.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:24:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: afterpoznanspot - wykres mojego turbognojka, pokazcie wasze
PostNapisane: 01.lis.2003 14:44:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
nareszcie otrzymalem wykres mocy i momentu mojej niuni.
jak na autko leciwe z duzym przebiegiem chyba nie jest zle (katalogowo powinno byc 90 ps i 202 Nm)
ten wykres jest z pomiaru na 3 biegu. zastanawia mnie poszarpana koncowka.
na wykresach na 2 i 4 biegu (mam nadzieje ze wkrotce je dostane) tego nie ma.
co moze byc przyczyna tego poszarpania?
(aby powiekszyc kliknij na wykresie na najwyzszy moment obrotowy :wink: )
Obrazek
reszta spotowiczow tez ma juz swoje wykresy???
edit: to wykres na 3 biegu (nie na 4 jak myslalem na poczatku; dodalem na dole wykres na 2 biegu - tez wyszla seria prawie idealna :lol: )

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Ostatnio edytowano 04.lis.2003 16:15:48 przez BiLu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 16:36:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Tak, mam swój również :) Kubazak też, także może swojego również wrzucić.

Na razie wrzucam swój:
Obrazek

(klik klik)


Co do Twojego wykresu Bilu, to wydaje mi się to mechaniczną usterką. Nagłe zachwianie momentu obrotowego może wynikać w dieslu z:

niesprawnej turbiny
źle reagującego sterowania turbiną
przepływka??? (nie wiem czy masz)
którys zaworek regulacyjny daje ciała

albo sam nie wiem... zrobiłeś jeden wykres tylko?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 16:44:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
no wlasnie ze zrobilem 3 pomiary i na 2 pozostalych jest ok (na 2 i na 3 biegu).
ten byl robiony na 4 biegu i tak jakos go poszarpalo na koncu ale wyniki ze wszystkich pomiarow sa prawie takie same.
jak dostane pozostale wykresy to je wrzuce
ps. u ciebie moment zaczyna sie tam gdzie moj sie konczy - a mowia ze diesle maja wysoki moment obrotowy hehe..

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 18:25:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Dawać wykresiki :twisted:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Ostatnio edytowano 02.lis.2003 18:14:44 przez Leo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 18:38:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
tylko czy reszta bedzie sie nimi chciala pochwalic :twisted:
no moze kubazak jeszcze i ty :wink:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 20:40:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Hehe, cfaniaczki, ja sie swoim na razie nie chwale bo nie wyszedl pomyslny :oops: , obiecuje jednak ze poprawne pomiary pokaze!
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2003 20:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hej, a gdzie Szosti? Walcia wykres jest na Poznańskim Forum Tuningowym.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 01:06:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
Co do Twojego wykresu Bilu, to wydaje mi się to mechaniczną usterką. Nagłe zachwianie momentu obrotowego może wynikać w dieslu z:

niesprawnej turbiny
źle reagującego sterowania turbiną
przepływka??? (nie wiem czy masz)
którys zaworek regulacyjny daje ciała

albo sam nie wiem... zrobiłeś jeden wykres tylko?


zachwiania momentu u bila nie widze bardziej zachwianie mocy....

obydwa wykresy jak na wiek furki zwazywszy ładne bo niemal
katalogowe... znaczyło by to tyle iż ja w bydzi tez mialem serie
bo bylem za toba ale roznica wagi robi te 0,4 sek katalogowo

u wszystkich co maja 1Z po czipie jeszcze sie uwydatnia taka górka w
momencie między 2 a 3 tysie... potem juz spada.....

wrzuce swoje z powrotem na serwer to obaczycie serie :wink: i czipowany....

aha no i przepływkę oczywiście bilu ma.... chyba że wyrezał :lol: :wink:

no i warto było by ja sprawdzić... robiłeś to?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 10:25:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
przeplywka jest i to do tego pierburg ale nie sprawdzalem jej jeszcze.
bede uparty
interesuje mnie dlaczego tylko to poszarpanie mocy wystapilo tylko przy pomiarze na 4 biegu. dalej czekam na wykresy pomiarow na 2 i 3 biegu

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 10:57:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:57:49
Posty: 355
Lokalizacja: ReZaCzOLeNd
...jestem jestem......

...pokfale sie a co....trochu qpowato ale mniewiecej wiem co zdemontowac aby bylo prawie dobrze....nastepny pomiar bedzie bez zwezki.... :twisted:

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 11:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
przeplywka jest i to do tego pierburg ale nie sprawdzalem jej jeszcze.
bede uparty
interesuje mnie dlaczego tylko to poszarpanie mocy wystapilo tylko przy pomiarze na 4 biegu. dalej czekam na wykresy pomiarow na 2 i 3 biegu


no zapodaj te z innych biegów... w sumie poszarpanie masz przytakich obrotach ze juz i tak nie ciagnie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 17:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
Mam swój wykresik ,choć niepełny bo od około 2600obr.Czekam na dokładniejszy.narazie wstawię ten co mam :)
Obrazek

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 18:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Kuba, coś Ci wykres nie bangla... mam nadzieję, że fura na nowym wtrysku jeździ za to!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2003 20:15:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
eomaciu napisał(a):
no zapodaj te z innych biegów... w sumie poszarpanie masz przytakich obrotach ze juz i tak nie ciagnie

zeby tak jeszcze ciagnela od 2000 do 3000 obrotow :wink:
wciaz czekam na wykresy z pomiarow na 2 i 3 biegu - jak bede mial nie omieszkam sie pochwalic :twisted:

SzOsTi napisał(a):
...jestem jestem......

...pokfale sie a co....trochu qpowato ale mniewiecej wiem co zdemontowac aby bylo prawie dobrze....nastepny pomiar bedzie bez zwezki.... :twisted:

swagier - przebieg krzywych masz taki jak w turbognojku (piekny plaski moment tylko ze za maly; moc ok - tez taka bede mial po wirusie) :twisted:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2003 16:13:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wiec otrzymalem kolejny wykres - pomiar na 2 biegu.
poprzedni jak sie okazalo pochodzil z pomiaru na 3 biegu (sorry za zamieszanie).
fajne fale sa tym razem po lewej stronie :?
Obrazek

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: