.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 19:58:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 20:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Qris napisał(a):
To samo kwestia pary przecież tych silników nie budowali idioci (nie licząc tych co tworzyli 2.5TDi).

Mam nadzieję że nikogo nie uraziłem, pozdrawiam Krystian


Uraziłeś inżynierów od 2.5 V6 TDI :wpale: oni sa winni ze wymyslili tryb serwisowy LL ? pewnie oni tez odpowiadaja za syfiasty ON ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 21:04:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 19:57:02
Posty: 101
oj...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 21:42:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
:peace: nie pękaj ....... a co do szczegółów mycia to masz racje - choc ja bym go tak często nie mył :diabel:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2008 22:40:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Qris napisał(a):
Ludzie co wy piszecie? Ja myję silnik gdy myje Niunię i nic mu nie jest. Co to za tekst "omijać elementy elek..."? Czyli jak wjadę w kałużę

prawd swiece sa we wglebieniach, ktore zakrywa wyprofilowany gumowy kaptur bedacy czescia kabla WN..jezeli tam wleci woda a Ty sprobujesz auto zapalac to bardzo prawd, ze bedziesz zmienial kable WN (wiem bo to w toyocie przerabialem po myciu silnika)
Przemek
PS
Zapewniam Ciebie ze audi/vw popelnilo kupe baboli w innych tez silnikach
- zmienne fazy w 1,8T
- naped pompy oleju w 2.0tdi

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 08:32:21 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Dorzucę swoje 3 grosze.
jakoś tak nigdy nie myję silnika, czyściłem tylko kilka razy ale bez strumienia wody a po prostu przetarłem morkrą szmatką.... potem przez 30 min. nie uruchamiałem. Może jestem paranoikiem ale wolę niepotrzebnie nie rydzykować :peace:

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 14:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Moj sposob na czyszczenie silnika
1 cieply silnik
2 AKRA ( prepartat firmy K2 na stacjach dostepny ) i czekamy az pusci brud ok 10 minut
3 delikatnie strumieniem wody i powinno zejsc
Jak nie ma efektu to powtarzam .
W benzynie jak mialem usyfiony silnki z przodu to piana i karcher i wtedy wszystko schodzi - tylko nie lac po elektronice.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 22:42:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 19:57:02
Posty: 101
przemekk74 napisał(a):
Qris napisał(a):
Ludzie co wy piszecie? Ja myję silnik gdy myje Niunię i nic mu nie jest. Co to za tekst "omijać elementy elek..."? Czyli jak wjadę w kałużę

prawd swiece sa we wglebieniach, ktore zakrywa wyprofilowany gumowy kaptur bedacy czescia kabla WN..jezeli tam wleci woda a Ty sprobujesz auto zapalac to bardzo prawd, ze bedziesz zmienial kable WN (wiem bo to w toyocie przerabialem po myciu silnika)
Przemek
PS
Zapewniam Ciebie ze audi/vw popelnilo kupe baboli w innych tez silnikach
- zmienne fazy w 1,8T
- naped pompy oleju w 2.0tdi


We wgłębieniach? U mnie widac tylko cewki do których są przymocowane fajki do świec a cewka jest przykręcana i raczej nie ma możliwości by tam dostała się woda. Z resztą kable do cewek są prosto od kompa i w przypadku zwarcia silnik jest wyłączany a układ się blokuje do czasu ponownego przekręcenia kluczyka. Wiem bo miałem zwarcie (inst gazowa ma tam kable dopuszczone które były źle założone). Zmienne fazy? To chyba dobrze? A napęd pompy oleju to tyć nie w temacie jestem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: