.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 23:00:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] Przekaznik pompy paliwa
PostNapisane: 27.wrz.2008 20:29:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
mam pyt czy ktos wie gdzie dokladnie znjaduje sie przekaznik pompy paliwa w c4 2.3 sprawdzalem na etce i jakos nie pasuje ten opis .. jesli ktos wie w ktorym gniezdzie jest dokladnie lub jaki ma numer to bylbym wdzieczny
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 12:35:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
zdejmij półkę pod kierownicą

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:15:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
a co ci sie sypnelo??
tzn nie mozesz zapalic auta bo pompa nie chula??

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:35:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
maciu napisał(a):
zdejmij półkę pod kierownicą


4 od lewej powinien być z napisem 372 chyba.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
tak wiem ze ten przekaznik miesci sie pod [polka pod kierownica kolega pisze ze to jest prawdopodobnie bezpiecznik z gniazdem na bezpiecznik jet taki moze wie ktos z was dokladnie jaki ma on nr . a co do pytania tak nie zalaczas sie pompa paliw3a na krotko sprawdzalem i dziala. i jeszce jedno pyt jaka jest kolej polaczenia ukladu elekttrycznego?sprawdzajac gniazdo bezpiecznika opowiedzialnego za pompe nie ma pradu pytanie jak jest zbudowana elektryka zasilanie-przekaznik- bezpiecznik -pompa czy zasilanie bezpiecznik przekaznik pompa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
wracajac do przekaznikow to od lewej strony pierwszy ma nr 213 nast jest czarny bez bialego nadruku ma tylko nr seryjny 2 nastepne sapuste tzn gniazdo 3 i 4 w 5 jest nr 215 i w 6 229 udalo mi sie sprawdzic na necie niby 229 jest opowiedzialny za biegi w wycieraczkach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 13:54:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
lukasz33 napisał(a):
tak wiem ze ten przekaznik miesci sie pod [polka pod kierownica kolega pisze ze to jest prawdopodobnie bezpiecznik z gniazdem na bezpiecznik jet taki moze wie ktos z was dokladnie jaki ma on nr . a co do pytania tak nie zalaczas sie pompa paliw3a na krotko sprawdzalem i dziala. i jeszce jedno pyt jaka jest kolej polaczenia ukladu elekttrycznego?sprawdzajac gniazdo bezpiecznika opowiedzialnego za pompe nie ma pradu pytanie jak jest zbudowana elektryka zasilanie-przekaznik- bezpiecznik -pompa czy zasilanie bezpiecznik przekaznik pompa?



sluchaj przerabialem to samo!!!!! nie dawno.

zdejmij polke pod kiera i przy tych wszystkich przekaznikach jest taka mala podluzna kostka co se wisi i gdzie jeden koniec wchodzi do przekaznika a drugi wedruje do pompy u mnie miala kolor zolty.
rozepnij ja wyszysc ten bolec co jest w srodku i gniazdo tez najlepiej podlacz i zobacz czy dziala.

u mnie jak reka odjal :peace:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 14:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
a orientujesz sie ktory przekaznik jest od pompy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
cos sie tak uczepil tego przekaznika????? jak zdejmiesz deske pod kierownica to bedziesz mial na jej wewnetrznej stronie naklejke z opisem wszystkich co od czego itd.

ale najpierw sprawdz to co ci napisalem:diabel:

ps. jak mozesz to pisze wszystko w jednym poscie a nie zakladasz ciagle nowy temat :diabel:

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2008 17:17:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
sprawdzilem nie dziala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 10:41:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
podejrzewam ze jest jaki w innych ecu tzn komp załącza przekaźnik
pompy jak dostanie odpowiedni sygnał z czujnika rpm

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 10:45:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
maciu napisał(a):
podejrzewam ze jest jaki w innych ecu tzn komp załącza przekaźnik
pompy jak dostanie odpowiedni sygnał z czujnika rpm


W 2.3 powinno być dopompowanie paliwa, po załączeniu zapłonu, ECU wysyła sygnał do przekaźnika i załącza na chwilę pompę, potem się zatrzymuje i ruszy ponownie po uruchomieniu rozrusznika.


W nowszych wersjach nie ma już tego. Ostatnio przerabialiśmy ten temat z zaworówką :)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 18:00:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
no tak wiec co radzicie mi teraz zrobic??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 18:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
lukasz33 napisał(a):
no tak wiec co radzicie mi teraz zrobic??


Zobacz czy dochodzi do przekaźnika sygnał z ECU o dopompowaniu a potem o uruchomieniu pompy, to ten najcieńszy pin przekaźnika chyba.

Zewrzyj dwa największe piny przekaźnika i zobacz czy pompa będzie pracowała i czy samochód odpali.

Jak masz skąd to podmień przekaźnik, może być i od C4/A6.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2008 20:02:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2008 19:39:18
Posty: 10
ok a orientujesz sie ktory to przekaznik jaki ma nr? lub w ktorym gniezdzie jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2008 06:49:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
tu masz wszystko i nawet po polsku tylko trzeba poszukac :peace:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53754

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2011 13:45:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Odświeżam temat:

Prawdopodobnie padł mi przekaźnik pompy paliwa w C4 AAR o numerze 215 bo taki mam na 6 pozycji. Czy może mi ktoś potwierdzić, że do tego silnika taki ma być? Etka mówi o przekaźnikach 208 i 372. Jeśli można jeszcze o info, na który pin dochodzi sygnał z ECU?

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] Przekaznik pompy paliwa
PostNapisane: 14.maja.2014 19:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 07:26:43
Posty: 21
Lokalizacja: Biała Podlaska
kolego ja wyczytałem na forum że przekaźnik od pompy paliwa to pozycja 4.
tu masz link
viewtopic.php?f=1&t=53754


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: