
nie chodzi o to jak wygladalo...nie patrzcie na problemy poruszane na forum z klapkami w jednym kieerunku...
1. felga musi wygladac na aucie
2. felga musi tworzyc calosc z opona wiec zapomnij o 18calli i profilu 50
3. felga musi miec odpowiednie osadzenie na piascie
4. felga musi miec odpowiednia odleglosc od kolumny mcpersona
5. felga musi pomiescic w sobie tarcze i zaciski
6. na feldze powinny byc cpony z conajmniej 5mm bieznikiem zeby to sie trzymalo drogi na malym profilu i duzej wielkosci felgi
Posiadalem jak wspomnieliscie 19 i 7cali szer. byly one na 215/35 et 45 ale na dystansie 10mm. bo inaczej by nie weszly, poniewaz mialem zawieszenie 60/40 to musialem na przod zastosowac gumy na sprezynach bo przycieralo przy przechylachi mocnym hamowanku. Ogolnie weszly by max 20cali na profilu 30 mm i szer. 225 pozniej juz trzebaby bylo rzezbic.
Inna kwestia duza felga i wysoka opona czyt. profil 50 czy 55 to bezsens i wizualny i techniczny.
ps. Sluchaj DeS'a bo mial c3 i duzo eksperymentowal z felgami wiec wie co z czym zeby jezdzilo i nie tarlo i nie bylo innych niespodzianek