebieg 220kkm. Pakiet S. Dość drogo ale woilałe dołożyć i mieć dobre auto. Niestety po dzisiejszej całodziennej lekuturze m.in. tego forum doszedłem do wniosku ze TDI w AUDI nie jest najszczęśliwszym wyborem. Koszt wymiany wałków ok 10kzł troche mnie przerasta. Widze że chwalicie mocno silniiki benzynowe 4,2l. Wstępnie wyszukałem to cacko: http://allegro.pl/item353541076_audi_a8 ... carii.html
Dostałem VIN od właściciela do sprawdzenia - m.in. przebiegu ale z tego co czytam serwis AUDI ma jakieś problemy z udzielaniem informacji.
Jeśli benzyna i to taka to tylko z gazem - chce założyć dobra instalacje - i tak mnie taniej wyjdzie niż ta 3,3 TDi - co myslicie o takim rozwiązaniu - czy te silniki dobrze znoszą gaz jak czytałem? Wiem że gaz idzie mocno w góre - ale 2,60-2,80 i tak mnie urządza.
Dzieki za wszelkie rady i opinie,
Krzemo
p.s.
Czy ktoś ma możliwość za opłata sprawdzić VIN w serwisie AUDI?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 19:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 19:47:34
Posty: 135
Lokalizacja: z garażu
Co do VIN-u to uderz do kolegi o nazwie Dred. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 20:04:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.kwi.2008 20:40:11
Posty: 13
Lokalizacja: Lubin
witam krzemo, tak jak wspomniałeś silnik 4.2 jest zdecydowanie najlepszy w audi A8, ale mam wątpliwości co do twojego wyboru , czy nie uważasz, że ta sztuka jest "trochę" droga ( nie ma ani rolet, el. foteli z tyłu i navi plus, solardach itp.) biednie jak na 4.2 ze Szwajcarii i do tego w takiej cenie i 3.3 wcale dużo więcej by Cie nie wyniosła bo do tej jeszcze gaz musisz załadować za min. 5 tys.PLN ale to jest tylko moja opinia a Ty dokonaj wyboru, Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 20:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2007 17:32:00
Posty: 227
Lokalizacja: łódź
moim zdaniem cena jest taka jak być powinna porządne auta kosztują.
4.2+gaz dobre rozwiązanie ;) ale instalacja musi być naprawdę dobra.
powiem ci tak: ja za swoją 97' w lipcu zeszłego roku dałem 38tyś. ale naprawdę igła,2godz rentgen w serwisie audi w Świdniku.i miałem spokojną głowe :diabel:
i teraz tak! jeśli się decydujesz na takie auto zakładam że jesteś pedantyczny ;)i chcesz mieć ''lalkę'' więc nie ma co się zastanawiać tylko umawiać się w serwisie!!
koszt w moim przypadku 250zł (zależy od regionu) dostaniesz wydruk i wszystko będziesz wiedział a z przebiegiem to na zdrowy rozum jeśli na wydruku bedzie np. w 99' coś robione i miał 200tyś a teraz ma w Polsce np.175tys to wiadomo że była rolka :/ ale jak ostatni wpis jest mniejszy od stanu obecnego to ok.
to z twojego ogłoszenia dla mnie super!!!sprzedający otwarty na sprawdzenie to duży pluuus ;)
umawiaj się z gościem i jazda oglądać :d bo wbrew pozorom dużo droższe auta sprzedają się na pniu!!
a te same roczniki 7-8tyś tańsze stoją po rok czasu!!
ja też myślałem że takie motory to musi być amator itp...
i mi sprzątneli auto w dwa dni sprzed nosa była to E39 4.4 ale A8 to inna klasa :P
POWODZENIA!!!

_________________
aDI
A8 D2 4.2 97'
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 21:31:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Kolego 3.3 to idealna sprawa.
Autko wymiata przy spalaniu 8-13 L
Uwaga wazny jest stan techniczny silnika jego serwisowanie
Bije na głowe 4.2 tylko 6.0 W12 jest w stanie rywalizować

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 23:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2007 12:47:05
Posty: 34
Lokalizacja: Milanówek
Witam,
Żeby nie tworzyć nowego tematu o jednym i tym samym podłączę się pod istniejący. Wiem już czego tak naprawde chce, jestem zdecydowany na to czego chce rozważywszy koszta eksploatacji i części + napraw aż na robociźnie kończąc. Wybór padł na Audi A8 2.5 Tdi wersja 150 konna ze skrzynia mechaniczna ( teraz pewnie pół forum na mnie naskoczy czemu nie 180 konna ), nie jestem zwolennikiem jazdy jak wariat, ale tez nie jezdze jak emeryt. Otóż chciałbym zapytać co koledzy z forum mogliby powiedzieć mi o tej A8 z mobile.de co można tak wlasciwie chociaz wywnioskowac z tych zdjec, jakie mozna zadac pytania handlarzowi o ktorych jeszcze nie bylo mowy na forum bo jak czytalem wszyscy rozpisuja sie albo o 4.2 w benzynie albo o wałkach w 2.5 tdi. Ja poszukuje informacji, które by mogly rozwiac chociaz czesc moich watpliwosci chociazby pierwsza rzecz ktora budzi moje zdziwienie w tym Audi, co u diabła w A8 tdi robi kierownica z S-line lub fotele recaro ? ( tutaj moze wyjsc moja niewiedza, ale czy takie wyposazenie bylo w standardowych A8 ? ) w S8 to rozumiem. Lakier wyglada przyzwoicie, koła oryginalne, czyli zalozmy ze zaden domorosly tunner sie do niej nie dotykał, bez urazy ale nie przepadam za tunningiem w takich samochodach ;) bo wygladaja przewaznie jak kawał tandety po przerobkach. Druga rzecza jaka zwrocila moja uwage to brak kawalka zaslepki w lewym dolnym rogu pod kierownica obok drzwii ( widac kable ). Siedzenie kierowcy lekko zniszczone, ale to nie problem, kolega ktory posiada zaklad zajmujacy profesjonalna renowacja lub wymiana tapicerki zajmie sie tym. Prosilbym o opinie i rady na jej temat, ewentualnie propozycje.

Fundusz operacyjny 7500 euro + rezerwa na opłaty i niespodzianki gdyby coś ( odpukac )

link do ogloszenia -
http://www.iurl.pl/?audi

Ps w gre wchodzi tylko skrzynia manualna + 2.5 tdi ( automatom z tych rocznikow dziekujemy ). Oraz kolor czarny.

_________________
- Audi A8 2.5 TDi 150 PS już jest ! -
Inwalida, ale własny i będzie zadbany!
Ktoś zawsze musi się poświęcić, aby inni mogli rozwiązać swoje problemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 16:56:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 :/

Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie.

Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 17:48:49 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8326
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A ja tylko powiem że 2,5 TDI tak samo jedzie w A6 i w A8 - bo masy obu aut są bardzo zblizone (A8 jest aluminiowe)

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 18:02:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
designer napisał(a):
2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 :/

Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie.

Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... :peace:


Tylko W12 6.0 :d

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 18:06:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a ja powiem jeszcze inaczej - 2.5TDI jedzie lepiej w A8 niż w A6 z uwagi na nieco inne przełożenia skrzyni.
jeżeli 2.5TDI w D2, to tylko manual.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 19:19:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Pablo200 napisał(a):
designer napisał(a):
2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 :/

Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie.

Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... :peace:


Tylko W12 6.0 :d


Ok, ale kolega zdaje się chce D2 więc pozostaje mu 4.2 :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 19:46:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
designer napisał(a):
Pablo200 napisał(a):
designer napisał(a):
2.5 TDi nie jedzie w A6 a co dopiero w A8 :/

Dodatkowo nie posiada q co dla mnie eliminuje ten egzemplarz na wstępnie.

Powtórzę że A8 tylko 4.2 V8.... :peace:


Tylko W12 6.0 :d


Ok, ale kolega zdaje się chce D2 więc pozostaje mu 4.2 :peace:


W D2 też były W12. ;)

http://moto.allegro.pl/item426861977_audi_a8_6_0_w12_2002_rok.html

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 20:13:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2007 12:47:05
Posty: 34
Lokalizacja: Milanówek
Może się powtórzę, ale nie szukam samochodu do wyścigów tylko do jazdy. Pracuje w branży informatycznej i czesto kontaktuje się z klientami, wiec troche jezdze. Jezdzilem 4.2 i niestety, ale nie uznaje tego ze skrzynia od A8. Jak 4.2 to tylko w S8. Takie jest moje zdanie, wiec skupmy sie na 2.5 tdi wersja 150 konna. Jesli bede chcial benzyne to pogadamy o benzynie, a zaznaczylem wyraznie jaki ma byc diesel i napewno nie bedzie w nim zadnego chippowania bo od tego sa 3.3 i 4.2 tdi :) Wiadomo, ze dla chcacego nic trudnego, ale 2.5 sie bardzo zle chipowaly z tego co mowil mi kolega prowadzacy autoelektryke Audi i Vw. Co do napedu quattro, mialem do czynienia, jednak nie sprawia mi to aż takiej frajdy na dieslu zebym sie skusil, moze kiedys jak przymierze sie do D3 w ciagu kilku nadchodzacych lat.

_________________
- Audi A8 2.5 TDi 150 PS już jest ! -
Inwalida, ale własny i będzie zadbany!
Ktoś zawsze musi się poświęcić, aby inni mogli rozwiązać swoje problemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 20:24:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Stürm napisał(a):
Co do napedu quattro, mialem do czynienia, jednak nie sprawia mi to aż takiej frajdy na dieslu zebym sie skusil


Chyba nie wiesz o czym piszesz :/ :?:

Jeździłeś z q na mokrym albo w zime :?: Chyba nie..... Inni się ślizgają a ty jedziesz jak po suchym :diabel:

To przede wszystkim rozwiązanie mające na celu BEZPIECZEŃSTWO Twoje i współpasażerów, frajda jest mało istotna ( aczkolwiek czasem jest nie przeczę :peace: ).

A co ma do tego że to TDi :?: q w Pb i On spełnia taką samą funkcję.....

Jak Cię nie przerażają bolączki 2.5 TDi i masz na opłacenie ich kasę to bierz "sztrucla" i ciesz się jazdą limo :D

PS Na grillu jest emblemat q ( chyba? ) a na desce ( i w opisie ) brak - ściema jakaś :?:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 21:19:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Audi A8 z 12 - cylindrowym silnikiem jest gwarancją najwyższej dynamiki w klasie samochodów luksusowych. To fascynujące połączenie elegancji i mocy, które sprawia, że Audi A8 W12 jest autem wyjątkowym.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 21:21:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Pablo200 napisał(a):
Audi A8 z 12 - cylindrowym silnikiem jest gwarancją najwyższej dynamiki w klasie samochodów luksusowych. To fascynujące połączenie elegancji i mocy, które sprawia, że Audi A8 W12 jest autem wyjątkowym.


Cytat z katalogu ;) :?:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 21:35:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Podobno W12 jest tyćkę za cięzkim motorem i strasznie szybko leci zawiecha na naszych polskich "autostradach" - pogłoski?

Sturm napisał(a):
Jezdzilem 4.2 i niestety, ale nie uznaje tego ze skrzynia od A8. Jak 4.2 to tylko w S8


nie rozumiem... :/

Co do A8 w ogłoszeniu...
Auta klasy A8 robi sie wyłącznie na tzw. "zamówienie" i podczas owego jest mozliwosc wybrania sobie rodzaju foteli, koloru nadwozia, typu kierownicy itp.
Jesli chcesz miec pewnosc, ze nie jest to jakas domorosła "samoróba" sprawdz wyposazenie seryjne po VINie auta.

Takie auta kupuje sie wylacznie od pierwszych wlascicieli i z historią serwisową....

... no chyba, ze traktujesz to auto faktycznie jako przejsciowe.
Chcesz A8 DIESLA - kup se Diesla...

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Ostatnio edytowano 04.wrz.2008 22:07:18 przez SJake, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2008 21:44:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2007 12:47:05
Posty: 34
Lokalizacja: Milanówek
Cytuj:
Chyba nie wiesz o czym piszesz :/ :?:

Jeździłeś z q na mokrym albo w zime :?: Chyba nie..... Inni się ślizgają a ty jedziesz jak po suchym :diabel:

To przede wszystkim rozwiązanie mające na celu BEZPIECZEŃSTWO Twoje i współpasażerów, frajda jest mało istotna ( aczkolwiek czasem jest nie przeczę :peace: ).

A co ma do tego że to TDi :?: q w Pb i On spełnia taką samą funkcję.....

Jak Cię nie przerażają bolączki 2.5 TDi i masz na opłacenie ich kasę to bierz "sztrucla" i ciesz się jazdą limo :D

PS Na grillu jest emblemat q ( chyba? ) a na desce ( i w opisie ) brak - ściema jakaś :?:


Wiem co piszę, pierwsze moje pytanie jezdziles q jedynie na pb czy dieslem tez ? ( mowa o tych dieslach z wyzszej polki jak 4.2 tdi ;) )
Po drugie, zastanowiles sie chociaz przez chwile gdzie naped q sprawdza sie lepiej podczas poslizgu, przy wiekszej mocy czy mniejszej ? Jesli dajesz buta przy quattro majac pod maska 300 km, a nie 150. Wg mnie przy takich silnikach jak 2.5 tdi naped na 4x4 jest troche na wyrost. Nie krytykuje samego quattro w A8, ale nie oszukujmy sie samochod ma kilka dobrych lat, quattro tez wiec, po co dodatkowe koszta skoro nie czuje potrzeby posiadania tego rodzaju napedu ? Jak ktos lubi to niech sie pakuje, jezdze na codzien bez q i jest mi z tym dobrze ot co.

A tak w ogole to ten emblemat to nie jest q cos mi sie zdaje ;), a swoja droga jesli d2 za 7k ojro to strucel wg Ciebie, to jak nazwiesz te za 5k ojro ? ;) Ofc napewno zainwestuje troche w nia jeszcze bo daze sympatia szczegolnie model D2. Moglbym kupic i D2 za 14 tys ojro tylko po co ? skoro za kilka lat mam w planach przymiarke do D3 z dojczlandu ? Chce bo chce, prosze tylko rady na temat samego auto z ogloszenia ;)

_________________
- Audi A8 2.5 TDi 150 PS już jest ! -
Inwalida, ale własny i będzie zadbany!
Ktoś zawsze musi się poświęcić, aby inni mogli rozwiązać swoje problemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 07:04:12 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8326
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Oj złe to A8 sobie wyvbierasz, złe....
Jako że dieslel 2,5 w dobrym stanie jeszcze jak Cię mogę, ale ten brak quattro.... :( i to w A8 .....
Nie wyobrażam sobie Audi bez quattro, a co dopiero flagowego krążownika A8.... :(

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2008 20:17:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
Stürm ty chya niemasz wiele pojecia o Audi co.?

Quattro to bezpieczenistwo i tu niema znaczenia czy to ma 100KM czy 400KM.

mam B4 quattro ze 150 kucami i niezamienilbym na oske nigdy w zyciu.
Mam A8 z 300 kucami i tu nieda sie juz bez Q jezdzić to prawda 300 koni nie przeniesie jedna oś na mokrym czy sliskim.


Ale nie oto chodzi w Q to po prostu sprawdza się na codzień chcesz sie właczyc z bocznej drogi w ruch dajesz w pizde i wcinasz sie z 15m luke ośką tylko zamielisz w miejscu i tu nieistotne czy to ma 100KM czy 400KM. Poprostu codzienne sytuacje utwierdzają mnie w Quattro.


chesz disla ok twój wybór 150km w aucie gabarytów A8 to nie moze jezdzic ale ok twój wybór. chłopaki dobrze podpowiadają jak ten motor to tylko manual no i niestety ośka inaczje to już wogóle sie nie pokula i nie mówię tu o wyścigach a o zwykłej codziennej eksplatacji.

2.5 w tych gabarytach to nie jest oszczedny motor o tym też musisz pamietać!!!!. nie namawiam na inny tylko na przemyslenie czy nie wiekszy TDI.? A moze 2.8 PB + pożarne LPG.??????

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: