zaworoowa napisał(a):
Mam rozumieć, że jeśli w ośce C4 ABC z podpisu mam EDS zintegrowany z ABS'em, to przy poślizgu jednego z kół na przedniej osi, EDS wyrówna różnicę w obrotach by móc np.wyjechać z zaspy łapiąc przyczepność
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Jeśli lewe koło bedziesz mieć na lodzie a prawe na asfalcie, to lewe zacznie "mielić". Sygnał z czunika ABSu z tego koła bedzie zinterpretowany jako poślizg (bo pozostałe 3 czujniki mówią: "auto stoi") i sterownik ABSu da komendę: "zacisnąć lewy przedni zacisk". Po wychamowaniu lewego koła prawe dostanie cały moment ze skrzyni i wyciągnie auto.
Natomiast filmik, na którym A4 walczy na rolkach nie jest zbyt optymistyczny. Połączenie kieskich opon i super gładkiego lodu da taki właśnie efekt....I tu ewidentnie widać wyższość I i II generacji quattro.....