Bartek111 napisał(a):
ponieważ jestem zainteresowany ta eska ale żeby ja zobaczyć musiał bym jechać 350 km w jedna stronę, a nie chcę opierać się tylko na zapewnieniach właściciela ze wszystko ok i dlatego potrzebuje wszelkim informacji o stanie tego autka.
Witam. W aukcji nigdzie nie jest napisane że WSZYSTKO jest OK. Jak jesteś zainteresowany to wypadało by zadzwonić i spytać się o auto .
Jeżeli chodzi o eksploatacje to mam to auto prawie 4 lata (pierwszy właściciel w Polsce) i wiem jak trzeba się z nim obchodzić. Samo to że NIE MA GAZU coś o aucie świadczy tylko Pb98. To że się pociska czasem to normalna sprawa (po to się kupuje takie auta), dlatego zalecany olej do tego silnika to 10w60, świece platynowe itd.
Jeżeli chodzi o wady to turbo K-26 jest do regeneracji lub wymiany - dymi na zimnym puki się nie rozgrzeje ,brak chłodnicy klimy ( rozszczelniła się) w to miejsce ma iść jakiś IC, pewnie jeszcze jakiś detal się znajdzie.
Jeżeli chodzi o przód od S6 to miałem stłuczkę : połamany zderzak, zagięty róg maski i błotnika lampa z kierunkiem. Dlatego przód jest od S6 (kosmetyka), tył
był już taki jak kupowałem.
Sporo części jest nowych nie chce mi się tego wypisywać bo jak o tym pomyśle to głowa zaczyna boleć.
Jeżeli chodzi o przebieg to na liczniku ma niecałe 180000. Sam w to trochę nie wieże ale, w książce serwisowej jest udokumentowane 98 tyś. w 99r . jak kupiłem auto miało na blacie 145 tyś. stało bez tablic (czyli nie było jeżdżone) chłop w hangarze miał S2,moją S4, 200 20v avant jakieś dwa Lotusy i jeden jakiś zabytek ,więc gość też musiał się trochę znać na autach mam nawet jego wizytówkę jak ktoś chce.
Oczywiście auto idzie tak jak stoji ,czyli nic nie wyciągam.
Jeżeli ma ktoś jakieś pytania to proszę dzwonić 609-229-082
''Czyli uważacie ze warto zaryzykować i pogonić tyle km żeby ja zobaczyć, bo znalazłem jeszcze coś takiego
http://pl.youtube.com/watch?v=Q6uXJQNf8HQ''
Jeżeli chodzi o to to akurat dobrze świadczy o samochodzie .Nie każde S4 wciąga GOLFA SYNCHRO VR6 + kompresor