.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 11:58:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 tdi AFN] Logi do oceny
PostNapisane: 24.paź.2008 23:27:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Witam!
Prosze o ocene logów.
Samochód jak w opisie.
a) Próba statyczna:
Grupy Normalnie
-000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb03e7733ee631e6.html

-001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f774f76abb56df19.html

-003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cdcf652cee0207b0.html

-004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72e1ae9bdbccefbd.html

-007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00f8c65a1d33e61d.html

-013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ed1832e7c20edab.html

Grupy Basic Settings:

-000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ddf53709a48bb10d.html

-003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63e21a4b56f05f65.html

-004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba11dfb3be3d85b5.html

-011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e88ce1fa613bb5a.html

b) Próba Dynamiczna

-000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f6c33a71cbb0fa6.html

-001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/904fc90579fdee3c.html

-003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28cd9c70f0cdb07f.html

-004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4790e9cfea6b089.html

-008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e1b0a13fad24b0a.html

-010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4492a2be3be78560.html

-011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77f9231299709380.html

Dzieki i poradzcie czy jest cos do zrobienia czy raczej ok?
Jedynie co zauwazam to ze troszke zaczal mi ostatnio przykapcac przy okolo 3000 rpm wzwyz...i szukam co zrobic by sie tego pozbyc (dym wg mojego oka wyglada na siwy).

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:07:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
termostat ok
lmm do czyszczenia
turbo do akceptacji
statyczny katy wtrysku do delikatnej poprawy
wtryski raczej ok
dawki paliwa ok
egr zaslepiony ??

jak cos zle napisalem koledzy poprawia :peace:

pozdrawiam

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Ostatnio edytowano 25.paź.2008 21:16:03 przez alukard, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:13:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
poza zablokowanym/uszkodzonym EGR jest ok

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:16:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Wlasnie tak myslalem ze przeplywka sie konczy, ale postaram sie jutro wyczyscic :] jeszcze ciekawi mnie czy moze miec wplyw na to EGR- bo zauwazylem ze "wysadza olej" na laczeniu zaworka EGR do kolektora dolotowego...?
Kat wtrysku mialem niedawno robiony i w VAG-u pisze: PERFEKCYJNY :P wiec nie wiem czy faktycznie?
Wlasnie dawki mnie bardzo tez interesuja bo jak juz wczesniej zaznaczylem troszke przykapca na siwo (szczegolnie widoczne jak ktos za mna jedzie).
Dzieki tymczasem :)
Pozdr

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:20:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
egr nie ma nic do tego

egr robi mozna powiedziec tworzy poduszke powietrzna amortyzuje detonacje :) wtedy silnik mieekcej pracuje i zeby bylo mniejsze zanieczyszczenie :)

ale lmm jeszcze nei obcina dawek paliwa ??

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
gustav200 napisał(a):
poza zablokowanym/uszkodzonym EGR jest ok


Czy to widac na logu statycznym 003? to mnie wlasnie ciekawilo od czego takie przeklamania...

alukard napisał(a):
ale lmm jeszcze nei obcina dawek paliwa ??


Jest jakby troszeczke slabszy niz jakies 2kkm. Wtedy bez najmniejszego problemu "polykalem" BMW 318 Ci 118 KM i zostawialem z tylu, a teraz jade rowno z nim...

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:27:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zostaw przepływkę w spokoju , ile masz nalatane ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Ostatnio edytowano 25.paź.2008 21:30:28 przez Gustav, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:29:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
gustav200 napisał(a):
zostaw przepływkę w spokoju , ile masz nalatane ?


na liczniku jest 198 kkm. z 3kkm temu wymienialem sprzeglo wiec wg mnie raczej rzeczywisty.

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 21:30:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
klasyczna nieszczelność , szukaj dziurki za turbina , przed kolektorem ssącym bądź przy łączeniach chłodnicy powietrza [czyt. IC]

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2008 22:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
gustav200 napisał(a):
klasyczna nieszczelność , szukaj dziurki za turbina , przed kolektorem ssącym bądź przy łączeniach chłodnicy powietrza [czyt. IC]


Jutro zaraz z rana poprzygladam sie wszystkim opaskom i wezom...moze cos bedzie...

Dzieki tym czasem!

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 13:51:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zadam pytanie z innej beczki....
Kiedy ostatnio wymieniales filtr powietrza ?

Co do EGR - przed zalogowaniem 003 Basic Settings silnik nie za dlugo chodzil na wolnych obrotach ?

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 15:28:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
Filtr powietrza wymieniony 3 dni temu. Po zlogowaniu kazdej grupy przejechalem sie autkiem po 500 m wiec nie powinno to miec wplywu. Moze wiec zawor jest uszkodzony? Jak myslisz?

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2008 21:37:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
lukaszjanosz napisał(a):
Filtr powietrza wymieniony 3 dni temu. Po zlogowaniu kazdej grupy przejechalem sie autkiem po 500 m wiec nie powinno to miec wplywu. Moze wiec zawor jest uszkodzony? Jak myslisz?


Wobec powyzszego:

przeplywka do czyszczenia/wymiany
EGR - do wyczyszczenia/odblokowania.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2008 13:04:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
dzieki wszystkim.

Pozostaje mi wiec zrobic co radzicie i zlogowac jeszcze raz odpowiednie grupy.

Pozdrawiam!

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 12:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
przemik napisał(a):
EGR - do wyczyszczenia/odblokowania.


Myslisz ze z tym zaworkiem moze miec zwiazek pompa podcisnienia?bo jak nacisne kilka razy hamulec to jakby slabszy byl,a klocki i tarcze wymienione na nowe,takwiec dlatego mysle ze pompa moze byc slaba...

Dzieki!

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 12:43:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
EGR i pompa vacum - to dwie rozne sprawy...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 13:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
przemik napisał(a):
EGR i pompa vacum - to dwie rozne sprawy...


To ze zupelnie co innego to ja wiem,ale czy EGR nie jest sterowany podcisnieniem?jesli jest slaba pompa podcisnienia to i moze nie radzi sobie ze sterowaniem EGRu?dobrze mysle?czy moze EGR bierze podcisnienie z czegos innego?

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 16:08:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
lukaszjanosz napisał(a):
przemik napisał(a):
EGR i pompa vacum - to dwie rozne sprawy...


To ze zupelnie co innego to ja wiem,ale czy EGR nie jest sterowany podcisnieniem?jesli jest slaba pompa podcisnienia to i moze nie radzi sobie ze sterowaniem EGRu?dobrze mysle?czy moze EGR bierze podcisnienie z czegos innego?


z czego innego :)

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 18:53:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2008 21:18:26
Posty: 55
Lokalizacja: CORK Irlandia
alukard napisał(a):
lukaszjanosz napisał(a):
przemik napisał(a):
EGR i pompa vacum - to dwie rozne sprawy...


To ze zupelnie co innego to ja wiem,ale czy EGR nie jest sterowany podcisnieniem?jesli jest slaba pompa podcisnienia to i moze nie radzi sobie ze sterowaniem EGRu?dobrze mysle?czy moze EGR bierze podcisnienie z czegos innego?


z czego innego :)


a z czego...bo w sumie to by mnie to interesowalo...? :)

pozdro!

_________________
Bylo:
Muscel M461 3 litry Mercedes, 1974
Ford Sierra 2.3 litra D => swap 2.8 V6, 1984
Renault Laguna 2.0 litra, 1995
Ford Mondeo 2.5 litra V6, 1999
Renault Laguna 1.6 litra, 2002
Audi A6 C5 1.9 TDI AFN, 1998
Audi A2 1.4 benzyna, 2000
Mercedes C180 W202 1999
Mercedes C200 Kompressor W203 2002

Jest
Volkswagen Passat B3 1.9 TDI AHU, 1999
Mercedes 220 D W110 1965 Fintail "Skrzydlak"
Mercedes C220 CDI W203 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: