.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:14:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2,5 tdi v6 '99 - problem po odpaleniu
PostNapisane: 18.wrz.2008 10:32:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 21:56:59
Posty: 335
Lokalizacja: Białystok
Auto: c3,c4,c5,c5
Spróbuje opisać problem może ktos podpowie coś na ten temat ,Audi jak w temacie ,automat , quatrro. Mam problem z odpalaniem z rana ,odpala ale nie chce wejść na wysokie obroty "kopci" na biało jak cholera , po pewnym momencie kiedy załapuje taki charakterystyczny stukot wtryskiwaczy dla diesla zaczyna pracowac normalnie bez zadnych problemów cały dzien , spala okolo 10-11 l po mieście Sprawdziłem egr wmiare możliwości wyglądał na czysty ,nigdy nei tankowąłem taniego paliwa w podejrzanych stacjach Ostanio po diagnozach wskazjących na pompe wtryskową tak jeszcze dla spokoju postanowięłem wymienic filter paliwa Po wymianie zapalił na chwile i już wiecej nei odpalił ,zdawałem sobie sprawe że go zapowietrzyęłm ale zauważyłęm że ze zbiornika nie dochodzi paliwo w zadnej sytuacji ,po przekreceniu stacyjki i przy kreceniu rozrusznikiem jedni fachowcy twierdzą że w zbiorniku nie ma pompy paliwowej a drudzy twierdza że jest :) Może ma ktos z was jakieś uwagi do tego co opisąłem

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 13:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
w zbiorniku jest pompa paliwa a tak wogule to podlacz vaga moze jakies bledy wypluje

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 14:02:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Cytuje za mistrzem Carlnovą:

W zbiorniku są dwie pompy.
Obie sterowane czujnikiem braku paliwa G210.
Jedna z nich włącza się gdy stan paliwa w zbiorniku obniży się poniżej 2/3 całkowitej pojemności czyli około 40 litrów.
Aby móc wyjeździć prawie do końca paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa, umieszczona jest w nim dwuczęściowa komora spiętrzająca z elektryczną pompą paliwa.
Elektryczna pompa paliwa tłoczy paliwo z zewnętrznej części komory spiętrzającej do wewnętrznej części komory spiętrzającej. Z tej objętości paliwo jest odsysane przez pompę wtryskową układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego (VP44).
Poza tym elektryczna pompa paliwa przepycha paliwo do pompy strumieniowej znajdującej się na dole komory spiętrzającej. Zadaniem pompy strumieniowej jest zapewnienie ciągłego napełniania paliwem zewnętrznej części komory spiętrzającej.
Aby zagwarantować bezpieczną pracę silnika wewnętrzna część komory spiętrzającej musi być ciągle wypełniona paliwem. Jeżeli przy wyjeżdżonym zbiorniku paliwa, poziom paliwa wewnątrz komory spiętrzającej grozi obniżeniem się, czujnik braku paliwa -G210- daje sygnał do wyłączenia układu wtrysku paliwa.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 15:35:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 21:56:59
Posty: 335
Lokalizacja: Białystok
Auto: c3,c4,c5,c5
wymieniłem filtr paliwa sprawdziłem pompe paliwową w koncu udało mi sie go odpowietzyć i odpalić i podłączyłem pod vag pokazuje mi za wczesny kąt zapłonu . Czy to do razu pompa wtryskowa do wymiany , czy elektronika ?? Wtruskiwace są średnio zurzyte w 17% Dalej przy odpalaniu łapie tryb awaryjny i nie ma siły wejść na wysokie obrowy a jak już m sie to uda to potem wszystko cały czasj est ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 15:47:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ustaw prawidlowo kat wtrysku i zobaczysz

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 16:08:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 21:56:59
Posty: 335
Lokalizacja: Białystok
Auto: c3,c4,c5,c5
czy mozna to zrobić w sposób mniej inwazyjny niż rozkrecanie wszystkiego , a np poprzez ustawienia komputerem Oczywiście bedzie to nastepny krok jaki uczynie ale swoja drogą dlaczego jak już wejdzie na wysokie obroty i potem od tego momentu chodzi jak burza ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 18:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
a co chcesz rozkrecac sciagasz pokrywy rozrzadu i ustawiasz tylko musisz miec vaga :!: :!: :!: :!:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 18:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2007 21:56:59
Posty: 335
Lokalizacja: Białystok
Auto: c3,c4,c5,c5
zabrzmiało optymistycznie . Może jakieś odnośniki gdzie mogłbym znaleść opis jak to zrobić , bez problemu potrafie ustawić kazdy rożrząd w starszych rocznikach ale w połaczeniu z vag jeszcze tego nie robiłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 20:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
[przewiń w dół do mn.w. do połowy topiku]

http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron