.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 18:01:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 07:36:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
i najlepiej zeby nie mial w papierach 1.3 :d dla mniejszych oplat

jesli kupisz rs-a to nie licz ze turbiny beda sprawne w 100% i hamulce nowe , chyba ze cena bedzie odpowiednia, tych aut nie kupuja ludzie do spokojnej jazdy

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 08:28:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
no przepraszam bardzo , ale jeśli ktoś użytkuje to z głową to i po ostrym upalaniu turbiny będą ok

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 16:09:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Dred ma rację. Obstawiam, że nikt nie kupuje RS4 do bezmyślnego upalania.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RS4 B5- dlaczego go nie kupować?
PostNapisane: 20.paź.2008 16:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Nie większe. 10 max ;)

W kwestii RS4 vs S4. Oczywiście pewnie można dociągnąć S4-kę do mocy RS4, ale tego sie samym remapem nie zrobi, więc na pewno większe turbiny, wtryski, IC itd, itp. Wtedy pojawia sie kwestia większych hamulców i pewnie jeszcze kilku innych. W efekcie dochodzimy do tego, że nakłady na to by z S4 zrobić RS-a są na poziomie, na którym spokojnie można by już rozglądać się za stockowym RS4.

Wracając do tematu- póki co nic przerażającego ;)[/quote]

A do tego wygląd RS4... Ska przy nim po prostu się chowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2008 16:45:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Temat jakiś czas temu zgłębiłem nosząc się z zamiarem zmiany S4 na RS4 i naprawdę nie ma tragedii. Spalanie też jest na naprawdę bardzo przystępnym poziomie. Jakiekolwiek naprawy,a raczej serwis(bo ciężko ten silnik umęczyć) są tańsze niż np. w 2.5TDI i są na poziomie 2.7T w S4.
Jeżlei trafisz fajny egzemplarz to bierz. Każde nastepne S4, czy RS4 to niesety ciężki V8 który jest do pochłonięcia mocniej dłubniętym 1.8T.
Czasy jakie ma S4 B6. czy B7 do 100km/h są żenujące.
Trochę się zagalopowałem.. :) sorki.
Pytaj o konkretne rzeczy, postaram się coś jeszcze skrobnąć :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RS4 B5- dlaczego go nie kupować?
PostNapisane: 21.paź.2008 18:31:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
zgredek27 napisał(a):

A do tego wygląd RS4... Ska przy nim po prostu się chowa.

No właśnie RS to jednak RS . Szkoda tylko, że ten RS nie jest żółty, był by wypas :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 13:37:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Norbi napisał(a):
Temat jakiś czas temu zgłębiłem nosząc się z zamiarem zmiany S4 na RS4 i naprawdę nie ma tragedii. Spalanie też jest na naprawdę bardzo przystępnym poziomie. Jakiekolwiek naprawy,a raczej serwis(bo ciężko ten silnik umęczyć) są tańsze niż np. w 2.5TDI i są na poziomie 2.7T w S4.
Jeżlei trafisz fajny egzemplarz to bierz. Każde nastepne S4, czy RS4 to niesety ciężki V8 który jest do pochłonięcia mocniej dłubniętym 1.8T.
Czasy jakie ma S4 B6. czy B7 do 100km/h są żenujące.
Trochę się zagalopowałem.. :) sorki.
Pytaj o konkretne rzeczy, postaram się coś jeszcze skrobnąć :peace:


Fakt dobrze dłubniete 1.8T wciaga RSa :peace:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 14:31:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
marwins napisał(a):
Norbi napisał(a):
Temat jakiś czas temu zgłębiłem nosząc się z zamiarem zmiany S4 na RS4 i naprawdę nie ma tragedii. Spalanie też jest na naprawdę bardzo przystępnym poziomie. Jakiekolwiek naprawy,a raczej serwis(bo ciężko ten silnik umęczyć) są tańsze niż np. w 2.5TDI i są na poziomie 2.7T w S4.
Jeżlei trafisz fajny egzemplarz to bierz. Każde nastepne S4, czy RS4 to niesety ciężki V8 który jest do pochłonięcia mocniej dłubniętym 1.8T.
Czasy jakie ma S4 B6. czy B7 do 100km/h są żenujące.
Trochę się zagalopowałem.. :) sorki.
Pytaj o konkretne rzeczy, postaram się coś jeszcze skrobnąć :peace:


Fakt dobrze dłubniete 1.8T wciaga RSa :peace:


Ile jest takich "dobrze dłubniętych" 1.8T, które mają więcej jak 350ps??

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ..
PostNapisane: 22.paź.2008 14:37:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2008 15:38:10
Posty: 77
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
no właśnie i ja jestem ciekaw bo nie mozemy rozmaiać tu o egzemp. SPECJALNYCH ;o)

_________________
nie ma to jak 4 łapki co :o)) obecnie najnowszy nabytek RS6 Avant (ABT) 505 KM poprzednio S6 (C5) manual 340 KM. a na weekendy PORSCHE CARRERA 4 :o) dziewczyna A3 1.8 T Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 17:12:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
DeS napisał(a):
Ile jest takich "dobrze dłubniętych" 1.8T, które mają więcej jak 350ps??


Jest jeszcze coś. Takie "dobrze dłubnięte" 1.8T nadaje się wyłącznie do okazjonalnych przejażdżek. RS4 jest autem dużo bardziej "cywilnym" w szerokim tego słowa znaczeniu.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 17:21:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
300 konne 1.8T Q wciąga RS4 B7, przy czym nie dzieje się to tak łatwo i bezproblemowo :) i zapewniam ,że jest użytkowane na codzień przy spalaniu nieco niższym niż RS-owskie.
Oczywiście nikogo nie namawiam na 1,8 kiedy może mieć RS to takie tylko dywagacje ktorymi odbiegliśmy nieco od tematu.
Wracając ,RS4 B5 jest natomiast jak najbardziej trafną diecezją jeżeli chodzi o zrywacza brwi, podstawę do głębszego tuningu, bądż lokatę kasy w powoli stający się kultowym autem dupowóz :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 22:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2008 05:05:45
Posty: 20
Lokalizacja: Łuków/Dublin
Witajcie dobrzy ludzie :): jestem nowy tu takze czesc wszystkich i nawiazujac do tematu jestem bardzo bardzo zainteresowanym rs4 b5 w zwiazku z tym powiecnie mi pare rzeczy jesli mozecie.
Wasze komenty o tym aucie sa raczej zachecajace i wyglada na to ze samochod nie jest drogi w utrzymaniu nieliczac paru detali (hamulce) i tak : jesli zakupie oryginalne tarcze z klockami to ile na tym przejade? rozumiem ze klocki beda czesciej wymieniane niz tarcze (nie bede jakos extremalnie szalal tym autem)
2. z tego co wiem to do b5 pasuja hamulce od b7 tak ?
3. chce kupic samochod w niemczech i go zrobic w jakiejs polskiej firmie, oczywiscie chce kupic w jak najlepszym stanie, ale bede chcial to poprawic znaczy nowe hamulce sprezarki walki i co tam jeszcze bedzie trzeba
i czy sie wyrobie w kosztach, licze ze auto 22-23tysie euro (mniej wiecej) i w mechanike w zaleznosci od potrzeb 5-6 tysi e, znacie jakas dobra firme ktora by sie tego podjela ? mam nadzieje ze po tych zabiegach bede mogl sie cieszyc tym samochodem naprawde dlugooo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 22:22:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Tutaj masz firmę, która ma doświadczenia z S4/RS4.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.paź.2008 22:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Dlaczego nie kupowac ? przeciez zawsze znajdzie sie przyczyna dla ktorej lepiej nie kupowac. Wedlug mnie warto kupic bo to sprawdzony model jest i nie bylo w nim zadnych powaznych usterek fabrycznych. Po za tym to B5 bylo tylko w Avancie ktore na dodatek wyglada jak rodzinne kombi. Grill jest drogi cos ok. 500 zl :D Najwazniejsze to przed zakupem sprawdzic czy turbiny jeszcze dmuchaja. :): Uklad hamulcowy jest o wiele bardziej wytrzymaly w tym modelu wiec powinny byc tylko klocki do wymiany. W sumie to bardziej zainteresowalbym sie silnikiem.

KORU (Wujek Dobra Rada) poleca: link z fotkami RS4 B5

-> http://www.forum.moto-portal.pl/viewtopic.php?t=13203

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 20:39:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jakie wartości powinien dmuchać zdrowy RS4 bez modów?
Jak to jest mierzone, czy VAG pokazuje wartości doładowania osobno dla każdej turbiny, czy jakoś sumarycznie?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 13:09:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2004 17:42:32
Posty: 23
Lokalizacja: Gdańsk
Wracajac troche do wczesniejszych postow - nikt nie napisal za duzo roznic pomiedzy s4 a rs4. Wiadomo ze ma inne turbiny i hamulce, ale jak jest ze skrzynia biegow, sprzeglem ukladem przeniesienia napedu.
Na rs4 mnie nie stac ( i raczej musze zakupic sedana ) i chcialbym sie dowiedziec jakie bylyby ewentualnie koszta aby podniesc moc w s4 do np 350-360 KM . Czy seryjne elementy o ktorych napisalem wczesniej wytrzymaja ( czy sa takie same jak w rs4 ).Sam sofcik daje kolo 300-310 KM ( i tu seria daje rade ) i wiadomo, ze aby uzyskac wyzsza moc trzeba wymienic turbinki - ale czy to wystarczy
( moze ma ktos na forum s4 o zblizonych parametrach do rs4??) .
Moze wydechem dedykowanym doda sie kilka kucy ( w sumie tez nie wiem czy warto ).

_________________
DzarDzi -
A4 1.8 - dawno i nie prawda :P
Bmw 323ti - było i się zmyło
Bmw 330cD - patrz wyżej
Audi A3 Sportback 2.0 tdi - śmiga aż miło :]
Audi A6 ALLROAD 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 15:20:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Turbo, wiekszy IC, pewnie wydajniejsza pompa paliwa, najlepiej już customowy dolot, może wtryski.
Wydech na pewno też, najlepiej 3 cale do końca :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 15:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
Martab mam pytanie , jeździ już jakiś tego typu pocisk po Krakowie? :okulary:

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 15:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Nic o tym nie wiem, jedynie Bolko ma w Krk S4 B5, ale seria

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2008 15:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.paź.2007 00:16:53
Posty: 153
Lokalizacja: Kraków
martab99 napisał(a):
Nic o tym nie wiem, jedynie Bolko ma w Krk S4 B5, ale seria


ano tak , zapomniałem o Bolku ;)

_________________
A4 B6 2.5 TDI BDH by Piotruś


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: