.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 16:00:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AKE Quattro] termostat?
PostNapisane: 25.lis.2008 16:21:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
Witam.
Mam problem z temperatura silnika- maksymalnie dogrzewa sie do 70 stopni, do tego spalanie w granicach 15-16litrow po miescie. Czy winny moze byc termostat? Moze jakies inne propozycje?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 16:35:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
dużo pali - ale czy 16 litrów to wynik tylko termostatu tego się nie dowiesz zanim go nie zmienisz.

Nie masz się co zastanawiać tylko od razu go zmieniaj.

Poszukaj na forum o wymianie było ostatnio "głośno" Dowiesz się w jaki sposób tego nie robić i gdzei nie dawać auta.

Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 17:15:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Jesli stajesz np na swiatłach i grzeje ci się do 90oC a gdy ruszasz odrazu temperatura spada to jest to termostat. Nie jest to droga sprawa wiec warto wymienić.

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 19:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
No wlasnie tak nie jest, caly czas waha sie miedzy 60-70 stopni.
Poza tym na postoju komputer pokazuje mi spalanie od 10 do 25l..Komputerowi odbija?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 19:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
przy tej temp. co jest teraz na zewnatrz to calkiem mozliwe, ze nawet na postoju ci nie urosnie do normalnej. poczekaj az ci samochod calkiem ostygnie, odpal go i dotknij chlodnicy, jak zrobi sie ciepla po chwili, tj. 2-3minuty to bank termostat. Poza tym to groszowe sprawy...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 19:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2007 18:06:37
Posty: 60
miałem podobna sytuacje. po wyjęciu termostatu wydawal sie dobry. po nagrzaniu sie otworzyl a po ostygnieciu okazało sie ze nie zamyka sie całkowicie. szybki wypad po termostat wahler'a i po wymianie cud miód:) temp na 90 C z kawałeczkiem;) silniczek pracuje równiutko, bardziej miekko. same plusy.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: