.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:26:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,9 TDI] Katalizator usuwac czy nie ?
PostNapisane: 29.lis.2008 18:23:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2008 16:53:59
Posty: 13
Wiec posiadam Audi 1,9 TDI z silnikiem AFN.Przebieg niby 212 tys(tylko Bog wie ile naprawde ma) W kazdym razie chodzi niezle i mam nadzieje ze to orginalny przebieg.Pytanie nastepujace czy wycinac katalizator.Wiem ze w benzyniakach o takim przebiegu katalizator juz niewiel ma wspolnego z katalixzatorem i sie go wycina lub wymienia.Jak wyglada sytuacja w TDI?Przybedzie mocy czy tez wiaze sie to z jakimis komplikacjami z elektornika w aucie?
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 19:18:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
zadnych komplikacji nie bedziesz mial a moc nic nieodczujesz na dupohamowni moze minimalnie szybsza reakcje na gaz bo turbo bedzie mialo latwiej sie rozkrecic a i zapomnial bym z rury wydechowej bedzie gwizdanie turbiny slychac

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Ostatnio edytowano 29.lis.2008 19:19:09 przez badyl, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 19:18:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
mocy jak tako nie przybedzie , katalizator moze troche przytkac wydech i przez to możesz mieć niższe ciśnienie doładowania a także późniejsze osiągniecie maxymalnego zadanego cisnienia T [ w twoim przypadku około 1948 mbar]

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2008 20:01:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wywalić zawartość katalizatora (nie cnie tzreba wspawywać) i jednocześnie zaślepić (lub odłączyć sterowanie) EGR.
Sprawdzone i daje parę Nm od dołu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2008 09:24:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W moich dwóch AFN ach ( jednen 150 drugi 330 tys. ori przebiegu) wywalenie kata bylo pierwsza czynnoscią serwisową jaką wykonalem razem z wymiana oleju. :)

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: