.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 13:53:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 20:17:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
te zaworki mozesz zdjac jeszcze tak zdejmij z tej wsowki metalowej obydwa odlacz przewody od egr i gruszki i to miejsce co pokazales na ostatnim zdjeciu rozlacz i jeszcze wezyk podcisnienia od filtra powietrza (poszukaj jest tam na dole)wtedy bedziesz mial wszystko w reku :!:


ten wezyk powinien byc orginalnie z niebieskim paskiem az do akumulatora podcisnienia wogule to tam jakas rzezba jest slabo dolega syf i jak tu ma ci podcisnienie dzialac

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 21:00:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl napisał(a):

ten wezyk powinien byc orginalnie z niebieskim paskiem az do akumulatora podcisnienia wogule to tam jakas rzezba jest slabo dolega syf i jak tu ma ci podcisnienie dzialac

I o to mi chodziło. ILe taki oryginalny wężyk kosztuje i gdzie znajduje się ten akumulator podciśnienia?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2008 23:53:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
wezyki jezeli oryginal to chyba kolo 20 zl za metr akumulator jest pod blotnikem po stronie kierowcy

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2008 19:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Meszrum troche Ciebie nastraszyl.. dawki (zyczenie) jak i ogr momentu masz konski ale sprawe ratuje ogr dymienia wiec tragedi nie ma

ceny za chipy sa umowne a nie ustawowe.. ale zakladam, ze pomiedzy 300-1500 sie zmiescisz
http://www.chiptuners.org/forums/viewtopic.php?t=132 - tutorial winolsa
w Twoim sofcie trzeba napewno zrobic operacje odwrotna niz w tym tutorialu (czyli trzeba zdjac ogr momentu) - i to juz od biedy wystarczy
- mapa ogr momentu w V6tdi jest jakby po3jna ale ksztalt analogiczny wiec latwo wyszukac

Do tego celu poza programem (jak np w tym tutorialu) nie w wersji demo (musi przeliczac checksumy i takie tam) potrzebujesz czegos takiego - po lewej na zdjeciu (pewnie ma to kazdy punkt gdzie sciagaja simlocki)
Obrazek
to willem - z nim pracuje np program willem_eprom_m51 dzieki ktoremu przeczytasz zawartosc kosci (ja mam np 2 - w winolsie trzeba wygrac opcje "16bit in two files"). Do wytargania kosci z podstawek (zakladam, ze je masz - ale moze masz kosci wlutowane) potrzebujesz tego toola co nad ecu widac (inaczej wyciaganie = risk, ze cos uszkodzisz)
Programujesz tez willemem (na allegro po jakies 260, ja mam "samorobke" od kolegi)
Same kosci (jakbys tych nie chcial ruszac sa po okolo 4-5zyla/sztuke tutaj:
http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.p ... h%3D29f010
To tak raczej bys wiedzial o co chodzi (nie namawiam do eksperymentowania)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 12:16:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Kolejna porcyjka błędów zapisanych w "Instruments"
Obrazek
Czy błąd 00667 i 00779 dotyczą tego samego czujnika?(tego między zderzakiem a IC). Błąd z immobiliserem wystąpił tylko raz przez mój błąd. Czy błąd 00771 ma coś wspólnego z błędem 01441?. Wczoraj z mechanikiem zabraliśmy się za czujnik G71, zrobiliśmy wtyczkę i dopiero dzisiaj skasowałem błąd, zobaczymy czy powróci przed weekendem. Za G210 też się bierzemy :)

ps. niestety nadal wywala mi błąd czujnika G71 mam pytanie czy w modelu po lifcie 2.5 Tdi BFC 163ps stosowano ten sam czujnik?

Panowie możecie mi powiedzieć jakie ma być oryginalne ułożenia kabli na wtyczce od czujnika G71 (jaki kolor idzie pod jaką wtyczkę). Za tą informację będę bardzo, bardzo wdzięczny :D

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 15:15:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Wystarczyło poszukać Levuss :)
Na fotkach jest widoczne rozmieszczenie kabli...

carlnova napisał(a):
Wczoraj zająłem się moją niunią tak dokładniej, a więc zdjąłem zderzak przedni, żeby dostać się do czujnika G71 na intercoolerze.
Zdemontowałem go, oczyściłem, podlałem jego styki i wtyczkę WD40, sprawdziłem połączenia - złożyłem wszystko z powrotem i jak na razie błąd 00575 się nie pokazuje.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Nie zaobserwowałem niczego niepokojącego, żadnego zaśniedzienia styków, nie ma błędu z rodziny 16xxx czy 17xxx, tak że raczej to nie czujnik.
Jeżeli więc pojawi się znowu błąd 00575, następne do sprawdzenia i wyczyszczenia są kierownice VTG w turbinie...
"Dokumentację fotograficzną" wrzucam bo może się komuś przyda - wiele jest tematów z uszkodzonym czujnikiem G71.


_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 17:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Carl ja właśnie widziałem Twój post związany z problematyką omawianego czujnika. U mnie ewidentnie jest coś nie tak czyt. grzebane i dlatego się pytam jak mają iść te kabelki bo u mnie są innego koloru. Wtyczka też jest już wymieniona na identyczną ja ta popękana tylko, że obecna jest już sprawna tzn. nie popękana.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 2d8cb97b00
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 93ec68bed8
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8fc4985244
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7916bb9cba
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4aac1105d7
Jak widać jeden kabel jest u mnie ucięty u Was panowie też są chyba tylko 3 kable a wtyk jest 4 pinowy. Moja wtyczka jest troszkę innej budowy jak ta oryginalna u Carla ale ma wejście na 4 piny więc powinna działać prawda?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 17:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
Levuss napisał(a):
Carl ja właśnie widziałem Twój post związany z problematyką omawianego czujnika. U mnie ewidentnie jest coś nie tak czyt. grzebane i dlatego się pytam jak mają iść te kabelki bo u mnie są innego koloru. Wtyczka też jest już wymieniona na identyczną ja ta popękana tylko, że obecna jest już sprawna tzn. nie popękana.
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 2d8cb97b00
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 93ec68bed8
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 8fc4985244
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7916bb9cba
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4aac1105d7
Jak widać jeden kabel jest u mnie ucięty u Was panowie też są chyba tylko 3 kable a wtyk jest 4 pinowy. Moja wtyczka jest troszkę innej budowy jak ta oryginalna u Carla ale ma wejście na 4 piny więc powinna działać prawda?


zobacz na zdjeciach u carla tez sa 4 piny na wtyczce ale uzyte tylko 3!! tak jest w 2.5 tdi drugi jest wolny a reszte podlacz tak jak na zdjeciach :!:

1 pin różowy
2 pin wolny
3 pin żółty
4 pin brązowy

na zdjeciach co dodales masz inaczej podlaczone :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Ostatnio edytowano 14.wrz.2008 17:21:31 przez badyl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 17:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Levuss,

kolory masz te same.
nową wtyczkę masz o tym samym nr? podłącz jak fotce Carla, skasuj błędy i zobacz czy wracają.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 18:19:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
meszrum napisał(a):
Levuss,

kolory masz te same.
nową wtyczkę masz o tym samym nr? podłącz jak fotce Carla, skasuj błędy i zobacz czy wracają.

Kable są tak samo podłączone a błąd nadal występuje a czy wtyczka o innym numerze ale pasująca do pinów w czujniku będzie współgrać?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 18:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy wymieniałeś/podmieniałeś czujnik?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 18:59:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Levuss napisał(a):
meszrum napisał(a):
Levuss,

kolory masz te same.
nową wtyczkę masz o tym samym nr? podłącz jak fotce Carla, skasuj błędy i zobacz czy wracają.

Kable są tak samo podłączone a błąd nadal występuje a czy wtyczka o innym numerze ale pasująca do pinów w czujniku będzie współgrać?


Levuss, IMHO nie są tak samo podłaczone... ;)
Dokładnie wygląda to tak:

pin1 -> brązowo - różowy
pin2 -> wolny
pin3 -> biało - żółty
pin4 -> czerwono - żółty

Poszperałem trochę dla Ciebie w swoim przepastnym archiwum i dorzucam fotkę "uwierzytelniającą" :peace:

Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 21:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
dziękuję po raz "enty" Carl, ale jak sam widzisz ja mam inne zestawienie kolorów u Ciebie jest:
pin1 = brązowo - różowy
pin2 = wolny
pin3 = biało - żółty
pin4 = czerwono - żółty
u mnie wygląda to tak:
pin 1 = niebiesko-brązowy
pin 2 = wolny
pin 3 = różowo-czerwony
pin 4 = żółto-czarny
I jak tu znaleźć analogię do Twojego schematu? :/
być może tak będzie dobrze:
pin1 niebiesko-brązowy
pin2 wolny
pin3 żółto-czarny
pin4 różowo-czerwony
Carl co Ty na to?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 21:59:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Poproś kogoś z czynną ELSĄ, aby Ci sprawdził prawidłowość podłączeń w schematach elektrycznych - ja niestety na chwilę obecną nie mam jej zainstalowanej w laptopie.
Po drugie sprecyzuj - z jakiego roku jest auto i jaki to V6 - być może jest różnica w kolorystyce, moje jest z 1999 r. - AFB

Schemat podłączeń jest też pewnie w AUTO DACIE...

Pomóżcie koledze - Panowie...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 22:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Ok ja też mam AFB autko jest z 99 roku model 00.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 03.lis.2008 19:30:51 przez Levuss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2008 22:04:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Czyli powinno być tak samo...

Jak nikt nie wyciągnie do Ciebie pomocnej dłoni do jutra - zainstaluję te programy i jutro Ci wrzucę schematy...

Syn załatwił mi matrycę i dysk w "diagnostycznym" Dellu :/ - muszę wszystko odbudować i zainstalować na nowo...
Eeehhh... :(

Jeszcze jedno wpadło mi do głowy:
Sprawdź, na których pinach masz napięcie.
Powinno być na obu zewnętrznych pinach czujnika - wartość wymagana 5 V

Co do samej różnicy w naszych kolorach - nie wiem jak to wyjaśnić, ale po uciętym zielonym przewodzie w miejscu wolnego i nie oryginalnej wtyczce mam podstawy sądzić, że ktoś tam u Ciebie grzebał i być może masz tam dolutowane inne kolory, do tych które powinny być prawidłowo - tak jak w przypadku użytkownika heniekwit:

heniekwit napisał(a):
Dziś znalazłem w końcu czas by pogrzebać się w autku. Usunąłem problem z G71. Nie to samo autko, po prostu moc znów jest z niunią i niech tak pozostanie. Po wyjęciu przewodu z wtyczka i odwinięciu kilku zwojów izolacji ukazało sie to co jest na fotografiach.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e8782665b187e8d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c99fb800df56fb4.html

Ktoś to polutował na pastę lub wodę lutowniczą - kwas, czyli chlorek cynku. Wszystko to jest żrące, przewód zaśniedział skorodował i urwał się. Jeśli ktoś z kolegów będzie lutował przewody to do miedzi w zupełności wystarczy jako topnik kalafonia - nie jest żrąca, lub cyna z topnikiem. Pozostał mi tylko jeszcze jeden błąd i muszę z nim powalczyć.
65535 - Internal Control Module Memory Error
35-10 - - - Intermittent


"Podążaj" zatem za mocą... (kablem) :peace:
...może znajdziesz miejsce druciarskiego połączenia.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 05:24:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
OK napięcia raczej teraz nie sprawdzę bo nie mam jak zdjąć zderzaka :D . Wpadłem na pomysł, żeby przeciąć izolację kabli mniej więcej w połowie drogi do EKU i zobaczyć jakie tam są kolory. Jeśli będą takie same jak na wtyczce wtedy pewnie jest oryginalne a jeśli będą takie jak u Ciebie, będzie to oznaczać akt druciarstwa w moim aucie.

pa.
Dzisiaj się dowiedziałem, że moja znajoma będzie wymieniała rozrząd(ma AFB z 00) więc będzie okazja podmienić G71, jednak termin wymiany to pewnie nadejdzie za jakieś 2 tyg :/

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 12:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
zeby wyjac czujnik wcale nietrzeba zdejmowac zderzaka tylko klucz dopasowac 5 minut roboty i masz podmieniony :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 14:56:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
badyl napisał(a):
zeby wyjac czujnik wcale nietrzeba zdejmowac zderzaka tylko klucz dopasowac 5 minut roboty i masz podmieniony :!:

Hmm, ale wątpię czy uda mi się jakos dopasować tam klucz o ile pierwsza śróba nie stanowi problemu druga jest wyzwaniem. Jakiego klucza uzwałeś kolego?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2008 17:48:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
taki z jednej strony 10 z drugiej 13 na przegubie ze mozna obracac dookola i raczka krutka ucieta co by ruszac bylo mozna bezproblemowo odkrecilem ale musialem troszke poszukac w garazu zeby dopasowac odpowiedni klucz :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: