.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 20:37:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 00:14:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
mariuszj0808 napisał(a):
pytanko ile w pl kosztują przewody do esy bosch sztuk 10 ?
i czy ktoś robi troszke tańsze ale nie gorsze ?


Ja mam nówki bosha. Kosztują jedyne 1700zł. W ASO dla porównania za sztukę się płaci 200zł/szt. Zapytaj ando1414, on brał od polskiego producenta JANMOR. Do swojej V8 kupował ale coś mi się wydaje, że nie wypróbował ich :diabel:

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 09:06:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
sentech - działa nie mam problemów

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 10:23:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
rado napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
pytanko ile w pl kosztują przewody do esy bosch sztuk 10 ?
i czy ktoś robi troszke tańsze ale nie gorsze ?


Ja mam nówki bosha. Kosztują jedyne 1700zł. W ASO dla porównania za sztukę się płaci 200zł/szt. Zapytaj ando1414, on brał od polskiego producenta JANMOR. Do swojej V8 kupował ale coś mi się wydaje, że nie wypróbował ich :diabel:


wypróbowałem!

mogę słabo pamiętać ale
bosch ok 1200
janmor ok 680
sentech ok 480
dokładnie sprawdzisz na stronkach producentów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2008 19:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czemu próbowałeś aż 3y komplety?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 08:30:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
maciu napisał(a):
czemu próbowałeś aż 3y komplety?


niee
kupiłem janmora tylko rado pisał, że nie wypróbowałem

tak na prawdę wic nie jest w kablach tylko w fajkach - nie wiem czy można kupić kable na metry ale na dziś tak bym zrobił - dał ori fajki i nowe kabelki cięte z metra - tak robi i janmor i sentech i bosch
ewentualnie kupić dwa zestawy kabli do innego auta (problem będzie z tymi długimi) i przełożyć fajki :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 15:27:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2008 21:58:39
Posty: 8
Kolego a gdzie znajde silniczek krokowy? wiem mniej więcej jak powinien wyglądać, tylko gdzie jest pod machą?
u mnie tez czasem na rozgrzanym silniku sie to pojawia i bez deszczu ale jak mokro to sie nasila.
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2008 19:20:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ask napisał(a):
Kolego a gdzie znajde silniczek krokowy? wiem mniej więcej jak powinien wyglądać, tylko gdzie jest pod machą?
u mnie tez czasem na rozgrzanym silniku sie to pojawia i bez deszczu ale jak mokro to sie nasila.
pozdro

chodzi ci o krokowy gdzie jest w esie czy w aah 2.8 bo jezeli w aah to jest od strony podszybia po lewej stronie w esie jest z przodu

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 01:05:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Nowe okoliczności sie pojawiły. Nauczyłem sie to kontrolować!
Od dwóch dni objaw występuje bez deszczu, po nagrzaniu silnika, a konkretnie po mocnym depnięciu. Mogę jeździć na niskich obrotach, bez mocnego deptania gazu i silnik działa bez zarzutu. Jedno skrzyżowanie sprintu i zaczyna kuleć -standardowo - śmierdzi niedopalona mieszanką, jedzie normalnie tylko kiedy gaz do oporu, przerywa, krztusi się nie wchodzi na obroty itp.

Ale teraz najciekawsze: Jak się pojawia objaw, to gaszę silnik na sekundkę, odpalam i jak ręką odjął. Tzn u mnie nie ma stacyjki, samochód gasi się przełącznikiem odcinającym jakieś zasilanie od komputera. W momencie kiedy występuje objaw, gaszę silnik podczas jazdy, zapalam i wszystko gra, dopóki znowu nie pogonię mocniej.

Myslę, że można spokojnie przyjąć, że wina lezy po stronie układu elektronicznego i że WN nic do tego nie ma. Teraz pytanie do znawców zasad działania kompów i czujników i tych co zęby zjedli na róznych przypadłościach tych instrumentów. Co się pie...oli? czy może być tak, że któryś czujnik sie zawiesza (np potencjometr przepustnicy) a po odcięciu zasilania ECU wraca do normy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 10:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
czemu próbowałeś aż 3y komplety?


niee
kupiłem janmora tylko rado pisał, że nie wypróbowałem

tak na prawdę wic nie jest w kablach tylko w fajkach - nie wiem czy można kupić kable na metry ale na dziś tak bym zrobił - dał ori fajki i nowe kabelki cięte z metra - tak robi i janmor i sentech i bosch
ewentualnie kupić dwa zestawy kabli do innego auta (problem będzie z tymi długimi) i przełożyć fajki :peace:

to ile jeszcze kosztują fajki ?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 16:28:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mariuszj0808 napisał(a):
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
czemu próbowałeś aż 3y komplety?


niee
kupiłem janmora tylko rado pisał, że nie wypróbowałem

tak na prawdę wic nie jest w kablach tylko w fajkach - nie wiem czy można kupić kable na metry ale na dziś tak bym zrobił - dał ori fajki i nowe kabelki cięte z metra - tak robi i janmor i sentech i bosch
ewentualnie kupić dwa zestawy kabli do innego auta (problem będzie z tymi długimi) i przełożyć fajki :peace:

to ile jeszcze kosztują fajki ?


krótkie takie zeby sie schowały pod pokrywami majątek, długie
(np 7A) są tanie jak barszcza działają tak samo

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 20:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
maciu napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
ando1414 napisał(a):
maciu napisał(a):
czemu próbowałeś aż 3y komplety?


niee
kupiłem janmora tylko rado pisał, że nie wypróbowałem

tak na prawdę wic nie jest w kablach tylko w fajkach - nie wiem czy można kupić kable na metry ale na dziś tak bym zrobił - dał ori fajki i nowe kabelki cięte z metra - tak robi i janmor i sentech i bosch
ewentualnie kupić dwa zestawy kabli do innego auta (problem będzie z tymi długimi) i przełożyć fajki :peace:

to ile jeszcze kosztują fajki ?


krótkie takie zeby sie schowały pod pokrywami majątek, długie
(np 7A) są tanie jak barszcza działają tak samo

tak tylko ja pewnie serwis przywitam ,jaka jest cena krótkiej ,albo wydłubie na szrocie od 100 jak bendą takie jak trzeba i zapłace 5 funtów

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Ostatnio edytowano 31.paź.2008 21:16:02 przez mariuszj0808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 21:15:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mariuszj0808 napisał(a):
tak tylko ja pewnie serwis przywitam


czemu?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 21:19:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
maciu napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
tak tylko ja pewnie serwis przywitam


czemu?
bo w uk to znalezć coś do esy to prawie jak piątka w totka

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2008 21:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
konradviper napisał(a):
...


zapytaj tego który upychał u ciebie elektrownie pod maske ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2008 17:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Znaczy siebie mam spytać?
Czy tego gościa, który mi pokazał cztery kabelki, do których trzeba podpiąć plus i jeden minus?


No może coś się wyjaśni jutro. Jadę podmieniać graty na próbę.

Jeszcze jedno spostrzeżenie mam. W momencie kiedy pojawia się "objaw" to żeby utrzymać silnik przy zyciu trzeba albo trzymać gaz do końca, albo pompować pedałem. Kiedy pompuję pstryka mi przekaźnik od... od czegoś - to jest jedyny przekaźnik w wiązce silnika umieszczony gdzieś pomiędzy ECU a silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 15:40:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
konradviper jak już dojdziesz co to było daj cynk. Mamy tą samą usterkę. Ja również jak pompuje gazem to silnik utrzymuje przy życiu. Lub tak jak piszesz gaz w sam spód.
Ja już nie mam siły. Generalnie chyba zmienię auto na nowsze i zaczynam się rozglądać za A8 3.3.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 19:44:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
Dziś znowu robiłem testy i oto wynik...
Silnik zaczyna się krztusić tylko jeśli się go przeciągnie na wys. obrotach (powyżej 4-4,5tys) to potem nie chce się wkręcać i kaszle - no nie da się jechać. Objaw ustępuje dopiero po zatrzymaniu silnika i ponownym uruchomieniu i nie chodzi tu o odcięcie prądu, tylko o fizyczne zatrzymanie silnika.
Jeśli podczas kasłania wysprzęglę to zgaśnie, wtedy uruchamiam go ponownie sprzęgłem i działa dopóki nie pociągnę go na wysokich obrotach.
Natomiast jeśli podczas kasłania zgaszę tzn wyłączę prąd a silnik napędzany przez koła będzie nadal pracował to po włączeniu prądu nadal będzie kasłał.

Rozumiecie cos z tego? Bo ja wcale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 22:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
konradviper napisał(a):
Dziś znowu robiłem testy i oto wynik...
Silnik zaczyna się krztusić tylko jeśli się go przeciągnie na wys. obrotach (powyżej 4-4,5tys) to potem nie chce się wkręcać i kaszle - no nie da się jechać. Objaw ustępuje dopiero po zatrzymaniu silnika i ponownym uruchomieniu i nie chodzi tu o odcięcie prądu, tylko o fizyczne zatrzymanie silnika.
Jeśli podczas kasłania wysprzęglę to zgaśnie, wtedy uruchamiam go ponownie sprzęgłem i działa dopóki nie pociągnę go na wysokich obrotach.
Natomiast jeśli podczas kasłania zgaszę tzn wyłączę prąd a silnik napędzany przez koła będzie nadal pracował to po włączeniu prądu nadal będzie kasłał.

Rozumiecie cos z tego? Bo ja wcale


Od początku mi się zdawało, że to raczej coś z zasilaniem paliwa.
Tylko co?

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2008 23:40:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
Ja się muszę przyznać że z dwa razy brakło mi paliwa w baku. Czyżbym zajeździł pompę? No i czy pompa może sprawiać takie właśnie problemy???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2008 00:02:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
A ja dziś postanowiłem zrobić sobie troche porządku w kablach od ECU i pospinałem je ładnie, komputer też przykręciłem porządnie.
I się naprawiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: