.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 09:08:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AFN] Prośba o ocenę logów <nowe>
PostNapisane: 05.paź.2008 19:11:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Witam,

Poprzednie były niewiarygodne - uszkodzony czujnik temp cieczy (inna temp na szafie, inna na komputerze).

Obecnie - po wymianie czujnika -> temp - ok.

B S

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Stat

Obrazek

Obrazek

Dyn

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przepraszam za bałagan w dynamicznych

Pozdrawiam

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2008 19:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
na 1,9 znam sie jak na chinskim balecie ale turbina w 011 nie osiaga zadanego ladowania a w 008 ogr maf tnie dawki. Wyrokuje padnieta przeplywke ale to jedn do oceny bedzie jak turbina zaczenie ladowac poprawnie
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2008 19:50:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Turbina ma lekko przycinajace sie kierownice VTG... palowanie na trasie powinno zalatwic sprawe.
Wiekszym problemem jest praktycznie padniety LMM, ktory tnie szpryce w calym zakresie obrotów.
Kiedy wymieniales filtr powietrza ??


Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2008 20:22:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
regulator układu chłodzenia do wymiany ;)

edit: to chyba AVG a nie AFN

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2008 21:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
przemik napisał(a):
Wiekszym problemem jest praktycznie padniety LMM, ktory tnie szpryce w calym zakresie obrotów.
Kiedy wymieniales filtr powietrza ??


Witam,

tego się spodziewałem - i jest coraz gorzej (większe różnice niż 3 tygodnie temu

Filtr po 8 tkm (za 2tkm do wymiany). Zawsze Knecht.


gustav200 napisał(a):
regulator układu chłodzenia do wymiany ;)


Tzn? Termostat padaka?

gustav200 napisał(a):
edit: to chyba AVG a nie AFN


AFN - a czemu :?:

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2008 08:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lmm do wymiany ....
reszta sie rozrusza ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2008 08:20:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jacek75 napisał(a):
Filtr po 8 tkm (za 2tkm do wymiany). Zawsze Knecht.


Wymien juz teraz i zaloguj ponownie dynamiczne - 003,008,011 - przewiduje poprawe aczkolwiek niewielką.

gustav200 napisał(a):
regulator układu chłodzenia do wymiany ;)


jacek75 napisał(a):
Tzn? Termostat padaka?


IMO - termostat jest dobry - zeby to wyjasnic - przejedz dynamicznie 10 km i zaloguj 007

PS. Ostatnie AFN y mialy juz sterownik wyposazony w odczyt wszystkich 4 cylindrów w 013.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2008 09:40:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
termostat po 10 minutowej normalnej jeździe powinien trzymać równo 90 st ale w sumie zalezne jest to od warunków termicznych czyli temperatury otoczenia która z juz nie jest za wysoka jak latem

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2008 11:40:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2005 14:39:51
Posty: 70
Lokalizacja: Lublin
Dzięki Panowie,

a jak kąt wtrysku? (niby odpala normalnie, ale chciałbym znać Waszą opinię :diabel: )

pozdrawiam

_________________
A6 C5 avant 1.9 AFN
A4 B6 Limo 1.9 AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2008 11:54:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zaloguj i przekonwertuj jeszcze raz poprawnie grupe 000 BS i wstaw na forum - silnik rozgrzany do temp. 90 *

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 11:36:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
odnosnie LMM
kiedy przeplywka w AFN jest padnieta ??(przyjmujac ze turbo daje te 1950mbar)
jezeli nie osiaga min 750mg/r na calej lini po odpaleniu turbo ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 12:00:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
alukard napisał(a):
odnosnie LMM
kiedy przeplywka w AFN jest padnieta ??(przyjmujac ze turbo daje te 1950mbar)
jezeli nie osiaga min 750mg/r na calej lini po odpaleniu turbo ??


kiedy obcina gnoj ... [choc to tez nie zawsze swiadczy o jej upadłości ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 12:00:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Odpowiedz na pytanie kiedy LMM zle mierzy... masz w temacie o diagnostyce :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 12:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
spanky napisał(a):
alukard napisał(a):
odnosnie LMM
kiedy przeplywka w AFN jest padnieta ??(przyjmujac ze turbo daje te 1950mbar)
jezeli nie osiaga min 750mg/r na calej lini po odpaleniu turbo ??


kiedy obcina gnoj ... [choc to tez nie zawsze swiadczy o jej upadłości ;) ]


no to napisalem ze zakladajac ze turbo dmuchajak powinno to nic innego nie powinno miec wplywu ?? oczywiscie np zatkany kat ??? (ktory ma wplyw na turbo i co za tym idzie na lmm ??? )
czy kat wtrysku tez odpowiada za lmmm bo moim zdaniem lmm daje sygnal pompie a nie pompa lmm ??

chce troche liznac wiedzy na temat mojego AFN (temu tyle pytan :) )zeby poniekad samemu przeanalizowac logi a pozniej podzielic sie nimi z wami :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 13:42:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
jaki kąt wtrysku ? statyczny czy dynamiczny ?
kąt wtrysku czy kąt wyprzedzenia wtrysku ??
:): :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 13:49:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
przemik napisał(a):
jaki kąt wtrysku ? statyczny czy dynamiczny ?
kąt wtrysku czy kąt wyprzedzenia wtrysku ??
:): :):


ja sie dopiero ucze ;(
a ty na sile chcesz zebym sie wszystkiego nauczyl w 1 dzien :):
a czy ktorykolwiek ma znaczenie ??
statyczny to ten ktory ulatwia odpalanie ?? :peace:

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 19:01:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
alukard napisał(a):
statyczny to ten ktory ulatwia odpalanie ?? :peace:


widze ze robisz postepy :peace:
EOT

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2008 19:51:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
przemik napisał(a):
alukard napisał(a):
statyczny to ten ktory ulatwia odpalanie ?? :peace:


widze ze robisz postepy :peace:
EOT


no dobra stayczny mierzymy w 000 Bs pozycja 2

a dynamiczny to 004 w logach dyn ?? jak go czytac ??

tylko nie pisz ze kolejne zadanie :-)

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: