.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:44:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1Z] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 13.lis.2008 21:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2006 01:00:30
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Witam

Bardzo proszę w miarę możliwości o ocenę logów z mojego samochodu, chciałem dodać że od kilku dni mam pewne problemy gdy podczas jazdy mam nagły spadek mocy tzw. notlauf. Najciekawsze w tym wszystkim jest to że te problemy nie pojawiają się każdego dnia, np wtedy gdy były robione logi, za to na następny dzień problem znowu powrócił. A zaczęło się tak dziać po wizycie u mechanika kilka dni temu w celu wymiany oleju z filtrem i filtra powietrza. Jedyne co zauważyłem to podczas wymiany filtra powietrza mechanik przedmuchał sprężonym powietrzem całą obudowę filtra od wewnątrz (nie wiem czy to mogło mieć wpływ na zanieczyszczenie przepływomierza nie mówiąc o jego uszkodzeniu). Na koniec umył mi karcherem cały silnik nie zabezpieczając przy tym niczego. Pozatym auto nie dymi, odpala od strzału czy to na zimnym czy rozgrzanym silniku. Czasami po zgaszeniu silnika i otwarciu klapy słychać zagadkowe odgłosy delikatnego stukania (N75?). Mam nadzieję że coś da się wyczytać z tych logów. Na liczniku mam prawie 220 tyś km nalatane (nie wiem czy to realne wskazanie).

Pojawia się taki błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

Statyczne Basic Settings:
http://s3.zapodaj.net/531678.jpg.html 000
http://s3.zapodaj.net/3778626.jpg.html 003
http://s3.zapodaj.net/49097030.jpg.html 004

Dynamiczne:
http://s3.zapodaj.net/3023214.jpg.html 000
http://s3.zapodaj.net/13248940.jpg.html 001
http://s3.zapodaj.net/35111602.jpg.html 003
http://s3.zapodaj.net/49111861.jpg.html 004
http://s3.zapodaj.net/54691299.jpg.html 008
http://s4.zapodaj.net/65919947.jpg.html 010
http://s4.zapodaj.net/1946182.jpg.html 011

Statyczne:
http://s4.zapodaj.net/98898013.jpg.html 000
http://s4.zapodaj.net/77114291.jpg.html 001
http://s4.zapodaj.net/97286309.jpg.html 003
http://s3.zapodaj.net/29643469.jpg.html 004
http://s3.zapodaj.net/96728555.jpg.html 007
http://s3.zapodaj.net/89484269.jpg.html 013
http://s3.zapodaj.net/32333061.jpg.html 016
http://s3.zapodaj.net/4856354.jpg.html 018

Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc. Wszystkie sugestie bardzo mi się przydadzą. Nie wiem czy nie zacznę od wyczyszczenia przepływki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 11:06:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2006 01:00:30
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Ponawiam jeszcze raz prośbę o pomoc :506:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 12:10:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:46:44
Posty: 20
a4-klub.pl ....tam robia chlopaki analizy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 16:45:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tu tez robią ;)

termostat - OK
statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku do minimalnej regulacji...

Turbo- jest problem z utrzymaniem prawidlowego cisnienia doladowania - prawdopodobnie zacisna sie zawór upustowy lub swiruje N75 - podmien i zaloguj 011

LMM - jest uszkodzony lub silnie zabrudzony(tnie dawke w calym uzytecznym zakresie obrotów) - jesli przemyszczenie nie pomoze to zostala tylko wymiana - nie chce obciązac Pana Mechanika ale nie powinno sie traktowac przepływki silnym strumieniem sprezonego powietrza

EGR - wygląda na zaslepiony badz silnie zabrudzony
wyznaczanie dynamicznego kata wtrysku - OK
uklad wytryskowy - jest problem na 3 cylindrze - korekcja poza normą - przyczyną moze byc konczący sie wtrysk sterujacy lub zabrudzony nastawnik

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2008 19:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2006 01:00:30
Posty: 8
Lokalizacja: Pszczyna
Wielkie podziękowania za tą garść informacji, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: