.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 05:42:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5Tdi AKE] Kąt wtrysku sam się przestawia!!
PostNapisane: 26.sie.2008 23:13:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Witam Wszystkich!!
Mam problem z nowo nabytym autkiem.Jest to moje pierwsza Audi więc proszę wszystkich o wyrozumiałość. Po wymianie rozrządu i sprawdzeniu kąta wtrysku na VAGu wszystko było ok.Po trzech dniach podczas podjeżdżania pod małe wzniesienie wyskoczył mi tryb awaryjny skrzyni.Od razu podjechałem do mojego mechanika i podłączyliśmy VAGa pokazały się następujące błędy:
16711-nie znany kod błędu,zbyt duża oporność,
17456-nie znany kod błędu,zbyt duża oporność,
8224-nie znany kod błędu,
2022-nie znany kod błędu,przekroczona wartość adaptacji.
Póżniej przeszedłem do sekcji skrzyni biegów a tam jeden błąd:
17100-nie znany kod błedu,brak osprzętu/nie związany ze sprzętem,błąd sporadyczny
Ponownie przeszedłem do sekcji silnika a tam już wcześniejszych błędów nie było-choć ich wcale nie kasowałem a pojawił się nowy:
1318-sterownik pompy wtryskowej-J393 B29074O1E- sporadyczny.
Przeszedłem do bloku nie pamiętam nr. ale dotyczył wartości kąta tysku,
Kąt zakładany wtrysku miał wartość większą od aktualnego a po dosłownie dwóch ,trzech minutach przestawił się sam i miał identyczne wartości.
Po ponownym rozruchu kąt wtrysku zakładany był większy znowu od aktualnego i tak mu pozostało - błąd znowu wyskoczył ten sam-1318 (po wcześniejszym skasowaniu starego)
Wyglądało to tak:
812 obr/min
188 kąt wtrysku zakładany
128 kąt wtrysku aktualny
19% impuls zaworu wyprzedzenia wtrysku.
Po przejechaniu 15km drogi, zgaszeniu i odpaleniu motoru skrzynia ASB nie przeszła w tryb awaryjny,więc dojechałem do garażu zgasiłem motor i poszedłem do domku.
Dodam tylko że przed wymianą rozrządu wymieniłem przepływkę na orginalną a ponadto autko do 2000obr/min wiecej wyło niż jezdziło tak jakby chciało a nie mogło.
Przebieg auta nie znany ale grubo powyżej 250tyś km.
Moze podsuniecie mi jakieś wskazówki z tych objawów co opisałem?
Mechanik rozkłada ręce,nawet nie chce mi pomóc bo się na elektronice nie zna.
U mnie w mieście jest kilku czarodziei od elektroniki ale nie cieszą się dobrą opinią więc się do nich nie wybieram.
Nie wiem za bardzo co mam dalej robić a autko potrzebne mi jest do pracy.
Przyznam się że jest to moje szóste autko ale tylko ono daje mi tak popalić!!
BARDZO PROSZE O WSKAZÓWKI I PORADY!!
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 10:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 13:12:35
Posty: 28
Lokalizacja: Malbork
Witam wszystkich.
Problem rozwiązany.Przyczyną tego typu błedów i usterek było:czujnik kąta-do wymiany,przytarty tłok przestawiacza wtrysku paliwa i uszkodzona elektronika.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: