.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.gru.2024 08:30:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [All] Dziwny dźwięk przy skręcaniu
PostNapisane: 26.wrz.2008 15:31:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2008 23:25:54
Posty: 130
Auto: Passat B5 AHU
Witam
Przy skręcaniu w lewo słychać dźwięk jakby napinania sprężyny, jak jadę na skręconych to nie tylko przy samym skręcaniu. Co to może być przegub, sworzeń czy końcówka? Wiem że ciężko zgadywać ale nie zawsze tak mam. Do kanału mam 12km i przeważnie jak już dojeżdżam to przestaje. Może ktoś miał już coś takiego.. :):
aha.. chciałbym zmienić tłoczki w tylnych bębnach bo już z jednej strony cieknie.. czy wiąże się to z jakimiś dodatkowymi operacjami oprócz odpowietrzania? Na co zwrócić uwagę..
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 07:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Łożyska poduszek ? Jśli słychać jakby strzał naprężanej stali to raczej to.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 10:56:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Czy czasem nie jest to przesuwająca się sprężyna? U mnie tak strzelało w b4 do czasu, jak zmieniłem sprężyny na progresywne. Początkowo sam nie dawałem wiary, kiedy mechanik przedstawił mi taką teorię, ale po wymianie problem zniknął całkowicie.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:51:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
Jeżeli masz tam McPherson'a to oczywiście można podejrzewać łożysko poduszki, zatarte łożysko to też często źle powracająca kierownica, jeżeli tam nie ma McPherson'a to ja stawiam na zatarty (bez smarowania) sworzeń wachacza/zwrotnicy, zależnie co w tym samochodzie masz. Jeżeli stukanie jest bardziej "terkotem" to stawiam na wspomaganie-maglownicę. Najprościej wejść pod samochód i osłuchać kiedy druga osoba kręci kierownicą.

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: