duzy28 napisał(a):
wciskam sobie czerwony czyli gorace daje ma max i nie leci cieple,mruga tylko da nioda od,,OUT..., daje na econ. na auto i nie ma zmiany, wiec co jest wedlug ciebie? przycis REC do czego sluzy i klime jak wlaczyc bo te nie bardzo wiem.
- możesz mieć niesprawny zawór pneumatyczny otwierający obieg do nagrzewnicy - wtedy nagrzewnica jest zimna i nie grzeje
- przycisk REC: recyrkulacja powietrza we wnętrzu, po wciśnięciu zamyka klapę powietrza z zewnątrz, otwiera klapę za schowkiem (masz u mnie piwo, jesli działa....)
- jeśli mruga dioda przy OUT TEMP to oznacza błąd klimatronica. Możesz ten błąd bardzo łatwo odczytać w pierwszym kanale diagnostycznym (niech zgadnę masz stary sterownik typu "radio", po lewej przyciski czerwony i niebieski , na dole rząd czarnych przycisków, po prawej suwak *C/*F i OUT TEMP)
Przyczyn błędu może być setki - od źle wciśniętej jakiejś wtyczki (jest ich kilka), poprzez przetarcie wiązki, aż po zjaranie sie elektroniki w sterowniku.
- klimę włączasz przyciskiem AUTO, BI-LEV lub klawiszem z symbolem "szyba"
Klima włącza się również w tryb AUTO, jesli przy wyłączonym klimatronicu wciśniesz przyciski czerwony lub niebieski
Ale znając opis druciarstwa skrzyni, obawiam się, że raczej nie ruszy....
duzy28 napisał(a):
za auto dalem 5300, tragedi nie ma
No więc JEST TRAGEDIA - posiadanie Audi V8 i jazda z duszą na ramieniu i pytaniem "kiedy 3ci bieg powie pa pa" to trochę nie tak....
Co do ceny - za 3 tysie więcej można mieć takie auto "
nie wymagające wkadu finansowego" - jak to piszą w ogłoszeniach. Nie chcę być złym prorokiem, ale dobrze byłoby mieć gdzieś poloneza.
A na śląsku w Audi V8 biegli są między innymi Mauzer i Rodzynek
Nudas, Emcior i Arthur z Krakowa oświecą cię co do zmiany tarcz UFO na zwykłe
trzymam kciuki.