.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 17:19:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2,3E] problem z odpaleniem
PostNapisane: 10.lis.2008 23:03:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
Witam.
mam problem. mam setke c4 2,3E lpg, do dziś byłe wszystko ok z samochodem. podjechałem pod dom i nie moge odpalić samochodu... silnik kręci ale nie może zaskoczyć. a jak mu się uda razazy zaskoczyć to od razu gaśnie.

co to może być? silniczek krokowy? coś innego? nie znam się na silnikach

jeśli ktoś zna ten problem bardzo proszę o radę. autko jest mi bardzo potrzebne a kompletnie nie wiem co się z nim stało ;(

HELP

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 17:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Napisz czy problem występuje na benzynie czy na lpg. Kiedy ostatnio wymieniałeś kable, świece, itd. wiadomo o co chodzi, ale chwile chodzi i gaśnie?! jak na gazie jara to stawiam na przepływomierz, sprawdz czy słychać pompkę paliwa może miałeś za mało benzyny i się zawiesiła albo spaliła powodów może być mnóstwo więc opisz coś więcej Pozdrawiam. a jak krokowy to na gazie by chodził


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 21:04:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
pompa działa bo pompuje. nie odpala ani na gazie ani na benzynie. dosłownie kręci i raz na pare zaskoczy i od razu gaśnie. lpg założyłem jakieś 1,5 może 2 tyg temu i wszystko było ok aż do wczoraj. ten silnik ma tendencje do strzelania i mój właśnie strzelił ttylko że ja tego nie słyszałem. dziś dopiero zobaczyłem dziure w macie wygłuszajecej maske. ale mam taka klapkę która ma zapobiegac rozszczelnieniu się gum z dolotu. i nie powinno się nic dziać nawet po strzale ale nie odpala. świece nie wiem kiedy były wymieniane bo mam auto od czerwca i jak narazie wymieniłem rozrzad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 21:38:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sie.2008 16:12:35
Posty: 20
Lokalizacja: lublin
Czyli przepływomierz ściągnij gumę zobacz talerzyk czy jest prosty pewnie nie ale mogło rozerwać obudowę filtra pow. i niema ciśnień na które ten silnik jest bardzo czuły no i przepustnica mogło ją też uszkodzić , czasami anty-wybuch się zacina jak masz gaz nowy to i jest gwarancja a wina leży po stronie gazu
Teraz wyprostuj talerzyk delikatnie uszczelnij puszkę filtra wszystko ma być szczelne jak odpali to jedz ustaw zapłon (tylko na benzynie nie ruszaj lpg bo znowu będzie to samo) robi to każdy diagnosta ok 20zł a potem do gazownika niech sobie przełączy sam na gaz i go ustawi. Daj znać jak tam?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 22:00:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Wszystko pięknie ładnie, tylko że przepływomierz nie ma najmniejszego związku z odpalaniem na gazie.

Sprawdzanie czegokolwiek zacznij, od sprawdzenia układu zapłonowego łączenie z hallem.

Jesteś pewny, że dziury w wygłuszeniu maski nie zrobili gazownicy, by klapa anty wybuchowa mogła się swobodnie otwierać|?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2008 23:30:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Wyrwalo rurke od odmy z gumy przy przepustnicy, lub wieksza nieszczelnosc w dolocie.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 09:37:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Sprawdź czy nie wysunęła się rurka łącząca odmę z gumą dolotu (od spodu). Klapa ma wpływ na prace na gazie - jeśli się zablokuje...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 12:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
dzięku za rady. jak zdołam coś zrobić napisze bo narazie nie mam czasu na naprawe - urwanie głowy. czasu na wszystko brakuje, a jeździć musze samochodem ojca :/

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2008 23:02:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2008 22:00:52
Posty: 184
Lokalizacja: Mogilno
jak obiecałem pisze co z silnikiem.

silnik naprawiony ;D
co prawda strzelił ale nie jest źle

iokazało się że jakiś wężyk się odczepił od silniczka krokowego i dlatego nie chciał zaskoczyc i trzymac obrotów. blaszka prosta jak nigdy ;)

co za ulga. ufffff....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: