.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 13:55:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 C5 1.8T ] Nie pali na jeden gar pomocy.
PostNapisane: 28.lis.2008 22:02:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Dzisiaj moja zonka jechala do pracy i nagla auto stracilo moc , zaczela mrugac zolta kontrolka silnika. Jak po nia pojechalem i odpalilem silnik to stwierdzilem ze nie pali na jeden gar{sprawdzilem odpinajac po kolei swiece}. Niestety wymienilem wszystkie swiece i dalej to samo.Jak myslicie co moge jeszcze sprawdzic domowym sposobem zanim oddam go w rece kogos obcego.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 22:08:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
najprawdopodobniej cewka ktoras padla, posprawdzaj je

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 22:15:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Ok. Moze jakas podpowiedz jak to moge sprawdzic. Dzieki.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 22:26:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
nie sciagaj cewek ze swiec!! Po kolei odlacz pierwsza, pozniej druga, trzecia i czwarta. Po odlaczeniu kazdej kostki z poszczegolnej cewki odpalaj na krotko samochod. Jezeli np. po odlaczeniu czwartej nic sie nie zmieni w pracy silnika to znaczy, ze wlasnie ta jest walnieta i trzeba ja wymienic. A VAG to by Ci z miejsca powiedzial, ktora jest do wymiany. Jak nie zrozumiales to napisz postaram sie wyjasnic dokladniej

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 22:58:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Mysle ze tak wlasnie zrobilem ale jak sie myle to mnie popraw. Odpalilem silnik i odlaczalem przewody co dochodza do swiec. I przewod nic sie nie zmnienilo w pracy silnika, potem II wyraznie gorzej ,III to samo gorzej, IV to samo co w przypadku II,III,IV. to stwierdzilem ze nie pali na I swiece. Wymienilem wszystkie cztery bo jak zmieniac to wszystkie i to samo dalej nie pali nan ten gar.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 23:06:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
czyli wychodzi, ze cewka przy pierwszym kablu jest walnieta. dla pewnosci zamien ostatnia z pierwsza i jeszcze raz sprawdz. nie powinno byc zmian po odlaczeniu 4 kabla teraz. pozdrawiam. P.S. Jak rozgryziesz to daj znac

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 23:14:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Ok. dzieki chyba teraz zajazylem o co chodzi. Jutro pozamieniam i dam znac jak nic mi sie nie uda to jade do serwisu Audi bo nie mam zadnego znajomego mechanika. Jeszcze raz dzieki do jutra.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 13:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Zamienilem cewki i okazalo sie ze jest walnieta. Kupilem nowa zamienilem i wszysto dziala Ok, ale swieci mi dalej kontrolka od silnika i zastanawiam sie czy po czasie zniknie sama czy musze jechac do serwisu zeby ja usunac. Jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc, wielkie dzieki.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 14:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
niema sprawy, powinna sama zniknac za jakis czas. pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 17:22:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2008 00:11:11
Posty: 19
Lokalizacja: Olesno/UK
Jeszcze raz dzieki. Zamykam temat.

_________________
Audi A6 1.8T - 2001.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: