rob555 napisał(a):
Oj Panowie...
Szkoda ze nie napisal kto robil soft bo by bylo wsio jasne.
JA ROBILEM !!!!!!!!
I wyjasne pare kwesti :
- rozrzad ustawiony jest POPRAWNIE (kat synchronizacji jest specjalnie na lekko "-" zrobiony
- sztange rozkrecilem bo AWX lubia miec boosty w gornych zakresach obr na wysokim biegu. Nie pierwszy on nie ostatni ! Takie suszarki. Ta turbina tylko to potwierdza. Klient chcial miec moc do konca wiec nie zdejmowalem mu za duzo paliwa na gorze. Zostal poinstuowany ze dlugotrwala jazda z na V bieg z butem podlodze moze sie skonczyc zle !! Pytalem sie czy chce bym mu paliwem turbo wysterowal (czyli zdjal) powiedzial ze czesto nie gania Vmax a zalezy mu na przyspieszeniach na poszczegolnych biegach.....wiec bez teorii spiskowych. Klientowi bylo malo na bezpiecznym sofcie...chcial mocniej ma mocniej
Skoro teodor2424 uwazasz ze cos zle skrecilismy to przyjedz poprawimy. Jednak uwazam ze to Ty krecac sie po warsztacie i nad głowa Krystiana mogles cos zle dokrecic bo sam sie za to zabierales a nie powinienes ! Przypominam Ci tez o ksenonach i kwesti kilkukrotnego wymontowywania lamp a pozniej pasowania na linijke.....bo takie miales zyczenie Jak o godz 20 zamiast skladac auto pasujesz co do mm lampy bo klientowi zachcialo sie przetwornice zmieniac to mozna cos zle skrecic... .przyjedz poprawimy.
Nikt tu na forum nie pomoze Ci w tej kwesti ...
Pierwsza kwestia:
czas pracy i umówienie klienta, krótko:
Żona potrzebuje auto każdy dzień od 7 do 20 na dojazd do Gdańska 60km,
termin usługi: poniedziałek godz na tel.
Dzwonię o 7 nikt nie odbiera więc co mi pozostaje zabieram się z żoną, dzwonię o 10 "dzisiaj nie da rady problemy zdrowotne" ok zrozumiałem, zdrowie najważniejsze, poszlajam się gdzieś po Gdańsku do tej 20. No nic umówimy się na wtorek godzina na tel. OK. myślę stracony dzień w gdańsku w domu tyle roboty a jeszcze jutro trzeba jechać. No ale trudno.
o godzinie 14:30 tel. " możesz przyjechać zrobimy" Pozytywna wiadomość tylko że dojazd do was to znowu z 20km. Ale OK jadę.
I właśnie tu cały PROBLEM.
Czas goni a roboty dużo więc złość rośnie.
Kąt synchronizacji:
Jedni mówią że powinien być na "0" bezwzględnie inni że lekko przestawiony w silniku z chipem.
Gdzie leży prawda???
Sztanga turbiny:
jedni mówią że się przy chipie nie rozkręca inni że jest potrzeba regulacji.
Kto ma rację???
Instrukcja jazdy na V biegu:
tak zostałem teoretycznie i praktycznie poinstruowany o jeździe z full butem na V biegu.
Tylko co by było gdybym logi robił na V biegu !!!!???? pewnie jeszcze większe przeładowanie.
A logi są na IV biegu gdzie jak koledzy stwierdzili przeładowanie też nie wróży niczego dobrego.
Jazda V-max
Nie jeżdzę tak często, może raz na 2 miechy(brak takich ulic)
Nie rozumiem tego:
rob555 napisał(a):
....
Klientowi bylo malo na bezpiecznym sofcie...chcial mocniej ma mocniej...
co rozumiesz przez bezpieczny soft?? SERYJNY??
Jak chciałbym seryjny to bym nie robił chipa.
A ponoć Chipy są w pewnych granicach bezpieczne dla silnika i podzespołów,
No i o taki rodzaj Tuningu mi chodziło.
Przecież o tym mówiłem że nie chcę na MAXA tylko BEZPIECZNIE.
Pomoc w warsztacie nie wskazana:
Pomagałem bo widząc jaka jest godzina i mając trochę pojęcia o rozkręcaniu przodu A6 (robiłem to w poprzednim kilkanaście razy) chciałem pomóc by było szybciej, gdybym przeszkadzał to Krystian na pewno od razu by mi powiedział, a wkurw ze względu na późną porę był ogromny.
Ksenony-zenony utrapienie z CB.
Umowa była taka że wyjmujecie lampy ja daję je do roboty waszym kolegom sąsiadom i wszystko jest jasne, ale to oni spaprali robotę wstawiając przetwornice które zakłócały niemiłosiernie radio CB a umowa z nimi była jednoznaczna "próbujemy aż do skutku różne przetwornice żęby nie było szumów.
Z tego się nie wywiązali i sam musiałem na własną rękę w pośpiechu zamieniać przetwornice a przez to Krystian i Rob musieliście czekać.
No tak wszystkiego panowie od ksenonów nie są w stanie przewidzieć że trafi się kumaty koleś który miał już do czynienia z zenonami i CB i nie da sobie wmówić że założyli najlepsze przetwornice i lepszych już nie ma.
A jednak się znalazły i OT wielkie zaskoczenie panów xenonów
No nie możliwe że te nie zakłócają??
Montaż lamp:
Z linijką nikt nie chodził
Sytuacja:
Zderzak zdjęty lampy przykręcone, tylko jak??:
A no prawa wystaje kierunek ok 1cm za błotnik a w lewej schowana za błotnik ok 0,5cm więc tego tak bym nie zostawił tym bardziej że po założeniu zderzaka w domu bym już nie doszedł do dolnej śruby. Wziąłem Torxa i sam w 2 min ustawiłem lampy ot cała historia.
Dziękuję za uwagę i na pewno zawitam na regulację softu ewentualnie turbiny do Ciebie Robert. A w kwestię spasowania elementów pobawię się sam w domu na spokojnie.