.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 05:05:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 21:43:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Koledzy, a gdzie autor postu napisał, że jechał 180 po zakrętach, tudzież drogach nie przeznaczonych do szybkiej jazdy?

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 21:58:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Nie wnikając w szczegóły życzymy koledze szerokiej drogi :peace:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 22:24:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
:peace: ja tez jezdze szybko :) wiedza to Ci co ze mna jezdzili ale nie ukrywam ze po powrocie na polskie drogi po nieobecnosci 2,5 roku wole byc zolwikiem przepisowym i od czasu do czasu tylko sobie odetchnac z bucikim w podlodze.

ps. male pytanie do tworcy tematu - czy masz wystarczajacy indeks predkosci na swoich oponach na pokonywanie barier 200km/h ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2008 23:15:07 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Przede wszystkim kolega prosił o radę i skierował pytanie o sposób rozwiązania problemu z autem, a jak narazie nikt nie pisze w temacie, lecz wszyscy robią OT.
Miałem takie samo auto jak Twoje z takim samym silnikiem i napędem. Jak założyłem sekwencję, pierwszą rzeczą, którą gazownicy pominęli było ustawienie prawidłowego ciśnienia gazu. Skutek był taki, że przy mocniejszym depnięciu auto przełączało się z powrotem na Pb. Na gazie też nie mogłem w trasie jechać więcej niż 150-160 km/h, z tym że u mnie silnik przełączał się na benzynę i jechał dalej. Pojedź do nich i pomarudź. Mogli ustawić złą mieszankę i dlatego auto krztusi się przy większych prędkościach obrotowych. Sprawdź przy okazji czy dzieje się tak tylko na V biegu, czy na innych wkręca się bez problemu do końca, czy też krztusi się na wyższych obrotach.

P.S. następnym razem zakładaj tego typu wątek w dziale paliwa albo silnik

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 07:43:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Czytam to i sie zdziwilem bo moje ex B4 2.0 16v bez problemu smigalo na gazie ponad 200 km/h co innego ze spalanie wtedy mialo 22 L/100 km :d

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 08:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
nie jestem fachowcem od gazu wiec jesli dam plame to musicie wybaczyć :)
kolega chcial kiedys wyposażyć swoje 3.5 wlasnie w gaz i koles gazownik jeden z lepszych w okolicy powiedzial ze do takiej mocy czy wiekszej zeby nie dusio i nie przełączało sie na pb trzeba czasami dac 2 reduktory pociagnac ze zbiornika 2 przewody bo gdy potrzeba wiekszej ilosci paliwa to 1 czasami nie wydala i tak moze byc u ciebie ... Ale nie wiem nie mam ani 80 ani silnika 2.8 w gazie :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 09:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Nie będę się rozpisywał,bo nikt mi nie powie,że nie próbował tego albo tego na dobrej trasie.Spróbujcie tego samego na wysokości Grójca :D poprostu się nie da.

Jak sądzicie, czy brak tej osłony może tak wpływać na kulturę pracy w czasie opadów?

A gaz płynie rurkami 8mm,
gazownik mówi,ze co do tej Vmax to wystarczy podregulować...A mi się strasznie zdaje,że to za mały reduktor.Hmm, no i tez ciśnienie. I przez to za uboga mieszanka na wys. obr.
Ale faktycznie na niższych biegach też jest tak,że pow. 5tys. obr silnik wyraźnie słabnie.I nie przełącza na benzynę.
Skracanie dolotu czuć wyraźnie przy 4200obr/min.
Coś konstruktywnego o kulturze SILNIKA I GAZU-nie kierowcy?

A kierowce B4 Cabrio i tak pozdrawiam-nie wymiękł :D I wyprzedzanych też-bez nich by się nie udało :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 11:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Jak to jest silnik AAH to z tego co kojarze mozna ta mzalozyc blosa, ale nie wiem czy sie nie myle. Jak mozna go zalozyc bez problemu to zakladaj i bedzie sie krecil pod czerwone na kazdym biegu...

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 12:51:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Tak,wiem. Teraz to już bezsens wywalać pół sekwencji.
Miałem dwa lata blosa w golfie-bajka :) Ale nie wiem czy blos nie ma za małego przepływu na 2.8 :/ Hmmm...

A co powiecie o osłonie w podszybiu? Wiem,że może bezsensowne,ale podejrzewam jeszcze uszczelkę kolektora przy przepustnicy-może lewe powietrze?...tak tylko dumam. W końcu i jedno i drugie zrobię i tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 17:41:21 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jaki blos :?: Przy sekwencji :?: :): To ustrojstwo można założyć,ale przy I albo II generacji. Nie czepiaj się reduktora, tylko jedź żeby Ci to jakoś sensownie ustawił. Dla różnych wartości obrotów ustawia się oddzielne mapy wtrysków

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 18:15:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Kurde, czuje że bedę się bujał z tym gazownikiem, bo jak pytalem jak ustawial mapy wtrysków zaraz po montażu to oczy wybałuszył :D
DiEgo3/Sirocco jest jakoś samoadoptowalne??? Jak to działa? Ma jakieś stale mapy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 20:21:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2008 01:34:45
Posty: 218
Lokalizacja: Skołyszyn,Biecz,Londyn East
A ja na gazie jechałem 265 km/h bo nie odcieło po 250 jak na paliwie :D

_________________
była Dacia 1.3 :-)
była B3 2.0 91' :-) :-)
byla A8 2.8 96' :-) :-) :-) :-)
jest A8 4.2 04' :-) :-) :-) :-) :-)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 21:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2004 13:07:12
Posty: 3121
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Coupe turbo quattro
słabo słabo kolego.. ja w swoim 20v na sekwencji lece 220-230 na A4, na Pb98~240km, ostatnio zatankowalem Shellvpower racing i powiem ze ten syf daje rade.. Musze kiedys spróbować szafe na tym paliwku zamknac ;)
Szybka jazda owszem - ale tam gdzie to jest mozliwe..

_________________
coupe turbo quattro 3B '91
A8 4E BFM '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2008 21:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Saberek mamy to traktowac jak zart ma sie rozmiec???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2008 02:03:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Michal:
1: wątek na "paliwa" albo "silniki" raczej
2: niepotrzebnie czepiasz się reduktora. Wystarczy złe zgranie instalacji. Nie wyczytalem jaką masz - więc nie napisze ci jaka jest "prawidlowa" droga do dobrego ustawienia - ale wiekszosc gaziarzy zazwyczaj opiera się na gotowyhc "mapach" komuś wczesniej wgranych "pod taki silnik" lub "stroi" na postoju - "obciążając" jedynie silnik klimą, wspomaganiem... więc do prawdziwego obciążenia ma sie to nijak. Moja rada - zmien gazownika, bo obecny na "reklamację" zareaguje skopaniem ci czegoś w aucie :). W przypadku np. BRC i mojego regionu żaden instalator nie robi problemu, żeby przejąć "gwarancję" założonej przez kogoś innego instalacji - wiedzą, że klient wróci po filtry, na regulacje sezonowe etc..


a tych niezastraszonych ostatnią zadymą mod-ów prosze o zadziałanie i przeniesienie wątku na właściwe forum :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 22:55:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
WRS>C4 napisał(a):
Saberek mamy to traktowac jak zart ma sie rozmiec???


tez mnie to zaciekawilo... :):

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 23:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przeniosłem na odpowiednie forum i zmieniłem temat.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: