.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 14:42:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AYM 2,5 TDI] zmagania z multitroniciem
PostNapisane: 11.wrz.2008 12:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Witam,

Jestem świeżutkim posiadaczem A4 B6 z 2002 roku z motorkiem 2,5 TDI. Nie wiem jaki jest symbol silnika bo na razie autko jest w Lublinie a ja jestem w Warszawie. Ale przeglądając informacje na stronie klubowej podejrzewam że jest to AYM. Sprawdzę w ten weekend. Jeśli chodzi o skrzynię to mam multitronic.

Tak wiem, multitronic jest be, delikatny i wogóle. Ale mnie przede wszystkim zależy na komforcie.

Autko sprowadziłem sobie ze Swajcarji. Wiem, że nie ma czegoś takiego jak okazje. Za samochód dałem w sumie niewiele pieniędzy, ale liczyłem się z tym że czeka mnie wymiana rozrządu i przynajmniej wymiana oleju w skrzyni. Na szczęście zawieszenie jest w stanie miodnym.

Po wizycie u mechanika okazało się, że olej w skrzyni jest bardzo dobrym stanie i nie ma sensu tego ruszać bo i tak wymiana nie rozwiąże problemu ze skrzynią. I o ten problem właśnie chciałbym się spytać szanownych Forumowiczów.

Objawy są następujące: niezależnie czy skrzynia jest w trybie "D" czy sekwencyjnym jest problem z ruszeniem. Po puszczeniu hamulca auto nie rusza od razu. Czasem potrzeba nawet kilku sekund. Jak się doda gazu to jest niemiłe szarpnięcie. Problem częściowo zanika po przejechaniu dłuższego dystansu. Na przykład wracałem nim ze Szwajcarii i po kilkuset kilometrach w korkach w Niemczech nie było takiego problemu. Natomiast po kilkunastominutowym postoju na parkingu pojawiał się znowu.

Ponadto przy utrzymywaniu określonej prędkości, na przykład 100 km/h prędkość obrotowa silnika gwałtownie zmienia się tak o jakieś 300 obr/min (jeśli dobrze pamiętam to z 1300 na 1000 i z powrotem). o ile w płaskim terenie nie jest to jakoś uciążliwe o tyle w górach już na podjazdach autem szarpało. A tak multitronic nie powinien działać.

Mechanik stwierdził, ze skrzynia definitywnie nadaje się do naprawy. Cenę jaka mi zaśpiewał to 5000 do 7000 złotych (po rozebraniu okaże się dokładnie) i miesiąc pracy. Kupując samochód liczyłem się z naprawą skrzyni więc nie jest to dla mnie okrutną niespodzianką. Pytanie moje bardziej tyczy się czy te koszty są prawdziwe i czy mają sens? Czy nie lepiej jest przypadkiem wymienić skrzynię na nową, wtedy jak ja będą o nią dbać to będę wiedział czego mogę się spodziewać. Jaki jest koszt wymiany skrzyni? Znalazłem tez informację, że multitronic w 2006 roku został poprawiony. Nie było tylko podane co zostało poprawione. Czy w aucie z 2002 roku można zainstalować 4 lata młodszą skrzynię?

Nie pokonuję jakiś okrutnie wielkich dystansów. Przez ostatnie dwa lata swoją beczwórką zrobiłem 34 000 km. Nowym samochodem zamierzam więc pojeździć kilka lat (powiedzmy 100 000 km). Dlatego też chciałbym dokonać napraw tak, żebym mógł spać spokojnie.

Silnik jest bardzo ok i zadbany, żadnych problemów z wałkami, zawieszenie bez zarzutu. Tylko skrzynia. No i może jeszcze przepływomierz trzeba będzie sprawdzić bo do jakiś 2200, 2400 obr/min jest troszkę mułowaty. A według wykresów AYM powinien mieć "pełen ciąg" już od 1300 bodajże. Ale to jeszcze pozostaje rodzaj silnika do ustalenia bo nie jestem pewien na 100% czy to jest AYM. W dowodzie mam w każdym bądź razie 114 kW.

Mam nadzieję, że nie przynudziłem zbytnio ale chciałem zamieścić jak najwięcej informacji o moim przypadku uprzedzając ewentualne pytania. Dziękuję bardzo z góry za wszelkie informacje.

Pozdrawiam

Michał

PS: jeszcze jedno małe pytanko: czy jest VAG działający pod MAC OS?

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Ostatnio edytowano 16.gru.2009 12:15:41 przez baksiq, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 13:06:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 22:58:02
Posty: 167
Lokalizacja: Gdańsk
Szarpanie ze startu i powolne ruszanie to czesto za niski poziom oleju w skrzynie. Co do naprawy to takei sa ceny, nie darade nic powiedziec poki sie jej nie rozbierze- a nowej to chyba podobnje cenie nie dotsaniesz.. jak jzu to cos uzywanego a to nigdy nie widaomo ile to pojezdzi.

_________________
A6 2,5 TDI AKE Tiptronic 180KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:40:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Tutaj masz historię człowieka, który przebył wszystkie etapy kłopotów z multitroniciem. Prawdziwa kopalnia wiedzy ;) :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ltitronica

Uzupełniająco:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1214506

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... is#1172019

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1214506

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1213119

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1203122

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1190749

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1182539

... i wieeele innych (opcja SZUKAJ) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 14:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Dziękuję bardzo!

Studiuję forum już od kilku dni ale na ten post kolegi Paw1972 trafiłem dopiero dzisiaj także już się z tym zapoznaję (rzeczywiście kopalnia wiedzy) i przepraszam za zaśmiecanie forum!

Jak moderatorzy nie zamkną zaraz tematu to postaram się w przeciągu kilku dni napisać jak sobie poradziłem z opisanymi objawami. Wszystko wskazuje, ze to może być brak adaptacji a nie padnięta skrzynia (oby).

Dziekuję jeszcze raz i pozdrawiam!

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2008 15:05:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
baksiq napisał(a):
Jak moderatorzy nie zamkną zaraz tematu to postaram się w przeciągu kilku dni napisać jak sobie poradziłem z opisanymi objawami. Wszystko wskazuje, ze to może być brak adaptacji a nie padnięta skrzynia (oby).


Pozostaje mieć nadzieję, że moderatorzy nie zamkną topika :): ;) , a w moim odczuciu należy Ci się pochwała za umiejętne korzystanie z naszego archiwum ;) .

Na Twoim miejscu - ja też zacząłbym od adaptacji i niecierpliwie czekam na uzyskane efekty :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 11:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Witam,

Popełnię teraz małe odświeżenie informacji na temat problemu.

W weekend w końcu "dorwałem" się do nowego auta i oto co następuje: przed adaptacją jazda po Lublinie. Na zimną skrzynię było nie najgorzej. Co prawda na wciśniętym hamulcu samochód "wyrywał" się do przodu ale ruszał od razu po puszczeniu hamulca. Po rozgrzaniu skrzyni niestety zaczynała się szarpanina. Nie chciał ruszać po zwolnieniu hamulca, na podjazdach się cofał, po dodaniu gazu szarpał. Co ciekawe, żeby ruszył to czasem musiałem dać mu tak nawet 1800 rpm. Szarpało bardzo nieprzyjemnie. Co ciekawe te problemy pojawiały sio podczas ruszania do przodu. Na wstecznym było miodzio.

W niedzielę przeprowadziłem adaptację. Odłączyłem minus klemę na jakieś 15 min. Potem zgodnie z instrukcjami kolegi Paw1972 ruszałem, zatrzymywałem się i takie tam. No i djupa :( Niestety nic się nie zmieniło. A nawet obawiam się, że pojawiło się coś nowego. Ale po kolei. Wróciłem nowym autem do Warszawy i obserwacje moje sa jako następuje: Na zimną skrzynię "wyrywa się" na hamulcu, na rozgrzaną nie chce ruszać po zwolnieniu hamulca a po dodaniu gazu szarpie. Dodatkowo podczas jazdy z niewielkimi prędkościami (30 - 70 km/h) przy niskich obrotach silnika odczuwalne jest delikatne szarpanie. obroty gwałtownie skaczą o 300 - 400 rpm w górę i po chwili wracają do poprzedniego stanu. Zmiany są na tyle gwałtowne, że szarpanie jest odczuwalne na dłuższą metę jest to nieprzyjemne. Przy lekkim dodaniu gazu w celu przyspieszenia te rwania są mocniejsze. Natomiast przy większych prędkościach, tak ponad 110 km/h szarpania brak. a po włączeniu turbawki to już wogóle jest miodzio ;)

Zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Być może jest to normalne zachowanie natomiast mnie to zdziwiło. Mianowicie podczas przygotowań do wyprzedzania, kiedy jechałem z prędkością 70 km/h i przełączałem na sekwencyjny tryb to skrzynia znajdowała się na szóstym "przełożeniu" Wydaje mi się że jest to ciut niskie ustawienie skrzyni jak na taką prędkość. Czy któryś z kolegów użytkowników multitronica zaobserwował coś podobnego?

W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak poszukac dobrego specjalisty od skrzyń. Znam już Pana Sopę :) ale pogrzebię jeszcze na forum może znajdzie się ktoś kompetentny w mniejszej odległości od Lublina/Warszawy.

Jak naprawię swoją strzałę to zamieszczę co i jak oraz koszta oczywiście.

Pozdrawiam

Michał[/b]

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 11:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
normalne ze przy 70km/h jest juz 6 ;)

Sprawdz poziom oleju przed jakimikolwiek naprawami. Jak Ci obroty podskakuja o 300-400 to czasem nie wlacza sie tryb "S" :?: :):

Pozdr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 11:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
OK, dzięki, czyli "6" jest wporzo :D

Trybu "S" w swojej skrzyni nie mam. Przynajmniej nie ma tego na "zmieniaczu" :):

Co do oleju to sprawdzane było i pan mechanik stwierdził, że wszystko jest ok. Chciałem od razu wymienić filtr oleju w skrzyni i olej. Podejrzewałem, że to rozwiąże problemy z ruszaniem. Jednakże pan mechanik powiedział, że olej jest w dobrym stanie i w tym momencie wymiana filtra i oleju będzie niepotrzebnym wydatkiem. Skrzynie trzeba naprawiać...

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 11:59:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2007 08:52:59
Posty: 131
Lokalizacja: Łódź
baksiq napisał(a):
Zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Być może jest to normalne zachowanie natomiast mnie to zdziwiło. Mianowicie podczas przygotowań do wyprzedzania, kiedy jechałem z prędkością 70 km/h i przełączałem na sekwencyjny tryb to skrzynia znajdowała się na szóstym "przełożeniu" Wydaje mi się że jest to ciut niskie ustawienie skrzyni jak na taką prędkość. Czy któryś z kolegów użytkowników multitronica zaobserwował coś podobnego?


A czy mozna w czasie jazdy z predkoscia 70km/h zmieniac polozenie z D na +/- ? W instrukcji nic nie pisza na ten temat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 12:00:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
komzik napisał(a):
baksiq napisał(a):
Zauważyłem jeszcze jedną ciekawą rzecz. Być może jest to normalne zachowanie natomiast mnie to zdziwiło. Mianowicie podczas przygotowań do wyprzedzania, kiedy jechałem z prędkością 70 km/h i przełączałem na sekwencyjny tryb to skrzynia znajdowała się na szóstym "przełożeniu" Wydaje mi się że jest to ciut niskie ustawienie skrzyni jak na taką prędkość. Czy któryś z kolegów użytkowników multitronica zaobserwował coś podobnego?


A czy mozna w czasie jazdy z predkoscia 70km/h zmieniac polozenie z D na +/- ? W instrukcji nic nie pisza na ten temat.


mozna, po to stworzono tryb tiptronic :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 12:00:52 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
można zawsze zmieniać z D na +/- i odwrotnie, no może nie w trakcie naciskania gazu do dechy chociaż sądzę że wtedy też można...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 00:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Piotruś napisał(a):
Tutaj masz historię człowieka, który przebył wszystkie etapy kłopotów z multitroniciem. Prawdziwa kopalnia wiedzy ;) :

Mam nadzieję Piotruś, że masz rację, że to już wszystkie :peace:

baksiq napisał(a):
Witam,
... Co ciekawe, żeby ruszył to czasem musiałem dać mu tak nawet 1800 rpm. Szarpało bardzo nieprzyjemnie
... Dodatkowo podczas jazdy z niewielkimi prędkościami (30 - 70 km/h) przy niskich obrotach silnika odczuwalne jest delikatne szarpanie. obroty gwałtownie skaczą o 300 - 400 rpm w górę i po chwili wracają do poprzedniego stanu. Zmiany są na tyle gwałtowne, że szarpanie jest odczuwalne na dłuższą metę jest to nieprzyjemne. Przy lekkim dodaniu gazu w celu przyspieszenia te rwania są mocniejsze.

Michał[/b]

Witam Michał.
Dodam tylko info, że dokładnie takie objawy miał mój sąsiad w tym samym roczniku z AYM i z przebiegiem około 180 tys. km. Tylko on potrafił ruszyć ,np. ze świateł, bo aby to uczynić musiał trzymać na dość wysokich obrotach. Mi za kierownicę nie pozwolił usiąść, bo mówił, że popsuję :D Było to nieprzyjemne, bo aby ruszyć musiał mieć nogę na gazie, a hamulca używał tylko do zatrzymania. Na zimnym nie było problemu z ruszaniem. U niego ślizgał się i to mocno łańcuch, który po otwarciu skrzyni rozsypał się (to był jego opis). Pozostałe objawy również do tego pasują, choć i przy uszkodzonej pompie olejowej i braku ciśnienia wszystko się dzieje. Naprawiaj to i przestań już jeździć, bo aż ciarki przechodzą na samą myśl ;), a i tylko koszta możesz sobie przez to pomnożyć.
Adaptacji nie będzie jeśli skrzynia jest zapsuta, co by to słowo nie miało znaczyć. Nie przeprowadzisz jej, jeśli np. nie ma ciśnienia i jeździsz na niedogrzanym oleju itp. itd.
ps. Nie chcę się powtarzać, ale Sopa nie tylko wie co robi i zna się na tym doskonale, ale i nie zdziera skóry (pieniędzy) i kasuje uczciwie i dużo taniej niż inne serwisy czy zakłady ASB. Zawsze może się okazać, że faktycznie masz za mało oleju, albo już jest b. stary (uwierz, że wtedy potrafi szarpać itp. !) i nic wielkiego się nie dzieje. Po prostu zadzwoń i porozmawiaj. Mi większość serwisów ASB w PL albo chciało wymieniać skrzynię (najlepszy był jeden z serwisów w Sosnowcu ,który po 20 sekundach telefonicznej rozmowy, jak powiedziałem, że poszarpuje to odpowiedział, że skrzynia jest do wyrzucenia, a on wstawi drugą za 7 tys. ), albo cena zaczynała się od około 7 tys. A więc jest to u nich standard. W Sserwisie kosztowało mnie to 2.5 tys. z 2-letnią gwarancją. Naprawa trwa przeciętnie do dwóch dni ( bo następni klienci są poumawiani, a czas to pieniądz :peace: )

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 16.wrz.2008 00:18:40 przez Paw1972, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 00:15:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
brak oleju w skrzyni lub brak ciśnienia oleju i sprzęgło się ślizga tak mi się wydaje

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 09:06:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Paw1972, dzięki za info o ślizgającym się łańcuchu. Ja z kolei już kontaktowałem się z SSerwis i na dniach odstawiam strzałę do nich. Muszę jeszcze tylko wcześniej zarejestrować i śmigam na Śląsk. Mam nadzieję, że jeszcze te 600 km wytrzyma... :):

Co do oleju to sprawdzany był i jest ponoć w porządku. Akurat mnie przy tym nie było. Ale Pan Sprawdzający stwierdził, że nie ma co wymieniać. Szkoda tylko, że nie powiedział kiedy by należało. Ale pewnie miał nadzieję, ze będę u niego naprawiał skrzynię. Też na dzień dobry zaśpiewał mi 7k PLN i czas naprawy 4 do 6 tygodni :rwij:

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2008 12:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Umówiłem się na naprawę w SSerwisie. Ale kolejka to jest niezła bo termin mam na 21 października... :633: Chyba mi przyjdzie wrócić do poczciwej beczwórki...

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2008 17:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
baksiq napisz jak będzie już po i życzę powodzenia.
pozdr. :peace:
ps. Cierpliwości z tymi terminami. Rok temu terminy były tygodniowe, pół roku temu 3 tygodniowe. Jak widać firma się rozwija i klienci z całej Polski dojeżdżają. Świadczy to o renomie i atrakcyjnych cenach. Oby tak zostało, bo ja chyba na wiosnę znowu się ze skrzynką pojawię (kłopoty z adaptacją), to pewnie po Świętach rezerwację zrobię :peace:

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Do bagsiqa
PostNapisane: 18.wrz.2008 23:15:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Witam Jerzeli moge sie wtracic to powiem ze mialem w 95% takie same objawy i na szczescie jestem juz po naprawie skrzyni (naprawialem w sierpniu czyli miesiac temu) wlasnie u Pana Jana Sopy i powiem krotko warsztat godny polecenia. Zaplacilem za naprawe 2500.tys naprawa trwala 3dni. Teraz dokladnie nie wiem co bylo uszkodzone ale jak bys byl zainteresowany to poszukam w papierach i dokladnie moge opisac.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 10:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
cwirbel, jeżeli nie będzie to dla Ciebie dużym problemem to napisz co u Ciebie było skopsane. Za miesiąc ja dopiszę swoje. Może się z tego wątku i z wątku kolegi Paw1972 zrobi małe kompedium wiedzy na temat problemów z multitroniciem. Przydałby się jeszcze taki podobny wątek jaki jest stworzony dla tiptronica. Skrzynia coraz popularniejsza się robi u nas w kraju. I dobrze bo zapewnia niepowtarzalny komfort jazdy. Tylko o nią dbać.

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 10:18:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
o tipie juz jest taki watek - nawet podwieszony na tym forum
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=76853

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 13:33:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
BiLu :): wiem, że taki wątek jest dla tipa. Dlatego napisałem, że przydałby się podobny dla multitronica. Tym bardziej, że cały ten wątek poświęcony jest multitronicowi to po co miałbym pragnąć wątku dla tipa? :D

:piwo:

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: