.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 12:26:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8 3,6] problem z odpalaniem na gorącym oraz spore spalanie
PostNapisane: 06.lis.2008 14:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 08:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: slask
witam nie wiem czy to problem i powinienem sie juz martwic ale napisze jak jest. Mianowicie zimny silnik zapala fajnie bez zadnego ale, natomiast jak sie zagrzeje musze troche dluzej pokrecic rozrusznikiem i wtedy gada.Druga sprawa to spalanie benzyny,znika w mgnieniu oka, bo chcialem dodac iz moje ,,cudo,, zapala na benzynie po jakims 1km sie przelacza na gaz, cieply to od razu, wiec rozruch jest tylko na benzynie. Podkusilo mnie i pojechalem pod kompa. Wyskoczyl jeden doslownie blad: USZKODZONY CZUJNIK PREDKOSCI OBROTOWEJ.Blad zostal wykasowany, ale po zapaleniu auta wyskoczyl znowu. Wedlug was chodzi o ,,impulsator,, czyli czujnik polozenia walu??i on ma taki duzy wplyw?!aha obroty na w granicach 700-800 to chyba tez troche za male jak na v8

edit by Buba: po pierwsze nie krzycz. Po drugie FAQ i poprawne tytułowanie wątków bo skąd mamy wiedzieć jakie to auto ? Nie widać na forum, że Twój temat zasadniczo różni się od innych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 15:26:41 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Obroty 750 są normalne

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 16:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
Może być czujnik położenia wału i stąd kłopot z odpalaniem.
Co do spalania, to chyba musisz się przyzwyczaić. U mnie też znika paliwo w mgnieniu oka :D i na dodatek nie mam gazu. Nie pytaj mnie nawet ile kosztuje mnie wyjazd nad morze :D :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 17:46:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 08:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: slask
mialem kiedys v12 takze nic mnie nie zdziwi, bo 20 to na zawolanie, takze cos za cos.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 18:25:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
jeśli vagowałeś na zgaszonym silniku to norma - zawsze wyskakuje ten błąd
obroty ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 18:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.paź.2008 08:41:51
Posty: 25
Lokalizacja: slask
skoro kolega taki obczaskany w tym to moze wiesz tez czy da sie jakos taki czujnik sprawdzic luzem, bo nalazlem takie czujniki w schowku wiec ktos cos wymienial.

to prawda. podłączał mi na zgaszonym motorze i wyskoczyl ten blad, skasowal go, ja zapalilem silnik , pochodzil troche i znowy blad wyskoczyl tak wiec co dalej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 23:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Moja V-ka posiadala też taki problem. Zimny - pyk! i pali a gorący trzeba było kręcić i kręcić.... A były i przypadki że trzeba było postać i dopiero odpalił.

Mam dobrego mechanika od silników, który poradził sobie z tym w prosty sposób. Dobral się do czujników ( są 2 koło siebie identyczne) wyjął z silnika i podlączyl do oscyloskopa. "Pojeździł" jakimś kawalkiem metalu przed czujnikiem i impuls byl ok. Potem podgrzał czujnik w gorącej wodzie i znów to samo a czujnik d..a. I na podstawie takich prostych obserwacji można było 100% stwierdzić usterkę :peace:

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2008 20:05:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 20:32:31
Posty: 19
Lokalizacja: Sopot
kolego odkręć plastikową osłonę z silnika, odepnij wężyk od pociśnienia w zaworze ciśnienia ( wszystko na zgaszonym ale ciepłym silniku), jężeli po 3-5 minut zacznie się sączyć benzyna to czujnik podciśnienia do wymiany na 100%, miałem to u siebie w A8-4,2, 95r. Wymieniasz na nowy i po kłopocie, pali od kopa za każdym razem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: