.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 11:05:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c3] dziwne zachowanie sprzęgla przy ruszaniu
PostNapisane: 05.lis.2008 22:52:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
:607:
Mam od pewnego czasu taki problem:
Gdy ruszam podczas puszczania sprzęgła, gdy sprzęgło zaczyna "brać", mam kilka drgawek, po czym zasprzęgla poprawnie. Problemu nie ma gdy:
- ruszam mega delikaaaaatnie (bez gazu)
- ruszam na sporym gazie
- silnik jest ciepły
- zmieniam biegi z I na II i wyżej oraz przy redukcji
Tarcza / docisk / łoż. wyciskowe nowe (7 miesięcy), wysprzęglik nowy (1 tydzień)
Any suggestions?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 00:47:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
A nie miałeś rowków na powierzchni koła zamachowego? To jest klasyczny objaw tarczy nie przylegającej równo do koła lub docisku - jak docisk dociska jest oki, ale przy częściowym wysprzęgleniu łapie przyczepność szarpnięciami... Niby nieszkodliwe, ale denerwujące. Nic nie stwierdzisz bez wyjęcia skrzyni, więc żyj z tym albo wskakuj w kanał :)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [c3] dziwne zachowanie sprzęgla przy ruszaniu
PostNapisane: 06.lis.2008 04:30:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
cygaro-avant napisał(a):
:607:
Mam od pewnego czasu taki problem:
Gdy ruszam podczas puszczania sprzęgła, gdy sprzęgło zaczyna "brać", mam kilka drgawek, po czym zasprzęgla poprawnie. Problemu nie ma gdy:
- ruszam mega delikaaaaatnie (bez gazu)
- ruszam na sporym gazie
- silnik jest ciepły
- zmieniam biegi z I na II i wyżej oraz przy redukcji
Tarcza / docisk / łoż. wyciskowe nowe (7 miesięcy), wysprzęglik nowy (1 tydzień)
Any suggestions?


Marcin, bez MF się nie obejdzie :)

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 20:38:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
wordeck napisał(a):
To jest klasyczny objaw tarczy nie przylegającej równo do koła lub docisku - Pozdrawiam

A czy może mieć to coś wspólnego z faktem, że przez pewien czas jeździłem z cieknącym wysprzęglikiem?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 20:46:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Mogłeś zaoleić tarczę i docisk, a w konsekwencji przypalić okładzinę.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron