Atal-star napisał(a):
Jak sie zjawisz w Trojmiescie to dam Ci powachac dymek z 1,9TDI
Ja caly czas jezdze po miescie a jak wskocze na ekspresowke to tez nie zaluje i caly czas wychodzi 6,7
Tez masz tak ze przyspiesza do 160 a potem to juz ledwo ledwo
I jeszcze przy zmianie z D na R troche szarpnie, w SSerwis mowili ze to norma..
Jak zmieniam z D na R czekam wieczność
(czyli jakieś 2 sec. na zmianę ciśnienia w skrzyni). Szarpnięcie jest, ale małe - raz b. delikatne, a raz trochę mocniejsze, ale myślę, że zależy czy olej w skrzyni jest zimny (program zimny) czy jest już na pełnej adaptacji z max. ciśnieniem (od 60 st.C + ). A więc jest to normalne. Raz na jakiś czas szarpnięcie przy zmianie jest mocniejsze, ale nigdy nie ma go na D. Z drugiej strony chciałoby się aby ruszał na D tak jak startuje z R.
Co do ciągnięcia
, to akurat V6 - a w moim przypadku AYM - idzie równo od samego dołu do końca - jego maksymalny moment obrotowy 310 niutków jest dostępny już od niskich obrotów, niedostępny przy innych modelach TDI - 1400 obr. i idzie aż do max. 4000, również nie dostępny dla innych TDI V6. Maksymalne obroty to 4000. Odczówalne spowolnienie jest od 200 km/h i dociągnięcie do prędkości maksymalnej trwa chwilę, ale idzie do przodu. Oczywiście dawno tego nie sprawdzałem, 200 km/h osiągałem zawsze na odcinku około 1.5 km i zostawało mi 500 m do spokojnego zwolnienia do 70 km/h. Ale 160 km/h przelatuje bez najmniejszego spowolnienia.
c36amg napisał(a):
Tak na marginesie to Audi nie zrobiło multitronika, tylko w pewnym sensie Luk. Luk przejął ten model multi od firmy, której nazwy nie pamiętam i ją zmodernizował. Jak widać nie dokładnie.
c36amg napisał(a):
Dziwne jak na Niemca ze nie zrobili rezerwy z 30% i też trochę bez sensu ze 2,5 TDI ma 163 koni jak 1,9 w A4 miało 131HP chyba nie rozumiem polityki audi
Może myśleli, że zrobili rezerwę
2.5 TDI z multi miało 155 KM i 163 KM, ale moment ten sam - 310. A politykę Audi rozumieją ci, którzy zajmują się naprawami aut tej szlachetnej marki
( a najbardziej ci, którzy mogli świadczyć usługi serwisowania jako ASO, ale dla dobra klienta wolą to robić jako nieautoryzowany serwis