christo_ napisał(a):
Piotruś ... Ty prześmiewco
Owszem - ale nie w dziale technicznym (przynajmniej od pewnego czasu) ... .
christo_ napisał(a):
nie strasz mnie
Tylko analizuję fakty konfrontując je z własnymi doświadczeniami (wiem że źle zabrzmiało ale naprawdę nie wywieram tym argumentem żadnej presji wyrażając jedynie własne poglądy, poza tym nie widziałem że Stamlej dzwonił do mnie w Twojej sprawie i dlatego żeby nie OTować w pierwszej wypowiedzi ograniczyłem się wyłącznie do wniosków) ... .
christo_ napisał(a):
- juz sie prawie zdecydowalem na tego allroad-a
Masz rację - okazje należy łapać
![n :):](./images/smilies/052.gif)
. W moim świecie za ten rząd kasy byłby najwyżej rocznik 2003 ...
![n :(:](./images/smilies/024.gif)
.
christo_ napisał(a):
co do kompresora i miechow to raczej wiem dlaczego - gosciu mieszka na wsi i musi zjechac z asfaltu zeby dojechac do domu - z rozpytania go wiem dlaczego padl lub konczy mu sie kompresor i padly miechy - on za kazdym razem jak wracal do domu przed zjazdem z asfaltu podciagal do gory zawieche
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)
---- to jaki kompresor by to wytrzymał ?
Każdy kompresor i każde miechy z rocznika 2005 i z rzeczywistym (nawet z mocno terenowym) przebiegiem ok. 170 tkm. wcale by tego nie poczuły (ale nie musisz mi wierzyć...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
). Zresztą w trakcie szosowej eksploatacji kompresor też sią załącza ... . Nie znam granicy wytrzymałości tej generacji zawieszeń - dotąd nie widziałem Allroada '05, w którym pomimo pokaźnych przebiegów cokolwiek działoby się z pneumatyką ... .
Zawias od rocznika modelowego 2004 nie łapie (lub baaardzo rzadko) nawet wszechobecnego błędu 01772 ... . Nadto - większość innych Allroadów też ciężko pracuje w terenie (szczególnie u pierwszych właścicieli) a jakoś nikt nie narzeka na kłopoty z miechami czy kompresorem ...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
christo_ napisał(a):
wiesz, ze pompe mozna zarznac bardzo latwo : wystarczy jezdzic na niskim stanie paliwa ( temp. ON) , jakosc polskiego ON , brak smarowania np mixolkiem
Tak - znaleźlibyśmy jeszcze wiele argumentów pomocnych w wytłumaczeniu tego jakże nieszczęśliwego zbiegu okoliczności. Nie dosyć, że facet ze wsi korzystał z allroada zgodnie z jego przeznaczeniem, to jeszcze oszukiwali go na paliwie i do tego zawsze zapomniał zatankować ... . Christo - proszę Cię
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
... .
Ponadto VP44 w BAU/BCZ zabezpieczona dodatkową chłodnicą paliwa - to naprawdę inna bajka od VP44 z AFB - więc argumentujesz naprawdę średnio
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... .
christo_ napisał(a):
daj lepiej tel. do siebie to pogadamy - powiem szczerze ze to autko mi sie spodobalo - choc osobiscie wolalbym BAU ale te 163Ps jakos jezdzi i po przesiadce z 1.9 110Ps to inne jazda.
Wierzę ...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
christo_ napisał(a):
Jak go ew. kupie to zaraz zrobie popychacze i pewnie bede chcial go lekko zawirusowac tak wlasnie pod 190 Ps
Napisałeś, że samochód nie jeździł w trybie LL, więc z wymianą popychaczy możesz spokojnie poczekać np. do 200 tkm i wymienić je za jednym zamachem z napędem rozrządu (o ile oczywiście ten przebieg nie jest tylko licznikowy
![n :):](./images/smilies/052.gif)
). Wirus w aucie z manualem to już w ogóle bułka z masłem
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
.
christo_ napisał(a):
no i to jest manual - wiec dosc ciezko go dostac u nas
Każde BCZ jest manualne (w Allroad).
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)