.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 14:03:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 21:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie mam żadnej gwarancji, że w "nowym" silniku będzie wszystko okej. Za mniejsze pieniądze zrobię remont swojego.

Głowice w regeneracji. W międzyczasie padła propozycja rozbierania dołu ale chyba się nie zdecyduje.

Mimo zapewnień sprzedającego o zrobionym rozrządzie muszę zrobić go niestety jeszcze raz. Dla poprzedniego właściciela wymiana rozrządu = wymiana samego paska. Rolki i pompa wody są w stanie tragicznym... :banghead:

A tutaj zdjęcia z prac (sorry za jakość)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Ostatnio edytowano 07.gru.2008 10:30:20 przez cieq, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:02:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zadbaj o to by wymieniono wszystkie prowadnice! wiem że naprawiacze głowic mają to w d... a potem są płacze że remont nic nie dał :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Będą zrobione uszczelniacze i prowadnice, zgodnie ze sztuką.

Mogę tutaj pytać o rozrząd? :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:27:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
cieq napisał(a):
Będą zrobione uszczelniacze i prowadnice, zgodnie ze sztuką.

Mogę tutaj pytać o rozrząd? :)


jeśli o cene to całość częsci ok. 800-1000pln (bez rabatów) a robocizna w przyp. rozbierania góry nie powinna przekroczyc 1/10 ceny normalnej wymiany rorz. ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie o cenę, chodzi mi o numery paska, rolek, pompy wody i tłumika. Raczej nie będę robił na oryginalnych gratach dlatego proszę też o polecenie dobrego zamiennika (INA? Ruville?)

Z góry dzięki :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2008 22:48:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
kolego jeżeli zrobisz same uszczelniacze i prowadnice to tak jak w moim przypadku wątpię że to pomoże. no ale decyzja należy do Ciebie. Mam tylko prośbę, jak zrobisz uszczelniacze i prowadnice to koniecznie napisz na forum czy pomogło. powodzenia.

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 11:02:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Po wszystkim zdam relację. Ile tłoków (i które) można wyciągnąć po zdjęciu miski bez wyjmowania silnika?

P.S. Wrzuciłem trochę większe zdjęcia.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2008 23:38:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
norma zuzycia oleju to 1.5L/1000, po zrobieniu głowic powinieneś się w tej normie mieścić.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 00:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Głowice odebrane. Wymienione zostały wszystkie uszczelniacze oraz prowadnice zaworów wydechowych + planowanie.
I teraz moje pytanie - męczyć speca żeby wymienił też prowadnice zaworów ssących :?: :?: :?:
Twierdzi że są w porządku i nie ma potrzeby je wymieniać. Pytam bo mam jeszcze parę dni na ewentualne manewry zanim dojdzie reszta części i rozpocznie się składanie wszystkiego do kupy.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 08:37:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ja bym męczył.
Przecież za jakiś czas wyrobią się luzy i zawory będą się kiwały.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 11:44:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
Mauzer napisał(a):
norma zuzycia oleju to 1.5L/1000, po zrobieniu głowic powinieneś się w tej normie mieścić.


Chciałbym zapytać: ta norma to się tyczy którego silnika 4.2?

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:00:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Rozbiórki ciąg dalszy. Pierścienie i panewki do wymiany...

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:06:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Mauzer napisał(a):
norma zuzycia oleju to 1.5L/1000, po zrobieniu głowic powinieneś się w tej normie mieścić.


....czy w takim wypadku jest sens zmiany oleju co 15k km ?

Skoro silnik zużywa 1.5 litra oleju na 1k km... to przez 15k km zużyje go 22,5 litra.

Ile to wymian oleju ?

Czy w takim wypadku nie jest sensowne tylko wymienianie filtra oleju co 5k km .... bo olej mamy świeżutki przecież ?

:D

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:16:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Iwa napisał(a):
Mauzer napisał(a):
norma zuzycia oleju to 1.5L/1000, po zrobieniu głowic powinieneś się w tej normie mieścić.


Chciałbym zapytać: ta norma to się tyczy którego silnika 4.2?

wszystkich robionych na alusilu

bezduszny napisał(a):
...


książkowa max norma zapomiałem dopisać, a w praktyce zużycie powinno być w granicach 1-1.5L/3000km.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
Mauzer napisał(a):
Iwa napisał(a):
Mauzer napisał(a):
norma zuzycia oleju to 1.5L/1000, po zrobieniu głowic powinieneś się w tej normie mieścić.


Chciałbym zapytać: ta norma to się tyczy którego silnika 4.2?

wszystkich robionych na alusilu

bezduszny napisał(a):
...


książkowa max norma zapomiałem dopisać, a w praktyce zużycie powinno być w granicach 1-1.5L/3000km.


w praktyce to jeżeli silnik jest nie zajechany to zużywa max 3litry oleju na 15000km. i tyle według mnie jest norma. :D

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 12:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
cieq napisał(a):
Rozbiórki ciąg dalszy. Pierścienie i panewki do wymiany...

o już teraz robienie głowic + pierścienie i panewki to ma sens :peace:

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 14:10:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Iwa napisał(a):
o już teraz robienie głowic + pierścienie i panewki to ma sens :peace:

Myślisz? :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 14:40:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
tak myślę. Skoro podjąłeś się robienia głowic to tylko to ma sens właśnie razem z pierścieniami. tak przy okazji zapytam czy się interesowałeś ile kosztują pierścienie,i czy można dostać oryginały?

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 17:44:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a co maja panewki do spalania oleju ? czy cos nietak jest z cisnieniem oleju ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 18:07:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
chyba wątek od początku jeszcze raz przeczytam
ale
1. podawane w instrukcjach to jak wiadomo max (producent się oszczędza)
2. dane dla aut nowych
3. często zalecamy sobie na forum tak dobre (o małej gęstości) oleje że zwyczajnie zużyty silnik sobie łyknie co nieco
4. Dostałem już uśmieszki za spalanie V-ki - teraz zapraszam do sprawdzenia ile V-ka pochłania oleju (niejednokrotnie pisałem na ten temat)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: