.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 04:49:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Allroad 2.7T] czujnik G62 - po wymianie !!!!!!
PostNapisane: 06.wrz.2008 18:12:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
wiec tak mam ostatnio problem z czujnikiem temperatury cieczy G62, czasem sie zapalil blad a czasem nie. wczoraj po godzinnej jezdzie stanalem pod domem i tak po 30 min chcialem jechac do roboty. skubaniec nie chcial odpalic krecil krecil i nic. kontrolka checkengine nie swiecila, a do pracy trzeba jechac. odkrecilem na min akumulator i w koncu odpalil. zaznacze ze bylo cholernie goraco wczoraj.
pytanie czy ten czujnik G62 mialby wplyw na to ze nie chcial odpalic?

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Ostatnio edytowano 17.wrz.2008 19:46:26 przez danshi, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2008 18:13:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Trzeba było wymienić czujnik. Prawdopobobnie sygnalizował przegrzanie motoru lub tak zalewał silnik, że ten nie był w stanie zagadać.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 18:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
wszedzie czytalem o tym czujniku i nigdzie nie wspomniano zeby mial wplyw na odpalanie silnika - choc pewnie sie myle. dlatego tez zwlekalem z jego wymiana.

w poniedzialek wymienie a przynajmniej sprobuje wymienic :)

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 21:06:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie jestem pewny za co odpowiada ten konkretny czujnik więc napisałem alternatywę.

Powodzenia :!!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 21:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
ok

postanowilem wymienic ten czujnik , jednak wpierw chcialem zlokalizowac go i sprawdzic jak ciezko bedzie mi go wymienic i ........ :/

zalaczam zdjecia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

jak widac na zdjeciach ogolnie to nie jestem do konca pewny czy to jest wlasnie ten czujnik. ale jesli tak to prosze o pomoc co moge porozlanczac zeby swobodnie sie do niego dostac. ciezko tam nawet wlozyc dwa palce zeby zlaczke rozlaczyc a co dopiero zeby go wyjac :(

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 21:48:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czujnik tempetary G62 powinien znajdować się zaraz obok czujnika G2 na wężu wodnym wychodzącym z prawiej (pasażera) głowicy i łączącym się z takim samym wężem z lewej głowicy, biegnącym do nagrzewnicy. Tam go szukaj.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 21:54:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
z tego co wiem to G62 i G2 sa razem polaczone tzn ten sam czujnik
a chodzi mi czy to co wskazuja zdjecia to wlasnie jest ten czujnik czy nie i jesli tak to co powinienem rozebrac zeby latwiej bylo sie do niego dostac.

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 21:56:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Napisałem Ci gdzie powinien być. Tam go szukaj. Rozbierać zawsze trzeba. ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 22:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
tak wiem i chyba znalazlem ( zdjecia)

a przeciez nie bedzie na nim kartki " to jest wlasnie czujnik G62"

dlatego pytam czy to jest wlasnie to? a czujnikow to jest w tym aucie od groma :d

no i co moge rozlaczyc a co nie. widze ze tam ida przewody od paliwa i od innych zeczy wiec niechce narobic sobie wecej klopotow i roboty a do pracy musze czyms jezdzic :)

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 22:05:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wszystkie inne czujniki wodne czyli dla wiatraka i dla chłodzenia po zgaszeniu są gdzie indziej. Wyboru nie ma zbyt wielkiego. Jeśli masz w łapie wąż wodny z głowicy to jest to właśnie to ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2008 22:08:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
:D problem ze tam nie idzie wlazyc wogole dloni :)

a jeszcze trzeba wyjac zawleczke potem rozlaczyc wtyk wyjac czujnik itd


moze ktos to robil w tym silniku i poradzi co i jak ???? ;)



czy naprawde nikt nic nie wie na ten temat?! :(

---------------------------------------------------------------------

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 23:11:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
dzis znowu nie mial zamiaru odpalic trzeba bylo troche poczekac (15 min )problem ze stalem na stacji paliw :D .

powaga czy ktos moze wie ale tak na 100% czy czujnik G62/G2 jest wstanie zablokowac odpalanie silnika?
w piatek dostane nowy czujnik ale slyszalem ze on odpowiada za wskazania na desce :/ wiec czemu mialby blokowac zaplon?! a moze jednak cos innego powoduje to? VAG wskazuje tylko i wylacznie na G62.

prosze o pomoc

aaa czy gdyby wentylator nie zalaczal sie prawidlowo lub wcale to czy wyskoczylby blad??

dzieki

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2008 01:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
Jesli ktos wie na temat G62 prosze o pomoc - PILNE :(

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 02:55:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
juz ci odpowiem.
G62 w silnikach benzynowych jest w stanie powodowac problemy z odpalaniem jezeli jest uszkodzony. czytam ze u ciebie dzieje sie tak samo jak u mnie sie dzialo i pociesze ze po wymianie problemy z odpalaniem ustaly.
czujnik ten do mojego silnika jest zielony ale z tego co wiem byly tez niebieskie i czarne ale wszystkie napewno 4ro pinowe. wymiana jest bardzo prosta (choc u ciebie jest ciasniej)
musisz rozlaczyc kostke, wyjac zawleczke i wyciagnac czujnik do gory, powinien wyjsc lekko a jak nie to poruszaj nim na boki i powinien wyjsc.
PAMIETAJ.
plyn musi byc spuszczony przynajmniej do takiego poziomu zeby nie wylecial po wyciagnieciu czujnika a jezeli nie zalezy tobie na plynie i nie chce sie spuszczac to pamietaj zeby byl zimny (zebys nie popazyl sobie reki jak jeden kolega z tego forum)
powodzenia.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 04:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
MiKev dzieki to mniej wiecej chcialem uslyszec, dzis to juz mnie dobil ten czujnik za cholere nie chcial odblokowac zaplon :543: a mialem wazny wyjazd :<
zlalem go zimna wode jakos poscil skubaniec ;)
Mialem go wymienic dzis ale nie doszedl jeszcze, UPS zawalil sprawe f..k !!!

a czujnik jest zielony-4pinowy :)

dzieki za podpowiedz co i jak z plynem , raczej nie bede go spuszczal i poczekam az ostygnie :).

mam nadzieje ze problemy z odpalanie to tylko i wylacznie wina tego czujnika.
dam znac co i jak po wymianie

narka

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 23:56:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
ja tez mam taka nadzieje ze nic wiecej nie wyskoszy i bedzie odpalal. powodzenia

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 19:49:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
:(


po wymianie pokazaly sie nowe bledy ktorych wczesniej nie bylo :<

oto one :

2 Faults Found:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -
16622 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0238 - 35-00 - Please Register/Activate

zaznacze ze rozlaczalem wtyczki co sa na pokrywie filtra powietrza zeby dostac sie do czujnika G62.

panowie co jest grane????!!!

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 01:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
po wykasowaniu nadal sie pojawiaja? cos ruszyles i to bedzie powodem. sprawdz wszystkie wtyczki ktore mogles dotykac i przypadkowo rozlaczyc albo moze przewodzik przy kostce sie ulamal.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 18:36:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2008 05:27:11
Posty: 86
Lokalizacja: USA /Niemcy/Polska- Legnica
Auto: S6 V10
tak zgadles, rozlaczylem jedna kostke ktora potem nie polaczylem ;)
ale kapnelem sie wczesniej hehe wiec i tak dzieki za rade.

bledy sie wiecej nie pojawiaja .... ale .... :(

nadal czasem pojawia sie problem z odpalenie na goracym silniku.

_________________
Audi Allroad 2.7T 2002
Audi S6 V10 5.2 2007


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: