.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 19:51:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno A4 1.8 125KM Proszę o ocenę czy warto kupić ?
PostNapisane: 26.wrz.2008 23:40:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
Witam
Szukam od jakiegoś czasu OOOO A4 1.8 125-konnej i oto szukając znalazłem takiego:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6490418

grudzień 94r.

Prosiłbym o ocenę czy warto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 02:08:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
ze zdjęc to można najwyżej wróżyć :) ale na zniszczopny nie wygląda.... dośc paliwożerny jest ten silnik, lepiej poszukaj z turbiną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 07:46:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Szukaj z tutbo.Wczle tak wieele nie pali.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 09:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
gorzej jak z tym turbo nie wypali :D:D:D itrzeba bedzie remontować .... ja polecam wolnossaca jednostke

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 10:19:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Przemysław napisał(a):
gorzej jak z tym turbo nie wypali :D:D:D itrzeba bedzie remontować .... ja polecam wolnossaca jednostke


Przemek, a w twoim turbo dieslu nie ma czasem turbiny? :D

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 11:38:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
już dzwoniłem do kolesia i sobie trochę porozmawiałem.

Jak waszym zdaniem wygląda sytuacja z ceną ? Nie za dużo na 94r. grudzień 11.900 zł. ?

Z turbo (150KM) trochę więcej pali a po drugie jak kolega wcześniej wspomniał naprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 13:27:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
salaros napisał(a):
Z turbo (150KM) trochę więcej pali a po drugie jak kolega wcześniej wspomniał naprawy


Pali tyle samo (cykl miejski 11.5 litra/100km +/- 1 litr w zależności od stylu jazdy i pory roku), a kultura pracy silnika i elastyczność jest nieporównywalna (210Nm dostępne od 1750 obr/min).

Z dodatkowych napraw w stosunku do ADR (1.8 125km) może wyskoczyć Ci padnięta turbina - koszt regeneracji 800-1000 zł. Może, ale nie musi.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2008 13:36:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.mar.2006 09:57:56
Posty: 369
Lokalizacja: Konstancin
salaros napisał(a):
już dzwoniłem do kolesia i sobie trochę porozmawiałem.

Jak waszym zdaniem wygląda sytuacja z ceną ? Nie za dużo na 94r. grudzień 11.900 zł. ?

kolego to jest śmieszna cena jak na A4 w tej cenie kupuje się 80 B4 w "dobrym" stanie...

_________________
Obrazek
Audi 80 Sport Edition 04.2006--->08.2007
Audi A4 1.8 Avant 23.08.2007--->...
Honda Hornet 600S 8.05.2008--->6.04.2009
Honda CBR 954RR 24.04.09--->10.09.12
Suzuki GSX-R 1000 K8 18.04.13--->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 00:07:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
sebolec napisał(a):
Przemysław napisał(a):
gorzej jak z tym turbo nie wypali :D:D:D itrzeba bedzie remontować .... ja polecam wolnossaca jednostke


Przemek, a w twoim turbo dieslu nie ma czasem turbiny? :D

i wlasnie to mnie czasami dreczy po nocach :) oszczednosci dieslowskie warte sa tyle ile jedna naprawa turbo :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 12:58:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
Powiem tak. Mam trochę kilometrów żeby go obejrzeć i dlatego zastanawiam się czy warto jechać po niego.

Wiadomo pierwsza sprawa to odrazu wstawiam go do stacji diagnostycznej.

Następna strawa. Jeżeli jest ktoś z konina lub wie to proszę o podanie dobrej stacji w koninie

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:51:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2007 17:22:27
Posty: 270
Lokalizacja: Norwegia
Nie kupuj tego auta bo sie nie oplaca.Znudzi cie ten silnik szybciej niz ci sie wydaje, jezeli 1.8 to tylko z T.
Co do ceny to nie jest ona ani niska ani wysoka. Swoja droga.. za B4 to bym tyle nie zaplacil ale 3-4 lata temu.

_________________
Skoda 105 L - wspomnienie
Audi B4 2.0 ABT - wspomnienie
Audi A4 1.8 ADR - wspomnienie
Audi A6 2.5 BAU - narazie sluzy panu
2003,Quattro,Webasto i BOSE.
Vinter.
http://www.youtube.com/watch?v=W8NK4amcUwM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 14:48:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
a czemu miałoby mi się znudzić to auto z tym silnikiem ?

te silniki są aż tak złe ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 15:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
jak bym był w pl to bym obejrzał. Odnośnie wybranego auta mam mieszane uczucie ,według mnie zbyt lśniący silnik ( czasem żeby ktoś nie wyskoczył ze ma być brudny-nie oto chodzi).
Poza tym w zbiorniczku wyrównawczym brakuje płynu ukł. chłodzenia :D
pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:00:34 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
salaros napisał(a):
a czemu miałoby mi się znudzić to auto z tym silnikiem ?

te silniki są aż tak złe ?


Pojeździsz troszkę i będzie Ci mocy brakować.A niestety dodawanie koników w tym silniku jest nieopłacalne i mało efektywne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 18:10:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
tylko że trudno jest znaleźć w dobrym stanie A4 B5 1.8T 150KM/180KM

Ile bym musiał dołożyć do wersji Turbo 150/180KM ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 19:01:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Poszukaj Passata.Będzie prościej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 19:39:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
salaros napisał(a):
tylko że trudno jest znaleźć w dobrym stanie A4 B5 1.8T 150KM/180KM

Ile bym musiał dołożyć do wersji Turbo 150/180KM ?



mam takiego na handel i 110 tys org. przebiegu I chciałbym sprzedać za jedyne 4 tys PLN








[size=9]ps
tylko kierownice ma po prawej stronie :/ :/ :/
[/size]
->
Obrazek
pozdrawiam

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 22:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 22:44:06
Posty: 8
czyli co, nie jechać po niego ?

Bo już się zakręciłem. Opcja jest tylko jedna albo 1.8 125KM / 1.8T 150KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 13:24:13 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
salaros napisał(a):
czyli co, nie jechać po niego ?

Bo już się zakręciłem. Opcja jest tylko jedna albo 1.8 125KM / 1.8T 150KM.


Zdecydowanie 1.8T , a jak jeszcze trafisz z quattro to bdziesz w siódmym niebie :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2008 17:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2005 22:47:25
Posty: 80
Lokalizacja: Sieradz
jak dla mnie wiejski tuning to C5 :D Jakieś brewki na lampach to sobie można w calibrze zakładać. I nie chodzi tu o to, że nie lubie tuningu tylko niech on ma "ręce i nogi"

Odpuść 1,8. osiągi marne. Szukaj 1.8T nieporównywalna frajda z jazdy, spalanie to samo. 1Z ani AFN to to nie jest ale ja sie w 10 l. średnio zamykam. A bujdy o padających turbinach włóż między bajki. Zawsze jest ryzyko jak sie kupuje auto z drugiej ręki. Ja miałem B4 1Z i przy 250 tyś km. turbo było idealne prawie. To nie są sprężarki z fiatów czy tym podobnych wynalazków. ;) Możesz tez przed kupnem kompem sprawdzić jak ładuje. Jak sprzedawca uczciwy to sie zgodzi na sprawdzenie.
I nie bój się turbo :peace: :peace: :peace: :peace:

_________________
było B4 1.9 TDI 1Z, jest B5 1,8 T AEB, nadjeżdża C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: