altium napisał(a):
myślę o Zimmermannach, tylko lepsze są dziurkowane, czy gładkie? Klocki myślałem o Textarach?
Oryginalne/fabryczne tarcze stosowane we "wzmocnionych" układach hamulcowych (czyli takie jak w dużych benzynach A6 i allroaach) mają ten feler, że nie są oznaczone logo producenta, stąd trudno mi odpowiedzieć co powinieneś wybrać. Zimmermanny na pewno złe nie są, ja założyłem ATE ale zrobiłem na nich dopiero jakieś 20 - 25 tkm, więc trudno mi opiniować co lepsze.
Dylemat dziurkowane vs gładkie dla mnie nie istnieje - powiedzmy, że jestem konserwatywny i dlatego zawsze wszystkim proponuję "standart". Nie wiem czy mam rację ale taka "postawa zachowawcza" jest dla mnie poprostu bezpieczna
... .
Co do klocków - na Textarach jeszcze nigdy się nie zawiodłem ale to samo dotyczy Lucasa, ATE, Ferodo i Jurida. Moim zdaniem ważniejsze jest zdobycie towaru oryginalnego - a nie tylko opisanego jako wyrób jednego z wwym. producentów i na to kładę największy nacisk.
OT:
altium napisał(a):
Piotruś, kupiłeś sobie nowego Allroad'a? Tego 4Fcoś tam?
Fajny jest, gratuluje
Aż tak dobrze nie jest ale
za gratulacje dziękuję
Kupiłem (a w zasadzie zdobyłem/wywalczyłem/wyrwałem
) od gościa (w DE) model poprzedni (4B) w jubileuszowej wersji wyprodukowanej na 25-lecie quattro. Przepiękna sztuka w ślicznym kolorze, na dodatek 7-mio osobowa i praktycznie z pierwszej ręki ale najprawdopodobniej nie zostanie ze mną na dłużej (póki co jest przeznaczona dla innego AKPowicza
... ).
Wersja 4F - oczywiście podoba mi się niesamowicie lecz ze względu na dosyć poważne wady - jak dla mnie musiałaby pochodzić z rocznika modelowego 2009 - a na to mnie nie stać. Na chwilę obecną wydaje mi się, że nawet gdybym dysponował "wolną" gotówką rzędu 300 tyś. zł. - to i tak nie wydałbym jej na samochód ... .
PS:
Altium - nie piszemy posta pod postem ...
. Mam nadzieję, że zauważyłeś dokonaną poprawkę
.