Witam Panów
rzeczywiście bardzo fajny sposób i przydatna instrukcja żeby sobie nie zawracać głowy z rozrządem, niestety jest jedno małe ALE
Mianowicie, wszystko jest ok kiedy "kolanko termostatu" które jest w naszym silniku jest takie jak na fotkach w PDFie, jednak cała sprawa się komplikuje kiedy owe kolanko ma od góry również ściankę osłony rozrządu tak jak ze spodu. A jesli w naszym silniku będzie takie własnie kolanko które i z dołu i z góry jest zabudowane - z naszego szybkiego wymienienia termostatu LIPA bo nie będzie się dało wysunąć kolanka termostatu w dół.
Własnie taki przypadek miałem w moim silniku z 1992roku, musiałem zrzucić rozrząd jednak jak zakładałem spowrotem założyłem już kolanko ze starszego silnika w którym sytuacja jest taka jak w opisie z tego tematu.
Warto zaznazyć że może się taka opcja trafić każdemu z tych którzy chcą sobie łatwo szybko wymienić termostat, a okaże się że nic się nie da zrobić bez zdjęcia rozrządu
Jak ktoś ma pytania to proszę ewentualnie walnę foto takiego kolanka z dwiema ściankami żeby było wiadomo o co chodzi.