Witam, mój kolega ma następujący problem. Otóż, w jego samochodzie niedawno był wymieniany rozrząd i poprosił mnie o zrobienie logów bo samochód nie chce ciągnąć ( jest problem z osiągnieciem 4 tys obrotów ) . Pytałem się czy tak się działo przed wymianą rozrządu to niestety on nie wie !!! Czy rozrząd jest poprawnie ustawiony?
Po podłączeniu kompa VAG pokazał mi parę błędów, ale tylko jeden powraca po wykasowaniu: 65535. Znalazłem taki opis:
-65535 Uszkodzony sterownik
-65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)
-65535 Nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)
-65535 Błąd jednostki kontrolnej – w którymś systemie
Wyczytałem żę przyczyną takiego błędu może być pęknięty wężyk w komputerze od turbiny, czy to możliwe?
Z tego co wyczytałem z loginów to występuje problem z ciśnieniem doładowania turbiny ( jest za małe ), statyczny kąt wtrysku do regulacji, temperatura za niska.
Proszę o wasze opinie i porady. Dzięki.
BS
000
003
004
011
statycznie
000
001
003
004
007
013
Dynamicznie
000
001
003
004
008
010
011