.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 01:12:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2,8 AAH] Węże inst. gazowej.
PostNapisane: 04.wrz.2008 19:29:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
witajcie,wydaje mi sie,ze mam problem z tym czujnikiem,poniewaz dopiero po ok. 3 km. przelocza sie z benz. na gaz.Temperatura zalaczania gazu ustawiona na 20 st.Gdzie znajduje sie ten czujnik?Czy jest jeden czy dwa,2 styki czy 4 styki?W ASO w Sopocie 2st.-100 , 4st.-300 , aw gdansku jeszcze drozej - o co kaman? Czy ktos moglby wkleic zdjecie z etki, gdzie znajduje sie ten czujnik? Z gory dzieki za pomoc :peace:

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Ostatnio edytowano 09.wrz.2008 21:13:22 przez szakal32, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 07:38:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
napisz jeszcze jaki masz gaz, ale z tego co sie orientuje to instalacja gazowa ma swoj wlasny czujnik.
U mnie w Stag 300 czujnik jest w reduktorze. Moze nie masz odpowiedniego przeplywu cieplej wodu przez reduktor.

Mialem podobnie do Twojego przypadku po tym jak zmienilem plyn. Uklad byl jeszcze zapowietrzony i nie bylo odpowiedniego przeplywu wody przez reduktor - przez co gaz wlaczal sie duzo pozniej.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 08:26:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
inst. Stag 300,plyn wymienialem 10 dni temu(wumienialem rozrzad,termostat,stary byl caly czas otwarty).Mechanik mowil,ze reduktor jest za wysoko wzgledem zbiornika wyrownawczego (jest w lewym gornym rogu) powinien byc w okolicach chlodnicy.prawda czy falsz? :diabel:

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 12:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
szakal32 napisał(a):
Mechanik mowil,ze reduktor jest za wysoko wzgledem zbiornika wyrownawczego (jest w lewym gornym rogu) powinien byc w okolicach chlodnicy.prawda czy falsz? :diabel:

Nie moze byc wyzej nic poziom wody w zbiorniczku wyrownawczym.

Przed wymiana bylo dobrze ? Jesli tak to znaczy ze masz zapowietrzony uklad.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2008 21:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
djakdawid napisał(a):
szakal32 napisał(a):
Mechanik mowil,ze reduktor jest za wysoko wzgledem zbiornika wyrownawczego (jest w lewym gornym rogu) powinien byc w okolicach chlodnicy.prawda czy falsz? :diabel:

Nie moze byc wyzej nic poziom wody w zbiorniczku wyrownawczym.

Przed wymiana bylo dobrze ? Jesli tak to znaczy ze masz zapowietrzony uklad.

Przed wymiana bylo tak samo.Dawid , a ty gdzie masz zamontowany reduktor?Jutro zrobie foty siLlnika.

foty silnika:
http://www.wrzuta.pl/obraz/wCzH5QBSV6/silnik
http://www.wrzuta.pl/obraz/1H1Aqm8s7j/silnik1
http://www.wrzuta.pl/obraz/zSBfO7vjJn/silnik2
http://www.wrzuta.pl/obraz/35ETwJKL12/silnik3
http://www.wrzuta.pl/obraz/t5OjffVoMi/silnik4
http://www.wrzuta.pl/obraz/gxIXE0FMhP/silnik5

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 12:29:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
Sorky za kiepska jakosc zdjec - robione telefonem :
Obrazek Obrazek
Jak zapalasz samochod, troche Ci sie nagrzeje i zanim przelaczy na gaz to sprawdz czy reduktor jest goracy.Jesli tak to jeszcze sobie mysle ze moze to byc spowodowane zlym wyborem czujnika w sterowniku.Czujnikow do Staga sa 4 rodzaje. Moze masz wybrany nie ten ktory masz w rzeczywistosci.Sprobuj zmienic - z tym ze jesli masz wybrany "malejacy" to nie zmieniaj go na "rosnacy" tylko wybierz ten o innej rezystancji. Zmiany dokonasz przez USB i interface lub u prawie kazdych gaziarzy.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 13:06:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Niedawno wymieniałem czujnik w AAH to za czujnik z oringiem zapłaciłem 130zł (4 piny - zielony)

Czujnik może znajdować się za głowicą mierowycy albo na rurze z głowicy po stronie pasażera.

Sprawdź czy masz 2 czy 4 piny. Jeżeli 2 to masz zapewne dwa czujniki - jeden do ecu a drugi na zegary.

Cena którą podałem to cena z ASO w nowym sączu

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 13:24:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
Tak wyglada wybor rodzaju czujnikow w Stag300.
Prawdopodonie maszwybrany zly rodzaj.

Obrazek

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 20:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
Nie bede nic grzebal,poniewaz instalka jest na gwarancji.W tym tygodniu jade do kumpla i wymienimy czujnik.Zobaczymy czy coś się zmieni.

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 08:21:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
szakal32 napisał(a):
Nie bede nic grzebal,poniewaz instalka jest na gwarancji.W tym tygodniu jade do kumpla i wymienimy czujnik.Zobaczymy czy coś się zmieni.


Ale po co wymieniać czujnik temperatury silnika, jak on ni jak się ma do przełączania na LPG. Chyba, że nie działa ci wskaźnik w zegarach.

Wydaje mi się, że trochę ten reduktor jest założony za wysoko, albo późno dopływa do niego ciepły płyn.

Ewentualnie źle wybrany czujnik, jak pisano wyżej.

Jak podłączysz kompa do LPG to widać jaka jest temperatura reduktora.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 08:56:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
szakal32 napisał(a):
instalka jest na gwarancji


no to tym bardziej jedz do gaziarzy i niech Ci ustawia to tak jak powinno byc.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 20:44:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
Witajcie :peace:
Lecimy z tematem.Bylem dzisiaj u kumpla w warsztacie,obejrzał i stwierdzil:
-za dlugie weże od płynu chł.(okolo 110 cm jeden)
-za nisko podłączone kolo filtra oleju(jak na zdjeciu post wyżej)
-węze powinny byc podłączone pod nagrzewnicę(odcinek okolo 50 cm),przewody lezalyby mniej więcej w poziomie
-czulnik temp. silnika nie ma nic do tego.
Roziązanie :diabel:
-trzeba podlączyc węże pod nagrzewnice i bedzie ok
Po powrocie zadzwoniłem do serwisu (serwis polecany przez członka naszego klubu AKP) w ktorym zakładałem instalacje gazową oto co usłyszałem po przedstawieniu moich wątpliwosci :/ .
-za długie węże nie mają znaczenia ponieważ płyn idzie pod cisnieniem
-róznica wysokości tez nie ma znaczenia
-sugerował wymiane czujnika temperatury silnika.
Co Wy na to . Kto ma racje?? :?:
http://www.wrzuta.pl/obraz/zo8adTartq/weze_110_cm

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 19:42:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
szakal32 napisał(a):
Witajcie :peace:
Lecimy z tematem.Bylem dzisiaj u kumpla w warsztacie,obejrzał i stwierdzil:
-za dlugie weże od płynu chł.(okolo 110 cm jeden)
-za nisko podłączone kolo filtra oleju(jak na zdjeciu post wyżej)
-węze powinny byc podłączone pod nagrzewnicę(odcinek okolo 50 cm),przewody lezalyby mniej więcej w poziomie
-czulnik temp. silnika nie ma nic do tego.
Roziązanie :diabel:
-trzeba podlączyc węże pod nagrzewnice i bedzie ok
Po powrocie zadzwoniłem do serwisu (serwis polecany przez członka naszego klubu AKP) w ktorym zakładałem instalacje gazową oto co usłyszałem po przedstawieniu moich wątpliwosci :/ .
-za długie węże nie mają znaczenia ponieważ płyn idzie pod cisnieniem
-róznica wysokości tez nie ma znaczenia
-sugerował wymiane czujnika temperatury silnika.
Prosze o przeniesienie tematu-PALIWA :hmmm:
Co Wy na to . Kto ma racje?? :?:
http://www.wrzuta.pl/obraz/zo8adTartq/weze_110_cm

Jutro jade do serwisu i będę rozmawial z szefem :536: .Gdzie macie podpiete węże i jakiej są długości :?:

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 21:11:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
szakal32 napisał(a):
szakal32 napisał(a):
Witajcie :peace:
Lecimy z tematem.Bylem dzisiaj u kumpla w warsztacie,obejrzał i stwierdzil:
-za dlugie weże od płynu chł.(okolo 110 cm jeden)
-za nisko podłączone kolo filtra oleju(jak na zdjeciu post wyżej)
-węze powinny byc podłączone pod nagrzewnicę(odcinek okolo 50 cm),przewody lezalyby mniej więcej w poziomie
-czulnik temp. silnika nie ma nic do tego.
Roziązanie :diabel:
-trzeba podlączyc węże pod nagrzewnice i bedzie ok
Po powrocie zadzwoniłem do serwisu (serwis polecany przez członka naszego klubu AKP) w ktorym zakładałem instalacje gazową oto co usłyszałem po przedstawieniu moich wątpliwosci :/ .
-za długie węże nie mają znaczenia ponieważ płyn idzie pod cisnieniem
-róznica wysokości tez nie ma znaczenia
-sugerował wymiane czujnika temperatury silnika.
Co Wy na to . Kto ma racje?? :?:
http://www.wrzuta.pl/obraz/zo8adTartq/weze_110_cm

Jutro jade do serwisu i będę rozmawial z szefem :536: .Gdzie macie podpiete węże i jakiej są długości :?:

Proszę o przeniesienie tematu :hmmm: -- PALIWA
Dzięki wielkie :peace:

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 21:31:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
szakal32 napisał(a):
Gdzie macie podpiete węże i jakiej są długości :?:


Pod nagrzewnice. Dlugosc ok. 50 cm.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2008 22:40:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Chlopaki?...czy moje oczy słusznie ujrzały grzanie reduktora podłączone do rury chłodnicy(oleju)? Bo ja oczom nie wierzę! Ciekawe jaki jest spadek temperatury na takim wężu?... :>
A poza tym nie spotkałem się, żeby gaz zależał od czujnika temperatury (fabrycznego) w silniku.

Mi wskaźnik temperatury wogóle nie działa,a gaz przełącza mi się przy ok. 30 st.C. (dotykając ręką reduktor i lukając we wskazania interfejsu).

Zawsze był czujnik w reduktorze wkręcony...i sterownik polegał na jego wskazaniach...Czy ja się mylę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 08:25:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2007 11:44:45
Posty: 156
Lokalizacja: Działdowo - warm-maz
Michal_Z28 napisał(a):
A poza tym nie spotkałem się, żeby gaz zależał od czujnika temperatury (fabrycznego) w silniku.

Mi wskaźnik temperatury wogóle nie działa,a gaz przełącza mi się przy ok. 30 st.C. (dotykając ręką reduktor i lukając we wskazania interfejsu).

Zawsze był czujnik w reduktorze wkręcony...i sterownik polegał na jego wskazaniach...Czy ja się mylę?


Dobrze gadasz :peace:

a podlaczenie takie jest nie dobre dlatego ze woda w chlodnicy bedzie zawsze schladzana przez rozprezajacy sie gaz, przez to pozniej bedzie sie otwieral termostat.

_________________
C4 AAH 2.8 V6 Automat SGI Stag300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2008 12:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Pisałem, że czujnik nic nie ma do tego, a węże podpiąć należy pod nagrzewnicę tylko, żeby ich przypadkiem też nie zamienili. A tak w ogóle to ja ten parownik to bym opuścił do dołu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 18:42:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sty.2008 20:12:43
Posty: 183
Lokalizacja: Gdynia-Rumia
Auto: S6 C4 4,2
Nastąpily małe zmiany, do serwisu jadę dopiero w poniedziałek.Napiszę co i jak w tym temacie.

--------------------------------------------------------------------------------

witajcie
Byłem wczoraj w serwisie i węży nie przepieli ,ale zmniejszyli temp. załączania gazu z 20 na 15st. .Zrobilem też zdjecia mapy http://www.wrzuta.pl/obraz/v0O78cNaGW/mapa
http://www.wrzuta.pl/obraz/aJMRlSqEGn/mapa1 ,co wy na to? aha dysze 2,7.
_________________

_________________
S6 C4 4,2 ASB '94-jest


Ostatnio edytowano 16.wrz.2008 16:18:38 przez szakal32, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 12:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2008 19:34:23
Posty: 128
Lokalizacja: Wrocław
szakal32 napisał(a):
Nastąpily małe zmiany, do serwisu jadę dopiero w poniedziałek.Napiszę co i jak w tym temacie.

--------------------------------------------------------------------------------

witajcie
Byłem wczoraj w serwisie i węży nie przepieli ,ale zmniejszyli temp. załączania gazu z 20 na 15st. .Zrobilem też zdjecia mapy http://www.wrzuta.pl/obraz/v0O78cNaGW/mapa
http://www.wrzuta.pl/obraz/aJMRlSqEGn/mapa1 ,co wy na to? aha dysze 2,7.
_________________


kup im młotek taki 5 kg i niech w łeb się telepną nim po kolei wraz z szefem .
Jak Ci listwy zamrozi to zobaczysz ile to kosztuje , chyba że oni Ci to pokryja ?(chodzi mi o za niską temperature !!!! )
Napisz mi czy masz elektrozaworki czy wtryski i jakie , bo mapę masz lekko rozjechaną i jakie srednice dysz .

pozdro

_________________
A6 Avant 2.8 Q ,AQD [ C5 ] plus STAG 300 plus MAGIC JET


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron