.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 15:54:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AVG sterownik znam przyczynę, co teraz zrobic?
PostNapisane: 07.gru.2008 17:47:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
Witam

Panowie zrobiły mi się dwa problemy ( jak zawsze):

1. Autko stało z 2 tygodnie po zakupie bez jeżdżenia, 3 dni temu próbuje odpalić i nic, świeci się kontrolka aku, wymieniłem go na Bosch s4 680/72Ah, też nie mogę od razu odpalić mimo że pokazuje max napięcie na aku ( objawy podobne jak przed wymiana aku, zreszta stary był z 04 roku)
Dopiero jak zakręcę parę razy to ok.

2. Zaczął mi przerywać podczas jazdy wczoraj (szarpie tak jakby pompka paliwa kończyła żywot :), nie dzieje się to na razie ciągle.
Na jałowym biegu jak przegazuje to czuje jak szarpie, ewidentnie jakby pompka nie dawała tyle paliwa ile trzeba

Tak czy siak jadę z nim do znajomego mechanika na Vaga i będziemy działać , ale chętnie zapoznam się z waszymi uwagami chyba że to już ktoś miał i był wątek.

Typ audi jak w temacie postu.

Pozdrawiam;


Ostatnio edytowano 09.sty.2009 17:52:05 przez raques, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 18:20:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Do sprawdzenia : statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku... wymien filtr paliwa... powinno ustapic przerywanie... ;)
Jak nie pomoze... VAG do reki i do dziela(logi) ... bedziemy myslec co dalej... :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 18:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Usunąłem. ;)

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Ostatnio edytowano 07.gru.2008 19:46:37 przez heniekwit, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 18:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
przemik czy niewłasciwy kat wyprzedzania wtrysku jest nastepstewem jakiejs czynnosci? Czy też w pewnym momencie samo sie tak dzieje?

Bo rozummiem ze pompka moze ewentualnie pasc trupem naturalną koleja rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:00:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Usunąłem :)

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Ostatnio edytowano 07.gru.2008 19:47:04 przez heniekwit, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:01:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wartość kąta wtrysku moze "spasc" w trakcie eksploatacji...
Kolega wyzej sie troszke opisal, ale pominął malenki szczegol - w aucie kolegi "raques" nie ma pompki paliwa w zbiorniku... :)
Napisalem wyzej od czego zacząc...

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:05:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
to jeszcze jedno pytanie:

czy jezeli mam 1/2 zbiornika i pompka nie pracuje własciwe to moge miec problem z rozrucjhem autka za 1 lub 2 razem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:07:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
raques napisał(a):
to jeszcze jedno pytanie:

czy jezeli mam 1/2 zbiornika i pompka nie pracuje własciwe to moge miec problem z rozrucjhem autka za 1 lub 2 razem?


Nie szukaj zadnej pompki...
Przeczytaj ze zrozumieniem caly watek ... co robic masz jak na tacy...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:21:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Usunąłem :)

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Ostatnio edytowano 07.gru.2008 19:49:49 przez heniekwit, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:30:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
heniekwit napisał(a):
Mogę sie mylić w sprawie pompki paliwa, ekspertem nie jestem i do zbiornika z silnikiem 1.9 nie zaglądałem. Wdaje mi się, że jednak jest tam pompka, no bo po co sprzedawane byłoby coś takiego:
http://www.allegro.pl/item480520086_pom ... 9_tdi.html
Tak jeśli masz pompkę to przy tej sytuacji - 1/2 w zbiorniku może sie zdarzyć brak paliwa w tzw. garnuszku i pompa wtryskowa zassie powietrze, ale Ty masz pompę wtryskową troszkę mniej wrażliwą na bąble niż VP44 w V6.
Pozdrawiam, życzę powodzenia w usuwaniu usterki. :)


Heniek - mylisz sie w tym konkretnym przypadku.
Nie mylisz sie co do aukcji...w 1.9 jest pompka paliwa ale tylko w silnikach zasilanych technologią PD. ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 19:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 11:11:00
Posty: 189
Lokalizacja: Nowogród
Przepraszam jeśli komuś na mieszałem w głowie, ale na pompki do 1.9 natknąłem sie szukając jej dla siebie, do 2.5 V6 TDI. Na aukcjach nie zaznaczają, czy to do zwykłego TDI, czy do PD TDI. "Zwracam honor" koledze przemik. Koledze raques konsekwentnie życzę udanej walki z awaria. :)
Ps. Usuwam swoje posty by inni czytający nie błądzili.

_________________
A6 2,5 TDI V6 AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 21:34:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
a jak filtr paliwa ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 23:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
jade w wtorek na wymiane rozrzadu + plyny+ filtry :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 12:23:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
hmm..

kat ok nastawnik ok plyny i filtry wymienione i dalej kicha ;(

zanim sie rozgrzeje szarpie a objawy ustepuja jak sie zagrzeje 90stopni

VAG nic nie pokazuje :(, macie jakis koncept?

Myslimy jeszcze o podmiance wtrysków poświetach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 13:15:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kompletna diagnostyka i wstawienie logów.
bez tego możemy zacząć dyskutować o tym, ile śnieżynek wymacam podczas najbliższych świąt.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 14:20:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
raques napisał(a):
Myslimy jeszcze o podmiance wtrysków poświetach


Nic nie podmieniaj zanim nie zrobisz kompletu logów...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 14:23:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
raques napisał(a):
hmm..

kat ok nastawnik ok plyny i filtry wymienione i dalej kicha ;(

zanim sie rozgrzeje szarpie a objawy ustepuja jak sie zagrzeje 90stopni

VAG nic nie pokazuje :(, macie jakis koncept?

Myslimy jeszcze o podmiance wtrysków poświetach


to tylko Vag .... moze czujniki odpowiadajace za temperature sie wysraly ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2008 15:00:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2006 14:26:41
Posty: 175
Lokalizacja: Kraków
Auto: A6/AVG
Zaneleżlismy z mechaniorem ( przynakmniej tak nam sie wydaje przyczyne problemu ktorego dotyczy ten post)

Po sprawdzeniu wszystkich kabli i koncówek, wyjeliśmy sterownik silnika ( auto stało na mrozie), sterownik poszedł na kaloryfer i po podpieciu auto pali od kopa ( analogicznie palił tez jak samochód stał w garażu.

Objaw dodatkowy był taki ze jak jest zimny sterownik (czyt mocno minusowa temp.) to nie pali sie kontrolka swiec zarowych

Pytanie jest czy da sie taki sterownik reanimować ? ( zimne luty etc?)
Czy tylko kupno uzywki?

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: