Myślałem ze Łukow tak z kąta tablicy

.Na fotach wyglada ładnie.ale jesli zmieniło to własciciela albo foty sa stre to ciezko teraz powiedziec co z tego bedzie

.
Na wszelki wypadek szukam dalej .Moze ktos cos ma fajnego u siebie wokoło komina to proszę o info.
Poszukiwana kupa 2.3 20V - 2.8 q kupa/avant
Edit.
Otrzymałe emaila z opisem auta:

Witam.
Do zrobienia są hydropopychacze, na zimnym silniku czasem się odzywają, na rozgrzanym wszystko jest ok, koszt około 140-150zł za hydro + robocizna. Nabić i uszczelnić klimatyzację, gdzieś jest mały wyciek, 3-4 tygodnie i ucieka czynnik, klimatyzacja jest nowszego typu na czynnik, a nie freon także nie ma problemu z serwisem, odgrzybiana w 2007 roku, siedzenie kierowcy troszkę wysiedziane i wytarte, pozostałe ok, pęknięty plastik przy półce w bagażniku (z prawej strony widać na fotce, uszkodzony przez amatora cudzego sprzętu audio), lekki uszczerbek tylnej lampy, 2 drobne uszkodzenia lakieru (widoczne na fotkach). Poza w/w wadami wszystko jest sprawne, zawieszenie z przodu wymienione zostały swożnie, łożyska mc personów, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, tuleje na wachaczach) zrobione na zimę 2007 roku, przejechane góra 1500km, z tyłu wymienione tuleje na wachaczach i łącznik stabilizatora, w 2005 założone nowe Bilsteiny B8 + spreżyny z Audi S2, w 2006 roku odnowione całe nadwozie nowy oryginalny lakier Audi, gumowe listwy pod drzwi i wokół auta (nowe z serwisu 1200zł, gratis dorzucam stare), dodatkowo profesjolalnie wytłumione drzwi matami dynamat i stinger + panele pod głośniki 16cm za które w 2005 roku zapłaciłem ponad 2000zł, wymieniona przednia szyba czołowa (oryginalna pękła od latających kamyków, mam foto do wglądu). Rozrząd (komplet z pompą wody) wymieniany przy 195000km, obecnie ma niespełna 240000km. Auto sprzedaję na stalówkach z oponami zimowymi które spokojnie przejeżdzą najbliższą zimę, felgi aluminiowe widoczne na zdjęchach z aukcji dokładam gratis. Po więcej informacji proszę dzwonić
Takze ja sobie odpuszczam bo jednak szukam 2.3 R5
