bobo ma racje i nie robi z ciebie glupka
o a6 i a4 bylo juz milion tematów wystarczy napisasz w szukajce and a4 albo a6
chodz popieram cie w 1 wzgledzie ze tu jest wszystko tylko wszystko wyrozpier..niczane dlatego mowielem ho ho ho temu zeby spiać w 1 całość wiedze na temat kazdego popularnego modelu i po problemie
twoj wybor powinien byc uzalezniony od kosztów na jakie stać cie wydać każdego miesiaca i tego czego nie napisales w ktore roczniki celujesz w przypadku a4 b6 nie ma problemu ale natomiast w c5 jest roznica czy to ma byc przed czy po liftingu
dla mnie a4 b6 najlepszy bylby 1.9 tdi pod warunkiem ze jest w bardzo dobrym stanie...130 koni daje duzo frajdy a z quattro to jest rewelka np w zimie automat to tylko wiekszy silnik z quattro ponieważ wtedy jest tiptrionic a nie multi.../ 1.8 turbo tez jest ciekawa propozycja i 2.4 tez
co do a6 tak jak mowilem zalezy od rocznika jesli po lfcie to nie ma wielkiego wyboru ja wybieralbym miedzy 1.9 130 km albo ryzykanckie posuniecie 2.5 tdi jest drogi w ekspolatacji ale mniej klopotliwy silnik niz ten z przed lift.
hmmm benzynowy podobno 2.4 jest porządna jednostką 3.0 nie wiem i 4.2 polecany
A PRZED liftem czyli przed 2001/2002 tdi jak dla mnie chyba odpada na dzien dzisiejszy i wybrałbym 2.4 albo 2.8 przy gazie wolalbym ten drugi i tu juz sobie poczytaj bo jest mega duzo inf na forum to tak w skrocie tyle

pozdrawiam
pamietaj ze najwazniejsze jest to zeby kupic zadbany egzemplarz bo ruina opróżni twoja kieszen szybko a diesel nawet duzo szybciej niz benzyna
przy zalozeniu gazu ja wczesniej pojezdzilbym troszke na benzynie poznal autko a dopiero pozniej poczynil inwestycje