.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 06:00:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 2.5 TDI 155KM] prośba o ocene logów
PostNapisane: 28.wrz.2008 16:30:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
auto ciężko odpala po dłuższym postoju i puszcza gesta hmurke dymu koloru jasnego


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29d ... 6eb53.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de9 ... bc145.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/921 ... de3c5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67a ... 5a181.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53d ... d60f5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e65 ... e7fbc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e44 ... 8829d.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 16:54:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Kąt wtrysku do ustawienia. Widzę, że masz spore podciśnienie a następnie T zaczyna przeładowywać. Czyżby N75 do wymiany?. Logi nie są kompletne szczególnie grupy BS.

Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale nie bijcie ja dopiero sie uczę :)

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:03:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
czyli według ciebie powinienem ustawić kat wtrysku czy coś jeszcze? nie mogę wykonać pełnych logów grupy000 vag nie aktywowany i nie wiem co to N75:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:13:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nic nie rob z kątem wtrysku... poki nie zrobisz 004 BS i 004 stat....
zrob te dwie grupy prawidlowo ( przy temp. 90 *) i zamiesc na forum.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:19:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
Aha czyli lipa bo nie moge wejsc w basic setings vag mnie tam nie wpuszcza musialbym miec pelna wersje :( zrobilem logi n aktore mi pozwolil i tera znie wiem co dalej jak uleczyc go


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:20:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Daj mi swojego maila na PW wysle Ci to co potrzebujesz... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:27:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
górnik, wiem że jesteś tu nowy,ale dobra rada na przyszłość póki modowie cie nierozliczą,po co ci 2 posty do jednego tematu. :peace:

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:30:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
wiem sorki za dwa posty jzu mam to zego potrzebowalem napiszcie tylko ktore logi jeszcze dolaczyc i jak je wykonac:) i zabieram sie do roboty pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 18:38:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bs-Basic Settings-Nastawy Podstawowe, grupy: 000, 003, 004, 011: POCZYTAJ NA TOPIKU ! tam masz dokładne instukcje. :peace: niekazdy tu był orłem na poczatku :peace:

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 22:01:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
Witam ponownie umieszczam wreszcie pełne logi i proszę o pomoc w ich zdiagnozowaniu nie moglem jedynie poradzić sobie z logami dynamicznym BS 003 i 011 wyskakiwał błąd po naciśnięciu pedału gazu "ERROR"

statystyczne normalne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d7 ... 0384a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef4 ... 13e9a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bff ... 2159d.html

staystyczne BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f8 ... a0897.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85 ... 81e1d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d6 ... bd91b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30d ... 45ffd.html

dynamiczne normalne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/580 ... 2e9bd.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/400 ... 734db.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9aa ... 46bbd.html

dynamiczne BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fb ... 6aee1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b84 ... ad905.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 22:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kąt wtrysku należy poprawić.

ma być 2*ATDC [+/-2*] na Late przy 100% w 004BS.
jest 4.6*ATDC - zatem poza zakresem - jest to przyczyną trudnego rozruchu.

należy ponadto sprawdzić napięcie paska zębatego napędzającego pompę VP44.

jeżeli po ustawieniu na 2*ATDC nastawnik nie osiągnie 100% [004.4BS], to wówczas, niestety, pompa VP44 nadawać się będzie do naprawy.



nie robimy logów dynamicznych BS!
tylko statyczne.
czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 06:12:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
Wiem sorki za błędne odczyty ale dla mnei to wciąż czarna magia a czy moge samemu ustawić kąt wtrysku i sprawdzić napiecie paska zębatego? Czy raczej zwrócić sie do kogoś kto sie na tym zna (tylko kto:))
Pozatym Meszrumie Wielki Wodzu Bardzo Dziekuje za pomoc i cierpliwość jak na mnie otoczyłeś wiem że nie byłol ekko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 15:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Kąt wtrysku poza zakresem świadczy o tym że,wymianę rozrządu przeprowadzono bez blokad,i korekcja na pompie wtryskowej to nie wszystko!I tak skończy się gruntownym ustawieniem (mechanicznym) rozrządu na nowo. :diabel:

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 16:34:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
rekin200773 napisał(a):
Kąt wtrysku poza zakresem świadczy o tym że,wymianę rozrządu przeprowadzono bez blokad,i korekcja na pompie wtryskowej to nie wszystko!I tak skończy się gruntownym ustawieniem (mechanicznym) rozrządu na nowo. :diabel:


nie, świadczy jedynie, że nie była zablokowana pompa.
o braku blokad świadczyć będzie 004 po ustawieniu kąta w 004BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2008 18:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 16:17:59
Posty: 31
Lokalizacja: Kielce
witam wlasnie wrocilem od mechanika ustawialismy razem kat wtrysku kat jedynie udalo sie ustawic do wartosci 3,6 btdc przy 100,2 procenta i skonczyla sie mozliwosc przestawiania mechanik powiedzial ze musi przelozyc kolo zebate by dalej moc kontynulowac nastawy a do poniedzialku mam pojezdzic na takim kacie wtrysku. Aha ciagle wyskakiwala mi wartosc btdc mam nadzieje ze przy dalszym ustawianiiu po przelozeniu kola uzyskam wartosc atdc (nie wiem co to za wartosci i czym sie roznia )
POZDRAWIAM
Group A: '004
Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve
TIME 3800-4200 rpm 8-12 *BTDC 6-14 *BTDC
STAMP /min °BTDC %
0,01 835 Late 3,2 100,2
0,4 858 Late 3,6 100,2
0,8 835 Late 3,4 100,2
1,2 835 Late 3,4 100,2
1,6 858 Late 3,6 100,2
2 835 Late 3,2 100,2
2,4 835 Late 3,4 100,2
2,8 835 Late 3,4 100,2
3,2 835 Late 3,4 100,2
3,6 835 Late 3,4 100,2
4 835 Late 3,4 100,2
4,4 835 Late 3,4 100,2
4,8 835 Late 3,4 100,2
5,2 835 Late 3,6 100,2
5,6 835 Late 3,2 100,2
6 835 Late 3,4 100,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: